14.08.2023 tarihli ve 32279 sayılı Resmi Gazete ile eş zamanlı Üniversitemiz internet sitesinde ilan edilen ve 28.08.2023 tarihinde başvuruları sonlanan “Sözleşmeli Personel Alım İlanı"; 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 4. maddesinin (B) fıkrasına 06.06.1978 tarihli ve 7/15754 sayılı Kararnameye ekli 28.06.2007 tarih ve 26566 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan “Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslarda Değişiklik Yapılmasına Dair Esaslar” da yer alan ek 2’nci maddenin (b) fıkrasına göre KPSS (B) grubu puan sırası esas alınmak suretiyle ilan edilmiş olup asıl olarak atanmaya hak kazanan adayların 05 Ekim 2023 Perşembe günü mesai bitimine kadar atama evraklarını Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına teslim etmeleri istenilmiştir. Bu tarihe kadar evraklarını teslim etmeyenlerin yerine yedek sıradaki adayların atanmaya esas başvuru evraklarını 20.10.2023 tarihine kadar teslim etmeleri 06.10.2023 tarihli internet sayfamızdaki ilanımızda istenilmiştir.
06.10.2023 tarihli Sözleşmeli Personel Alım İlanı 1. Yedek Sonuçları başlıklı ilanımızdaki aday listelerinden atanmasına esas başvuru evraklarını 20.10.2023 tarihi mesai bitimine kadar teslim etmeyen adayların yerine aşağıdaki linkte isimleri bulunan yedek adaylar sırasına göre atanmaya hak kazanmıştır.
2023-01 Koruma ve Güvenlik Personeli (Erkek) kadrosu başvuru sonuçlarına ulaşmak için tıklayınız.
2023-02 Koruma ve Güvenlik Personeli (Erkek) kadrosu başvuru sonuçlarına ulaşmak için tıklayınız.
2023-03 Koruma ve Güvenlik Personeli (Kadın) kadrosu başvuru sonuçlarına ulaşmak için tıklayınız.
2023-04 Destek Personeli - Temizlik (Erkek) kadrosu başvuru sonuçlarına ulaşmak için tıklayınız.
2023-05 Destek Personeli - Temizlik (Erkek) kadrosu başvuru sonuçlarına ulaşmak için tıklayınız.
2023-17 Büro Personeli kadrosu başvuru sonuçlarına ulaşmak için tıklayınız.
2023-19 Büro Personeli kadrosu başvuru sonuçlarına ulaşmak için tıklayınız.
*- Diğer ilanlardan atama sonrası göreve başlamayan veya feragat edenler ile yukarıda yer alan yedek ilanlarından evrak teslimi yapmayanların yerine sıradaki yedeklerin ilanı 08 Kasım 2023 tarihi mesai bitiminde yayınlanacak olup, sıradaki adayların bu ilanımızı takip etmeleri rica olunur.
KPSS sıralaması sonucuna göre şartları sağlayarak atanmaya hak kazanan yedek adayların aşağıda belirtilen belgeleri 07 Kasım 2023 Salı günü mesai bitimine kadar Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına şahsen teslim etmeleri gerekmektedir. İlgili sürede başvuru yapmayan adaylar atanma hakkını kaybedecek olup, yerlerine sırasına göre yedek adaylar çağırılacaktır.
Başvuru ve atama işlemleri sırasında gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu veya herhangi bir şekilde gerçeği sakladığı tespit edilenlerin sözleşmesi yapılmaz. Sözleşme yapılmış olsa dahi fesih edilir.
İSTENİLEN BELGELER:
1- Başvuru Dilekçesi,(Dilekçe Örneği için tıklayınız)
2- Mezuniyet belgesinin aslı veya noter tasdikli örneği, (Aslını ve fotokopisini yanında getiren adayların Kurumumuzca da tasdik edilmiş fotokopisi kabul edilecektir.) Yurtdışından mezun olanlar için Yükseköğretim Kurulundan alacağı Diploma Denklik Belgesi gereklidir.
3- Koruma ve Güvenlik Görevlisi kadrosuna başvuru yapan adaylardan BOY/KİLO durumunu da gösterir Sağlık Kurulu Raporu (Üniversite hastaneleri veya tam teşekküllü devlet hastanelerinden alınacaktır. Sağlık kurullarında psikiyatri hekiminin bulunması kaydıyla yerleştiği görevi yapmasına engel hastalığı bulunmadığı ifadesi raporda açıkça belirtilecektir. "Örneğin, KORUMA VE GÜVENLİK GÖREVLİSİ olarak çalıştırılmasında sakınca bulunmamaktadır.")
4- Koruma ve Güvenlik Görevlisi kadrosuna başvuru yapan adayların Özel Güvenlik Kimlik Kartının aslı
5- Kılık kıyafet yönetmeliğine uygun 2 adet vesikalık fotoğraf, (son altı ay içerisinde çekilmiş olacak)
6- Hizmet Dökümü E-devlet https://www.turkiye.gov.tr/sgk-tescil-ve-hizmet-dokumu adresinden alınan Barkodlu Hizmet Belgesi ya da Barkodlu kurum isimlerini gösterir sigorta tescil dökümü ile birlikte – Barkodlu Belge Oluştur tuşuna basılarak alınması gerekmektedir.)
7- Mal bildirim formu (Ön yüz ve arka yüz tek sayfaya çıkartılmış -Eksiksiz olarak doldurulmuş, ıslak imzalı ve kapalı zarf içinde-Evrak tesliminde doldurulabilir)
Mal Bildirim Formu için tıklayınız.
8- Kamu kurum ve kuruluşlarında 4/B sözleşmeli personel pozisyonlarında tam zamanlı olarak görev yapmakta iken kurumlarınca sözleşmesi feshedilen ya da sözleşmesini tek taraflı fesheden adayların, bir yıllık bekleme süresini doldurdukları ile ilgili önceki kurumlarından alınmış onaylı hizmet belgesi
ATAMAYA ESAS BELGELERİN TESLİM YERİ
Adayların Başvuru Dilekçesiyle atamaya esas belgelerini 07.11.2023 Salı günü mesai saati bitimine kadar Gençosman Mahallesi Dede Korkut Kampüsü 69000 Merkez/BAYBURT adresinde bulunan Bayburt Üniversitesi Rektörlüğü İdari Bina da yer alan Personel Daire Başkanlığı’na elden teslim etmeleri gerekmektedir.
Bu müracaatlarla ilgili olarak tüm duyurular http://www.bayburt.edu.tr internet adresinden yayımlanmak suretiyle ilan edilecek olup, ilgililere bu durum tebliğ edilmiş sayılacaktır.
YERLEŞTİRME İŞLEMLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Gerçeğe aykırı belge verdiği veya beyanda bulunduğu tespit edilenlerin atamaları yapılmaz, atamaları yapılmış ise iptal edilir, bu kişiler hakkında Türk Ceza Kanunu’nun ilgili hükümleri uygulanır. Bu kişiler hiçbir hak talep edemezler ve haklarında Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur.
İlanen duyurulur.
PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI
Telefon: 0 458 211 11 53-55 Dâhili 1178
Faks: 0 458 211 11 90
E-Posta: personel@bayburt.edu.tr