Page 12 - Kalite Bülteni 8. Sayı
P. 12

KALİTE

         Sayı: 8 / Ocak / 2025



    BAYÜ KYS SÜREÇLERİ İYİ UYGULAMA ÖRNEKLERİ



    • Öğrencilerinin çalışması için etüt odaları bulunması, topluma dönük programlar için bir stüdyonun yer
    alması,  musiki alanında kendini geliştirmek isteyen öğrenciler için musiki odasının olması yer alması, İlahiyat
    Fakültesi.

    • YKS Tercih Danışmanlığı Hizmeti, Kuzeydoğu Anadolu Bölgesi Kariyer Fuarı Katılımı, Ulusal Staj Programı
    (USP) Eğitimi, Gençlerin Gözünden Kariyer 4.0 Etkinliği, Kariyer Planlama Uygulama ve Araştırma Merkezi.

    •  Program akreditasyonlarına başvuru ve/veya başarılı geçen değerlendirme süreci; İİBF, Sosyal Bilimler
    MYO, Teknik Bilimler MYO, Spor Bilimleri Fakültesi
    •  Üniversite Tanıtım Etkinlikleri ve üniversitenin görünürlüğün artırılması, Toplumsal Katkı Prosesinin

    uygulamaya sokulması;  Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü
    •  KYS Dokümantasyonu, süreçleri ve veri tabanının kullanmayı kolaylaştırıcı kılavuzlar, bilgilendirme

    videoları, intranet EKYS Doküman Yönetim Sistemi, tüm talepleri karşılamaya yönelik kalite eğitimleri; Kalite
    Koordinatörlüğü
    • Kalite süreçleri ile ilgili tüm paydaşlarımızı süreçlerden haberdar eden, kalite sistemleri ile ilgili bilgilendiren

    ve kalite farkındalığını artırmaya çalışan Kalite Bülteninin kesintisiz yayımlanması; Kalite Koordinatörlüğü
    (dizgi destekleri için Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü, sistemde okuyucu ile buluşmasının sağlanması Bilgi
    İşlem Daire Başkanlığı)

    • BAYÜ proje kapasitesinin artmasına yönelik sürekli eğitimler ve proje hazırlayanları destekleyici ve proje
    hazırlama süreçlerini kolaylaştırıcı uygulamalar; TTO
    •  ARGE, Bilimsel kapasite altyapısını geliştiren veri tabanları sağlanması alınması ve kullanıcı eğitimleri

    verilmesi; Kütüphane Daire Başkanlığı
    • Rektörün, Üst yönetimin ve YT’nin tüm YÖKAK Hizmet Akreditasyonu ve EKYS süreçlerine liderlik etmesi ve

    görünür desteği; Rektörlük
    • Geçen yıl olduğu gibi bu yıl da en iyi uygulama örneğimiz;  sistemin kurulması ve Birimlerdeki süreçlerin
    yerleştirilmesi konusundaki özverili emekleri ile bugün geldiğimiz noktaya gelmemizi sağlayan;  Rektör,

    YT, Üst Yönetim,  Koordinatörlük Personeli, BYT’ler ve Kalite Komisyonu Üyeleri’nde oluşan sahiplenme ve
    farkındalık düzeyi.



























      12
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17