BAYBURT ÜNİVERSİTESİ
BUMER 2/2025 GENEL KOORDİNASYON TOPLANTISINDA ALINAN KARARLAR
1- Personel izinlerinin ve mesai saatlerinin son güncel durumu görüşüldü. Mesai saatleri sabahları maksimum 1 saat (mazareti olanlar için) gecikmeli olmak üzere, normal Üniversite mesai saatlerine uyulacağı tekrardan planlandı,
2- ISO 9001 teftişi sonucu alınan minör revizyondaki Analiz ve diğer aktif çalışılan cihazların kalibrasyonlarının güncellenmesinde, eksik kalanlar ile birlikte Tüm cihazların kalibrasyonları tamamlandığı teyit edildi.
3- BUMER müşteri başvuru sisteminin son güncel sekmelerinin incelendi, bazı değişiklikler Sistem sorumluları tarafından yapılarak daha kullanışlı hale getirilmesi planlandı
4- GÖREV TANIMLARI’nın Sultan Süleyman’dan dolayı özellikle Kalite biriminde BYT sorumlusu Onur GÜVEN hocamıza haziran 2025 sonuna kadar devredildi.
5- BUMER Memnuniyet Anketlerinin gözden geçirilerek aylık olarak değerlendirildi. Herhangi bir olumsuz anket eleştirisi ile karşılaşılmadı, aksine cihaz / personel memnuniyeti devam etmektedir.
6- Sistemde veresiyesi olanların ve eksi bakiyesi fazla olanların son durumları aylık olarak netleştirildi. Sadece DAYTAM gibi birkaç köklü karşılıklı çalışılan kurumun borcu takip edilmektedir.
7- Eğitim planlanmasında Yapay zeka programları ile Sistemsel bazı programların eğitiminin haziran 2025 tarihinde verilmesi kararı alındı. Danışma Kurulu da bazı kurumlarla görüşmeler devam etmekte, netleştikten sonra en fazla hedef programımızda geçen ay belirtildiği gibi Hazirzn 2025 tarihine Aya tamamlanması kararı alındı.
8- MEB’den BUMER deposuna gelen ve günü geçmiş Tehlikeli atıkların depolanması çalışma programı yapıldı.
9- Kalite biriminin KYS FAALİYETLERİ ve altında yer alan 2025 yılının ilk toplantısından alınan karar ve tüm başlıkların tekrar ve aylık olacak şekilde görüşüldü, 2025 yılı için Kalite birimine gerekli görev tanımları tekrardan programlanarak verildi.
10- Tüm aktif cihazların son durumlarının kullanıcı Personeller tarafından dinlendi. Gerekli çalışmalar planlandı.
11- Son yapılan etkinliklerin haber ve duyurularda paylaşılması genel planlar dahilinde tekrar gözden geçirilerek tamamlandı.
12- 06.06.2024 tarihinde BUMER biriminde yapılan 2023-2024 AKADEMİK YILI 9001-2015 STANDARDI ve YÖKAK HİZMET AKREDİTASYONU İÇ TETKİK / AKRAN DEĞERLENDİRME PLANI dahilinde belirlenen uygunsuzluklar ve eksikliklerin olduğu maddeler tek tek tesbit edilerek, Kalite komisyonuna çalışma konusu verildi.
13- Merkez Araştırma Laboratuvarı GÜNCEL FİZİKİ ALTYAPI eksikliklerin görüşülmesi (HAKAN DAĞLAR);
14- - Merkez Araştırma Laboratuvarı GÜNCEL FİZİKİ ALTYAPI eksikliklerin güncel denetimleri görüşüldü;
- Yeni yapılan Terfi merkezinden çıkan Kokunun giderilmesi hakkında planlamalar yapıldı.
-Sıvı azot tedarik ve nakliye programı güncellendi,
-Jeneratör otomasyon çalışması güncellendi,
-Tüm ekipmanların bakım takvimlerinin devamlılığı: UPS, Jeneratör, Yangın tüpleri, Klimallar, kombiler, Asansör, vb. bakım ve tamirat programı güncellendi.
-Gaz odasına kromotografi cihazlarının tüplerinin taşınması işlemlerinin çalışma takvimi güncellenerek planlandı.
-Havalandırma Motorunun yeniden çalıştırılması için bütçesel kaynak araştırılması / sağlanması planlandı,
-Otomatik kapıların yeniden düşünülen sistematik üzerinde tamir ve yenilenmesi işlemleri içinde kaynak sağlanması / araştırılmasının planlanması yapıldı,
-Bina izalasyon çalışmasındaki eksiklerin çalışması yapıldı.
Genel istek ve diğer görüşlerin istişaresi yapılarak, değerlendirildi.