Page 12 - Kalite Bülteni 8. Sayı
P. 12
KALİTE
Sayı: 8 / Ocak / 2025
BAYÜ KYS SÜREÇLERİ İYİ UYGULAMA ÖRNEKLERİ
• Öğrencilerinin çalışması için etüt odaları bulunması, topluma dönük programlar için bir stüdyonun yer
alması, musiki alanında kendini geliştirmek isteyen öğrenciler için musiki odasının olması yer alması, İlahiyat
Fakültesi.
• YKS Tercih Danışmanlığı Hizmeti, Kuzeydoğu Anadolu Bölgesi Kariyer Fuarı Katılımı, Ulusal Staj Programı
(USP) Eğitimi, Gençlerin Gözünden Kariyer 4.0 Etkinliği, Kariyer Planlama Uygulama ve Araştırma Merkezi.
• Program akreditasyonlarına başvuru ve/veya başarılı geçen değerlendirme süreci; İİBF, Sosyal Bilimler
MYO, Teknik Bilimler MYO, Spor Bilimleri Fakültesi
• Üniversite Tanıtım Etkinlikleri ve üniversitenin görünürlüğün artırılması, Toplumsal Katkı Prosesinin
uygulamaya sokulması; Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü
• KYS Dokümantasyonu, süreçleri ve veri tabanının kullanmayı kolaylaştırıcı kılavuzlar, bilgilendirme
videoları, intranet EKYS Doküman Yönetim Sistemi, tüm talepleri karşılamaya yönelik kalite eğitimleri; Kalite
Koordinatörlüğü
• Kalite süreçleri ile ilgili tüm paydaşlarımızı süreçlerden haberdar eden, kalite sistemleri ile ilgili bilgilendiren
ve kalite farkındalığını artırmaya çalışan Kalite Bülteninin kesintisiz yayımlanması; Kalite Koordinatörlüğü
(dizgi destekleri için Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü, sistemde okuyucu ile buluşmasının sağlanması Bilgi
İşlem Daire Başkanlığı)
• BAYÜ proje kapasitesinin artmasına yönelik sürekli eğitimler ve proje hazırlayanları destekleyici ve proje
hazırlama süreçlerini kolaylaştırıcı uygulamalar; TTO
• ARGE, Bilimsel kapasite altyapısını geliştiren veri tabanları sağlanması alınması ve kullanıcı eğitimleri
verilmesi; Kütüphane Daire Başkanlığı
• Rektörün, Üst yönetimin ve YT’nin tüm YÖKAK Hizmet Akreditasyonu ve EKYS süreçlerine liderlik etmesi ve
görünür desteği; Rektörlük
• Geçen yıl olduğu gibi bu yıl da en iyi uygulama örneğimiz; sistemin kurulması ve Birimlerdeki süreçlerin
yerleştirilmesi konusundaki özverili emekleri ile bugün geldiğimiz noktaya gelmemizi sağlayan; Rektör,
YT, Üst Yönetim, Koordinatörlük Personeli, BYT’ler ve Kalite Komisyonu Üyeleri’nde oluşan sahiplenme ve
farkındalık düzeyi.
12