Kitap

  1. Bölüm Adı:Arı ve Arıcılık,Yıldız Tuğba,Yayın Yeri:İksad Yayınevi,Editör:Yaşar Erdoğan; Yahya Yasin Yılmaz,Basım Sayısı:1,Sayfa Sayısı:215,ISBN:978-625-6955-45-5,Bölüm Sayfaları:163 - 177
  2. Bölüm Adı:Dijitalleşme,Türk Bahar, Yıldız Tuğba,Yayın Yeri:Efe Akademi,Editör:Mehmet Baş, İnci Erdoğan Tarakçı, Ramazan Aslan,Basım Sayısı:1,Sayfa Sayısı:466,ISBN:978-625-6995-74-1,Bölüm Sayfaları:429 - 443
  3. Bölüm Adı:Muhasebe – Pazarlama Organizasyon: Teori ve Uygulama,Yıldız Tuğba, Türk Bahar,Yayın Yeri:Ekin Yayınevi,Editör:Şahin Karabulut,Basım Sayısı:1,Sayfa Sayısı:404,ISBN:978-625-8235-27-2,Bölüm Sayfaları:213 - 224
  4. Bölüm Adı:Pandemics and Consumer Behavior,Yıldız Tuğba, Başar Enes Emre,Yayın Yeri:Nova Science Publishers,Editör:Sanje Gresi, Başar Enes Emre,Basım Sayısı:1,Sayfa Sayısı:230,ISBN:ISBN: 979-8-88697-255-9,Bölüm Sayfaları:135 - 150
  5. Bölüm Adı:Sosyal Bilimlerde Multidisipliner Çalışmalar Teori, Uygulama ve Analizler,Türk Bahar, Yıldız Tuğba,Yayın Yeri:Efe Akademi,Editör:Mehmet Baş, İnci Erdoğan Tarakçı,Basım Sayısı:1,ISBN:978-625-8065-69-5,Bölüm Sayfaları:35 - 58
  6. Bölüm Adı:İşletmecilikte Dijital Dönüşüm,Yıldız Tuğba, Türk Bahar,Yayın Yeri:Efe Akademi,Editör:İnci Erdoğan Tarakçı, Bora Göktaş,Basım Sayısı:1,ISBN:978-625-8065-66-4,Bölüm Sayfaları:203 - 220
  7. Bölüm Adı:New Paradigms Within the Communication Sciences,Deveci Fatma Görgün, Yıldız Tuğba,Yayın Yeri:Cambridge Scholars Publishing,Editör:Başar Enes Emre, Bacaksız Pınar,Basım Sayısı:1,ISBN:ISBN (13): 978-1-5275-7226-3,Bölüm Sayfaları:95 - 115
  8. Bölüm Adı:Girişimcilik ve Yenilikçilikte Güncel Yaklaşımlar 2,Yıldız Tuğba,Yayın Yeri:Efe Akademi,Editör:Kürşat Demiryürek, Bahar Türk, Ali Kahramanoğlu,Basım Sayısı:1,ISBN:978-625-7601-62-7,Bölüm Sayfaları:69 - 85
Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük MEtin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk