2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi sonunda azami öğrenim süresini dolduran öğrenciler başarısız oldukları derslerden (hiç alınmayan ve devamsızlıktan kalınan dersler dahil) Ek Sınavlara girebilirler. (Öğrenciler yalnızca azami sürelerini doldurduğu 8. yarıyıl sonunda Ek Sınavlara girebilir.) Başvuru yapacak adayların aşağıda yer alan ‘’Bayburt Üniversitesi Ek Sınav Uygulama İlkeleri ve 2547 Sayılı Kanun’un 44 (c) Maddesi’’ni incelemeleri ve uygulama ilkelerinde yer alan şekilde başvuru yapmaları gerekmektedir.
- Ek Sınav uygulama ilkeleri için tıklayınız.
- 2547 sayılı Kanunun 44 (c) Maddesi için tıklayınız.
Ek sınavlara girmek isteyen öğrenciler, aşağıda yer alan başvuru formunu ve güncel tarihli transkriptleri ile birlikte 30.01.2025 Perşembe mesai bitimine kadar başvuru yapmaları gerekmektedir. Öğrenciler; şahsen ya da aydintepe@bayburt.edu.tr adresine e-posta yoluyla başvurusunu yapabilirler. Belirtilen tarih dışında ve farklı yollarla gönderilecek belgeler işleme alınmayacaktır. Yapılan başvurular ilgili bölüm başkanlığı tarafından değerlendirilecek olup başvuru sonucu ve sınav tarihleri web sayfasından duyurulacaktır. Başvurusu kabul edilen öğrenciler, kabul edilen ilgili derslerin sınavlarına girebilecektir.
NOT: Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı kararı gereği Ek Sınavlara giren öğrencilerden sınava girdiği ders başına öğrenci katkı payı/öğrenim ücreti alınacaktır. Bu nedenle başvuru formunuza İBAN numaranızı da eklemeniz gerekmektedir. Sınav ücreti, başvuru formunuzu Bölüm Sekreterliğine teslim ettiğiniz zaman başvurulan derslere göre hesaplanarak size bildirilecek ve size verilen İBAN numarasına ücreti yatırmanız talep edilecektir. Ücreti yatırılmayan dersler için sınav hakkınız olmayacaktır.
Ek sınav başvuruları (Azami öğrenim süresini dolduran öğrenciler için) 30.01.2025 Perşembe mesai bitimine kadar alınacaktır. Sınavlar yüz yüze yapılacaktır.
|
Başlama Tarihi |
Bitiş Tarihi |
EK SINAV (1.Sınavlar) |
31.01.2025 |
04.02.2025 |
EK SINAV (2.Sınavlar) |
06.02.2025 |
11.02.2025 |
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ EVRAKLAR
1- Başvuru Formu için tıklayınız.
2- Güncel Tarihli Transkript (Öğrenci Bilgi Yönetimi Sisteminde yer alan Öğrenci Belge Başvurusu alanından elektronik imzalı olarak temin ediniz.)
NOT: İmza bulunmayan formlar işleme alınmayacaktır.