28.02.2025 TARİHLİ 1. BUMER GENEL KOORDİNASYON TOPLANTI KARARLARI

BAYBURT ÜNİVERSİTESİ

BUMER 1/2025 GENEL KOORDİNASYON TOPLANTISINDA ALINAN  KARARLAR

 

1-      Aylık gerçekleştirilen Genel Koordinasyon toplantılarının 2025 ilk yarıyılı için tarihlerin yeniden görüşüldü ve yıllık her ay yapılmak üzere en az 6 Genel koordinasyon toplantısı yapılması planlandı. Ayrıca diğer toplantılarda her ayın ortasında yapılması planlandı.

2-      Personel izinlerinin ve mesai saatlerinin (GÜZ) son güncel durumu görüşüldü. İzinler önceki dönemde yapıldığı gibi Müdüriyet bilgisi ve onayı ile gerçekleştirilecektir. Mesai saatleri de sabahları maksimum 1 saat (mazareti olanlar için) gecikmeli olmak üzere, normal Üniversite mesai saatlerine uyulacağı tekrardan planlandı.

3-      ISO 9001 teftişi sonucu alınan minör revizyondaki Analiz ve diğer aktif çalışılan cihazların kalibrasyonlarının güncellenmesi konusunun tekrardan görüşüldü. Gerekli Tüm cihazların kalibrasyonları tamamlandığı teyit edildi. Makine mühendisliğine ait güç kaynağı vb. cihazların zimmetten düşürüldü bilgisi de teyit edildi.

4-      BUMER müşteri başvuru sisteminin son güncel sekmelerinin incelendi, bazı değişiklikler Sistem sorumluları tarafından yapılarak daha kullanışlı hale getirilmesi planlandı.

5-      GÖREV TANIMLARI’nın Sultan Süleyman’dan dolayı özellikle Kalite biriminde BYT sorumlusu Onur GÜVEN hocamıza devredildi (Sultan Süleyman gelene kadar yetki, görev Onur GÜVEN de olacak).

6-      BUMER Memnuniyet Anketlerinin gözden geçirilerek değerlendirildi. Herhangi bir olumsuz anket eleştirisi ile karşılaşılmadı, aksine cihaz / personel memnuniyeti, sistemimizin doğru yolda olduğunu bir kez daha gösterdi.

7-      Sistemde veresiyesi olanların ve eksi bakiyesi fazla olanların son durumlarının netleştirildi. Çoğu veresiye kapatıldı, sadece DAYTAM gibi birkaç köklü karşılıklı çalışılan kurumun borcu takip edilmektedir.

8-      Eğitim planlarının son durumunun güncellenerek ilerleyen aylarda özellikle Yapay zeka programları ile Sistemsel bazı programların eğitiminin veilmesi kararı alındı. Ayrıca Danışma Kurulu da birkaç kurumla görüşmeler netleştikten sonra en fazla 6. Aya tamamlanması kararı alındı.

9-      MEB’den BUMER deposuna gelen ve günü geçmiş Tehlikeli atıkların depolanması hakkında çalışıldı, en kısa sürede bertaraf için Geri Dönüşüm depo sahasına iletilmesi yönünde karar alındı.  

10-  Kalite biriminin KYS FAALİYETLERİ ve altında yer alan 2025 yılının ilk toplantısından alınan karar ve tüm başlıkların görüşüldü, 2025 yılı için Kalite birimine gerekli görev tanımları verildi.

11-  SEM cihazının kart ya da arızalı güç kaynağındaki arıza durumu devam etmekte, çözümü için gerekli çalışmalar planlandı.

XRD soğutucu motor arızası kendi yerel ustalarımızla ve kendi imkanlarımızla çözüldü. HPLC cihazının Hümeyra ispirli tarafından kendi proje bütçesi desteği ve BUMER in desteğiyle güncellenerek aktif hale getirildi.

 

12-  Son yapılan etkinliklerin haber ve duyurularda paylaşılması genel planlar dahilinde tamamlandı.

13-  06.06.2024 tarihinde BUMER biriminde yapılan 2023-2024 AKADEMİK YILI 9001-2015 STANDARDI ve YÖKAK HİZMET AKREDİTASYONU İÇ TETKİK / AKRAN DEĞERLENDİRME PLANI dahilinde belirlenen uygunsuzluklar ve eksikliklerin olduğu maddeler tek tek tesbit edilerek, Kalite komisyonuna çalışma konusu verildi.

14-  Merkez Araştırma Laboratuvarı GÜNCEL FİZİKİ ALTYAPI eksikliklerin güncel denetimleri görüşüldü;

 

-Sıvı azot tedarik ve nakliye programı güncellendi,

-Jeneratör otomasyon çalışması güncellendi,

-Tüm ekipmanların bakım takvimlerinin devamlılığı: UPS, Jeneratör, Yangın tüpleri, Klimallar, kombiler, Asansör, vb. bakım ve tamirat programı güncellendi.

-Gaz odasına kromotografi cihazlarının tüplerinin taşınması işlemlerinin çalışma takvimi planlandı.

-ilk yardım dolapları, üskat pencereler, yangın havuz hidrofor, lab acil göz suları alımları, yapımları ve bakımlarının tamamlandığı teyit edildi.

-Havalandırma Motorunun yeniden çalıştırılması için bütçesel kaynak araştırılması / sağlanması planlandı,

-Otomatik kapıların yeniden düşünülen sistematik üzerinde tamir ve yenilenmesi işlemleri içinde kaynak sağlanması / araştırılmasının planlanması yapıldı,

-Bina izalasyon çalışmasındaki eksiklerin çalışması yapıldı.

 

Genel istek ve diğer görüşlerin istişaresi yapılarak, değerlendirildi.

 

 

Yayın Tarihi:   , Son Günc. Tarihi: 
Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük MEtin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk

Yukarı