Deveci Fatma Görgün, Yıldız Tuğba,"Clıck or Avoıd the Advertısıng: a Research on Consumers’ Onlıne Invıdeo Advertısıng Watchıng Behavıors",Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,vol.53,pp:363 - 378, 2022
Deveci Fatma Görgün, Yıldız Tuğba,"Health-Seeking Consumer: Cognitive Dissonance Encountered After Panic Buying",Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi,vol.24,no:2,pp:730 - 756, 2022
Yıldız Tuğba, Erciş Aysel,"Investigation of Green Consumers 'subjective Well Being Within the Scope of Purchase Behavior, Attitudes and Personality Traits",Trends in Business and Economics,vol.36,no:1,pp:29 - 42, 2022
Yıldız Tuğba, Deveci Fatma Görgün,"Tüketici Düşünme Stilleri Çerçevesinde Covıd-19 Süreci ile Değişen Alışveriş Davranışları Üzerine Bir Araştırma",Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi,vol.22,no:2,pp:513 - 529, 2021
Erciş Aysel,Yıldız Tuğba,Aykut Oğuz Han,"Çevrimiçi Alışverişlerde Web Atmosferinin Duygular ve Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi",Global Journal of Economics and Business Studies,vol.9,no:18,pp:120 - 132, 2020
Türk Bahar,Yıldız Tuğba,"Alışveriş ve Moda Yöneliminde İtici Güç Olarak Benliği İfade Etme ve Moda Yenilikçiliğinin Değerlendirilmesi",BUSINESS MANAGEMENT STUDIES:AN INTERNATIONAL JOURNAL,vol.8,no:5,pp:4124 - 4156, 2020
Yıldız Tuğba,Türk Bahar,"Experıence, Personalıty and Love Effect on Loyalty for Coffee Houses",JOURNAL OF SOCIAL AND HUMANITIESSCIENCES RESEARCH (JSHSR),vol.7,no:61,pp:3033 - 3041, 2020
Erciş Aysel,Yıldız Tuğba,Deveci Fatma Görgün,"Investıgatıon of Consumers ’organıc Food Purchases ın the Context of the Relatıonshıp of Personal Values and Indıvıdual Factors",MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ,vol.7,no:2,pp:302 - 330, 2020
Erciş Aysel,Yıldız Tuğba,Türk Bahar,"Examınatıon of the Self Structure, Interpersonal Influence, Trust and Brand Attıtude as Antecedents of the Emotıonal Brand Attachment",Journal of Global Strategic Management, 2019
Ünal Sevtap,Deveci Fatma Görgün,Yıldız Tuğba,"Do We Know Organic Food Consumers? the Personal and Social Determinants of Organic Food Consumption",Istanbul Business Research, 2019
Erciş Aysel,Aykut Oğuz Han,Yıldız Tuğba,"The Medıatıon Role of Brand Love and Experıence ın the Effect of Self-Brand Connectıon on the Brand Loyalty",Pressacademia,vol.6,no:2,pp:137 - 148, 2019
Erciş Aysel,Yıldız Tuğba,"Study of the Effect of Consumptıon Values on the Envıronmental Concern ın Terms of Purchasıngbehavıour",Journal of Global Strategic Management, 2018
Erciş Aysel,Yıldız Tuğba,Türk Bahar,"The Influence of Customer Value and Self Congruıty on Emotıonal Brand Attachment",Journal of Global Strategic Management, 2018
Yaprakli Tevfik Şükrü,Yıldız Tuğba,"Yeşil Aklamanın Algılanan Risk, Kalite ve Memnuniyet Üzerindeki Etkisi",Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi,vol.9,no:18, 2018
Erciş Aysel,Yıldız Tuğba,Deveci Fatma Görgün,"The Effect of Inertia and Satisfaction on Consumer Loyalty in Online Shopping Sites",Journal of Management, Marketing and Logistics, 2018
Erciş Aysel,Yıldız Tuğba,"Sosyal Medyanın Markaya Yönelik Tutum ve Satınalma Niyetine Etkileri",Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi,vol.31,no:2, 2017