Page 6 - Kalite Bülten Sayı 7
P. 6
KALİTE
Sayı: 7 / Kasım / 2024
Editörden…
Dört ayda bir yayınlanan Bültenimizin sizlere iletiyoruz.
yedinci sayısı sizlerle buluşuyor… Bültenimizin bu sayısında da; bir kitap
özeti ile hikâyemiz ve Eylül 2024’e kadar
Bu sayımızda sizlere kalite yönetim olan dönemde size iletmek ve sizinle
sistemleri ile bilgilendirmeyi sürdürecek paylaşmak istediğimiz kalite çalışmaları,
ve Avrupa Kalite Yönetimi Vakfı (EFQM) toplantılar, eğitimlere yönelik
Mükemmellik Modeli ile Özdeğerlendirme haberlerimiz yer alıyor.
konusu hakkında bilgi paylaşımında
bulunacağız. Bu bültenimizde de her Artık olağan hale geldiği üzere
zaman olduğu gibi, kurmaya çalıştığımız Bültenimizin bu sayısında da,
ve giderek artan bir farkındalıkla yol yayınlanmasını istediğiniz konuları ve
aldığımız, bize özgü bir model olacak önerilerinizi bize ulaştırmanızı
BAYÜ Entegre Kalite Sistemi (EKYS) beklediğimizi ve bu konuda her tür öneri
süreçlerine yer vereceğiz. Bu kapsamda ve eleştiriye açık olduğumuzu sizlere
BAYÜ Kalite Komisyonunun, Temmuz tekrar iletiyoruz. BAYÜ ailesinin bir
ayında yaptığı toplantıda aldığı kararları parçası olarak sizlerin tüm kalite
sizlerle paylaşacağız. Bu paylaşımlarla, süreçlerine katılımınız bizim için çok
daha önce de belirttiğimiz gibi daha geniş değerli ve bunu ekip olarak çok
bir kitlenin kalite süreçlerimizle ilgili önemsiyoruz. Tekrar hatırlatıyoruz;
farkındalığını artırmak ve farklı bizler bir bütünün parçalarıyız ve siz
alanlarda kurumsal hafızayı oluşturmak yoksanız bir eksiğiz. Her konuda; yeni
amaçlanmaktadır. Bu açıdan Bülten doküman oluşturma, uygulama,
kanalıyla da kurumsal hafıza oluşması iyileştirme, yayın; önerilerinizi ve
için süreçlerimizle ilgili bilgilendirmeye katkılarınızı bekliyoruz.
gelecek sayılarımızda da devam edeceğiz.
Yeni bir yıla girerken BAYÜ Entegre
Bu açıklamalar ışığında 7. Sayımızın ilk Kalite Sistemi yolculuğunda hem yasal
konu başlığını, Avrupa Kalite Yönetimi gereklilikleri karşılamak hem de
Vakfı (EFQM) Mükemmellik Modeli ve benzerlerimizle aynı kalitede hizmet
Özdeğerlendirme Prensipleri ürettiğimizi kanıtlamak için en önemli
oluşturacak. Bu başlık altında; EFQM adımlardan biri olan YÖKAK Hizmet
Mükemmellik Modelini açıklayarak süreç Akreditasyonu çalışmalarımızdaki
ve ilkelerine yer vereceğiz. Daha sonra hedefimize de ulaştığımıza yönelik güzel
BAYÜ Kalite Komisyonunun 04.07.2024 haberleri paylaşmayı umduğumuz 8.
günü yaptığı toplantıda aldığı ve Sayımızda görüşmek dileğiyle…
birim/çalışan olarak bizlere bazı
sorumluluklar yükleyen kararlarını
4