Mobile Logo Eğitim Fakültesi

Eğitim Fakültesi

Güvenli Şehrin Huzurlu Üniversitesi
Eğitim Fakültesi, ISO 9001:2015 Standardı ve YÖKAK Hizmet Akreditasyonu İçin İç Tetkik Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirdi

Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi, kalite ve akreditasyon süreçlerini gözden geçirmek üzere önemli bir toplantıya ev sahipliği yaptı. ISO 9001:2015 standardı ve Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) hizmet akreditasyonu kapsamında gerçekleştirilen iç tetkik değerlendirme toplantısı, fakültenin toplantı salonunda 13.00 itibarıyla başladı.

Toplantıya, Eğitim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Sedat Maden, Akademik Birim Kalite Komisyonu üyeleri, Fakülte Sekreteri Alper Kondolot, Web Sorumlusu Ahmet Gül, İç Tetkik Komisyon Başkanı Dr. Öğr. Üyesi Eda Adatepe ve iç tetkik komisyon üyeleri katıldı.

Açılış konuşmasını yapan Dekan Maden, fakültenin kalite yönetim sistemleri ve akreditasyon süreçlerine verdiği önemi vurguladı ve bu süreçlerin eğitim kalitesini artırma yolunda atılan adımlar olduğunu belirtti. İç tetkik komisyonu, ISO 9001:2015 standardı ve YÖKAK hizmet akreditasyonu öncesinde yapılan incelemeler ve değerlendirmeler hakkında bilgi verdi.

Toplantıda, süreçlerin gözden geçirilmesi, gerekli düzenlemelerin yapılması ve başarılı uygulamalara dikkat çekilmesi gibi konular ele alındı. Katılımcılar, toplantının oldukça verimli geçtiğini ve fakültenin ISO 9001:2015 standardı ve YÖKAK hizmet akreditasyonu için gerekli hazırlıkları ivedilikle yapma konusunda hemfikir olduklarını ifade ettiler.

Eğitim Fakültesi olarak kalite ve akreditasyon süreçlerine büyük önem verildiği ve bu doğrultuda gerekli tüm adımların atılacağı belirtildi. Toplantının sonunda, tüm katılımcılar gelecek süreçler için umutlu olduklarını ve fakültenin eğitim kalitesini daha da ileriye taşıma konusunda kararlı olduklarını dile getirdiler.
 

Yayın Tarihi: 
Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük MEtin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk

Yukarı