Proje Başlığı |
Proje Yürütücüsü |
Fonlayıcı Kuruluş/Program |
Proje Başlama Tarihi |
Fransa'da Yaşayan Türk Çocukları için Türkçe ve Türk Kültürü Derslerinde Kültürden Yararlanılma Durumu |
Dr. Öğr. Üyesi Bahadır Gülden |
TÜBİTAK 2219 - Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı |
2020/1.Dönem |
Problem Çözme ve Problem Kurma Becerisini Yordayan Değişkenler: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi |
Doç. Dr. |
TÜBİTAK 1002 - Hızlı Destek Programı |
01.02.2022 |
Güçlükler doğada aşılıyor: Öğrenme güçlüğü yaşayan öğrencilere matematik öğretimi |
Öğr. Gör. Dr. Tunahan FİLİZ |
TÜBİTAK 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Destekleme Programı |
16.04.2023 |
BCV-Sasakian Manifoldunda Bazı Özel Eğrilerin ve Tüp Yüzeylerinin İncelenmesi ve Geometrik Pluripotansiyel Teori Üzerine Bir Ön Araştırma |
Doç. Dr. |
TÜBİTAK 2219 - Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı |
2023/1.Dönem |
Sabit Genişlikli Eğrilerin Analizi ve Uygulama Kapsamının Ön Araştırması |
Doç. Dr. Tuba AĞIRMAN AYDIN |
TÜBİTAK 1002 |
15.12.2019 -07.04.2021 |
Fransa’daki İki Dilli Öğrencilere Yönelik EILE Anlaşması ve DAOBM’ye Uygun Somut Olmayan Kültürel Miras Destekli Müfredat Tasarımı |
Dr. Öğr. Üyesi Bahadır Gülden |
TÜBİTAK 1001-Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı |
19.04.2024 |
|
|
|
|
|
|
|
|
TÜBİTAK 2209
Öğrenci |
Öğretim Üyesi |
Proje Adı |
Dönemi |
Durumu |
Eda ERYİĞİT |
Dr. Öğr. Üyesi Ebubekir AKKOYUNLU |
Otizm Spektrum Bozukluğu Tanısı Olan Çocuklarda Temel Matematik Becerilerinin Öğretiminde 3 Boyutlu Nesnelerin Etkisi |
2023/ |
Devam Ediyor |
Semanur AVCU |
Dr. Öğr. Üyesi Ebubekir AKKOYUNLU |
"Quızızz" Uygulamasının Matematik Dersine Katkısı Üzerine Matematik Öğretmen Adaylarının Değerlendirmesi |
2023/ |
Devam Ediyor |
Burçak GÜMÜŞ |
Prof. Dr. Mustafa ALBAYRAK |
Dörtgenlerde Alan Konusunun Öğretimde Dijital Öykülemenin Akademik Başarıya Etkisi |
2023/ |
Devam Ediyor |
Ali GÜNEYSU |
Prof. Dr. Mustafa ALBAYRAK |
8. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Tutumlarının Deneme Sınavı Başarılarına Etkisi |
2023/ |
Devam Ediyor |
Sıla Rukiye KAVAK |
Doç. Dr. Betül KÜÇÜK DEMİR |
Ters Yüz Edilmiş Sınıf Modelinin 7.sınıf Öğrencilerinin Çokgenler Konusundaki Başarısı Üzerindeki Etkisi |
2023/ |
Devam Ediyor |
Sude ŞEN |
Doç. Dr. Betül KÜÇÜK DEMİR |
7. Sınıf Geometride Çokgen Konusunun Öğretiminde Origami Etkinliği Kullanımının Öğrencilerin Geometriye Karşı Tutumuna Etkisi |
2023/ |
Devam Ediyor |
Zeynep Dilan ATİLLA |
Doç. Dr. Betül KÜÇÜK DEMİR |
3B Yazıcı Kullanılarak Yapılan Öğretiminin Üçgen |
2023/ |
Devam Ediyor |
Aze AKGÜN |
Doç. Dr. Mesut ÖZTÜRK |
Ortaokul matematik öğretmeni adaylarının EBOB ve EKOK konuları hakkındaki alan bilgilerinin incelenmesi |
2023/ |
Tamamlandı |
Bedir YARDIM |
Doç. Dr. Mesut ÖZTÜRK |
10. Sınıf Öğrencilerinin Olasılık Problemi Çözme Süreçlerinin İncelenmesi |
2023/ |
Devam Ediyor |
Kadriye Nur APAYDIN |
Doç. Dr. Mesut ÖZTÜRK |
Kesirlerin Öğretiminde Artırılmış Gerçeklik Etkinliklerinin 5.sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarılarına Etkisinin İncelenmesi |
2023/ |
Devam Ediyor |
Büşra ŞEN |
Doç. Dr. Tuba AĞIRMAN AYDIN |
Buluş Yoluyla Öğrenme Stratejisinin Matematik Öğretmeni Adaylarının Analitik Geometri Dersi Akademik Başarılarına Etkisinin Araştırılması |
2022/ |
Devam Ediyor |
Semahat TAŞTAN |
Prof. Dr. Mustafa ALBAYRAK |
Robotik Kodlama Eğitiminin Analitik Düşünmeye Etkisi |
2022/ |
Tamamlandı |
Hatice Sultan KÜTÜK |
Doç. Dr. Tuba AĞIRMAN AYDIN |
Akademik Duygunun Analitik Geometri Dersi Üzerindeki Etkisi |
2020/ |
Tamamlandı |