Page 26 - Kalite Bülten Sayı 5
P. 26
KALİTE
Sayı: 5 / Ocak / 2024
BAYÜ HABERLER
Eda’nın Objektifi ve Tuğba’nın Dokunuşlarıyla Kalite Yolculuğundan Haberler…
ISO 9001:2015 Belgelendirme Süreci
Değerlendirme Toplantısı
v 8 Ocak 2024 tarihinde ISO 9001:2015 Belgelendir-
me Süreci Değerlendirme Toplantısı Kalite Koordina-
törü Doç. Dr. Esmeray ALACADAĞLI başkanlığında
tüm Birim Yönetim Temsilcileri katılımlarıyla gerçek-
leştirildi.
Kurum İç Değerlendirme Raporu (KİDR)
Hazırlama Süreçleri Toplantısı
Yükseköğretimde Kalite Güvencesi Sisteminin
önemli bir parçası olan Kurum İç Değerlendirme
Raporu (KİDR) hazırlama süreçlerinin iyileştirilmesine
yönelik 24 Ocak 2024 Çarşamba günü YÖKAK tarafın-
dan bir toplantı gerçekleştirilmiştir. Toplantıya Yöne-
tim Temsilcimiz Prof. Dr. Ümmügülsüm ERDOĞAN,
Yönetim Temsilcisi Yardımcımız Doç. Dr. Esmeray
ALACADAĞLI, Eğitim Ölçüt Başkanımız Dr. Öğr. Üyesi
Kübra ELMALI ile Koordinatörlük ekibinden Öğr. Gör.
Şenol KILIÇASLAN ve memur Enes DEMİR katılmıştır.
TÜBİTAK Bilim Söyleşileriyle Bölgedeki Bilim
İletişimine Katkı
TÜBİTAK'ın, Türkiye'deki bilim iletişimi artırmak
amacıyla akademisyenleri ilk ve ortaöğretim öğrencile-
riyle buluşturduğu Bilim Söyleşileri programına hak
kazanan akademisyenlerimiz, Kuzey Doğu ve Orta
Karadeniz bölgesindeki öğrencilerle bir araya gelerek
akademinin trend konularında söyleşi gerçekleştirme-
ye devam etmektedir. Üniversitemizden, Rektörümüz
Prof. Dr. Mutlu Türkmen başta olmak üzere 25 akade-
misyen 11 farklı il ve toplamda 60 okulda gerçekleştir-
meye devam ettikleri TÜBİTAK Bilim Söyleşileri saye-
sinde binlerce öğrenci ile bilim köprüleri inşa edilmiş
olması hedeflenmektedir.
Üniversitemizde TÖSSED Destekli Proje
TÖSSED-Özel Olimpiyatlar Türkiye’nin desteklediği,
özel eğitime gereksinimi olan çocukların partner birey-
lerle fiziksel aktivite ve oyun ortamında bir araya gelme-
sine yönelik olan ‘Oyun Birlikte, Hayat Birlikte: Minik
Sporcular’ projesi kapsamında ilimizde bulunan özel
gereksinimli çocuklarla alanında uzman akademisyenle-
rimiz eşliğinde çeşitli oyunlar oynandı. Toplumsal fırsat
eşitliği ve tam katılımlı toplumsal yaşam ideallerini
gerçekleştirmek üzere tasarlanan projede öğrenciler ve
aileleri verimli ve keyifli vakit geçirdi.
24