Makale

  1. Çetinkaya Ali,Bilgin Yusuf,Elmalı Kübra,"Attracting Volunteers Through Social Media Marketing in Environmental Organizations",Journal of Nonprofit & Public Sector Marketing,Q3,pp:1 - 32, 2025
  2. Bilgin Yusuf,Çetinkaya Ali,"Stimulating Pro-Environmental Behavior Through Social Media Marketing in Environmental Organizations",Journal of Human, Earth, and Future,vol.6,no:1,pp:219 - 233, 2025
  3. Bilgin Yusuf,"Socıal Vısıbılıty of Consumptıon as a Phenomenon Drıvıng the Self-Expressıon and Travel Intentıon of Muslım Tourısts",GeoJournal of Tourism and Geosites,vol.52,no:1,pp:98 - 106, 2024
  4. Kethüda Önder, Bilgin Yusuf,"The Role of Social Media Marketing Activities in Converting Existing Students İnto University Advocates",Journal of Marketing for Higher Education,Q2,pp:1 - 22, 2023
  5. Bilgin Yusuf, Turkay Aba Aysun,"Sağlık Kuruluşlarında Etkileşim Kalitesinin Hasta Memnuniyetine ve Sadakatine Etkisi",Beykoz Akademi Dergisi,vol.11,no:2,pp:205 - 227, 2023
  6. Bilgin Yusuf, Pabuçcu Tuğba,"The Effect of Domestic Production Perception on Perceived Brand Value and Purchase İntention: a Study on Turkish Origin White Goods Brands",Balikesir Universitesi Sosyal Bilimler Enstitusu Dergisi,vol.26,no:49,pp:133 - 151, 2023
  7. Bilgin Yusuf, Pabuçcu Tuğba,"The Effect of Natıonal Brand Sensıtıvıty and Brand Awareness on Purchase Intentıon",Cukurova Universitesi Sosyal Bilimler Enstitusu Dergisi,vol.32,no:2,pp:646 - 459, 2023
  8. Bilgin Yusuf, Kethüda Önder, Yılmaz Edanur,"Social Media Marketing Activities as a Tool to Improve Student Satisfaction and Loyalty in Universities",Alanya Akademik Bakis,vol.7,no:2,pp:697 - 719, 2023
  9. Bilgin Yusuf, Dinçer Ayşenur,"The Effect of Misleading Discount Campaigns on Consumers Perceptions of Deception and Satisfaction",Hitit Sosyal Bilimler Dergisi,vol.16,no:1,pp:223 - 239, 2023
  10. Bilgin Yusuf, Kethüda Önder,"Charity Social Media Marketing and Its Influence on Charity Brand Image, Brand Trust, and Donation Intention",VOLUNTAS: International Journal of Voluntary and Nonprofit Organizations,Q2, 2022
  11. Bilgin Yusuf,"The Influence of Social Media Friendship on Brand Awareness Andpurchase Intention: Evidence From Young Adult Consumers",International Journal of Marketing, Communication and New Media,no:8,pp:54 - 77, 2020
  12. Karakaş Ayhan,Bilgin Yusuf,"Helal Otellerin Gözü Nereye Bakıyor? Karşılaştırmalı Bir Analiz",Turkish Business Journal,vol.1,no:1,pp:1 - 14, 2020
  13. Bilgin Yusuf,Çetinkaya Ali,"Collaborative Approach in Destination Marketing and an Application Example",IOSR Journal of Business and Management,vol.18,no:11,pp:87 - 94, 2016
  14. Bilgin Yusuf,"Otel İşletmelerinde Hangi Örgüt Kültürü Pazar Yönlülüğü Daha Fazla Destekliyor?",Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi,vol.6,no:3,pp:139 - 161, 2018
  15. Bilgin Yusuf,"We Can See Who You Are! Reflections of Social Visibility of Consumption on Consumer-Brand Identity, Wom Communication,and Brand Loyalty",İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi,vol.7,no:3,pp:2204 - 2231, 2018
  16. Çatı Kahraman,Bilgin Yusuf,Kesici Büşra,Kethüda Önder,"Üniversitelerin Stratejik Planlarının Girişimci Üniversite Bağlamında İncelenmesi",İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.2,no:2,pp:39 - 58, 2016
  17. Bilgin Yusuf,"The Effect of Social Media Marketing Activities on Brand Awareness, Brand Image and Brand Loyalty",Business Management Studies: An International Journal,vol.6,no:1,pp:128 - 148, 2018
  18. Bilgin Yusuf, Kethüda Önder,"Restoran İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine ve Sadakatine Etkisi: Oba Restoran Örneği",Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi,vol.7,no:2,pp:147 - 170, 2017
  19. Bilgin Yusuf,Göral Murat,"Sağlık Kuruluşlarında Hizmet Kalitesinin Hasta Memnuniyetine Etkisi: Bartın Devlet Hastanesi Örneği",Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi,vol.8,no:16,pp:151 - 176, 2017
  20. Bilgin Yusuf,"Helal Otel İşletmeleri İçin Bir Pazar Genişletme Stratejisi Olarak İşbirlikçi Pazarlama",Yönetim, Ekonomi, Edebiyat, İslami ve Politik Bilimler Dergisi,vol.2,no:1,pp:18 - 31, 2017
  21. Bilgin Yusuf,Karakaş Ayhan,"Otel İşletmelerinin Helal Niteliğinin Müşteri Değerlendirmelerine Yansımaları: İstanbul’da Faaliyet Gösteren Helal Otellerden Bulgular",International Journal of Management Economics and Business,vol.13,no:4,pp:911 - 926, 2017
  22. Bilgin Yusuf,"Restoran İşletmelerinde Hizmet Kalitesi, Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakatinin Ağızdan Ağıza Pazarlamaya Etkisi - the Effect of Service Quality, Customer Satisfaction and Customer Loyalty on Word of Mouth Marketing in Restaurants",Journal of Business Research - Turk,vol.9,no:4,pp:33 - 62, 2017
  23. Bilgin Yusuf,"Bir Destinasyondaki Otel İşletmeleri Arasında İşbirlikçi Pazarlama Uygulanabilir Mi? Bolu Otellerinde Bir Araştırma",Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,vol.17,no:2,pp:105 - 132, 2017
  24. Bilgin Yusuf,Çatı Kahraman,Öncü Mehmet Akif,"Otel İşletmelerinin Pazarlama Anlayışları Üzerine Nitel Bir Araştırma",Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi,vol.7,no:14,pp:241 - 286, 2016
  25. Çatı Kahraman,Bilgin Yusuf,Kethüda Önder,"A Qualitative Research on Educational Fields on Which Universities Positioned Themselves in Turkey",Journal of Higher Education and Science,vol.6,no:2,pp:231 - 241, 2016
  26. Bilgin Yusuf,Bilgin Gülveda,Kılınç İzzet,"Strategic Leadership in Civil Society Organizations a Research on Turkish Charities Performing International Operations",VOLUNTAS: International Journal of Voluntary and Nonprofit Organizations,vol.28,no:2,pp:839 - 863, 2017
  27. Çatı Kahraman,Kethüda Önder,Bilgin Yusuf,"Positioning Strategies of Universities an Investigation on Universities in Istanbul",Egitim ve Bilim-Education and Science,vol.41,no:185,pp:219 - 234, 2016
  28. Çatı Kahraman,Bilgin Yusuf,"A Qualitative Research on Positioning of Universities in Turkey",Yuksekogretim Dergisi,vol.5,no:2,pp:91 - 102, 2015
  29. Çatı Kahraman,Bilgin Yusuf,"Şehirlerarası Terminal İşletmelerinde Hizmet Kalitesi Kocaeli Terminal İşletmesi Örneği",Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,vol.2,no:2,pp:22 - 41, 2012
  30. Çatı Kahraman,Bilgin Yusuf,Kılınç İzzet,"Correlation Between the Personality of Tourism Students and Their Perception and Attitude Towards the Tourism Profession",Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,vol.5,no:2,pp:283 - 302, 2013
  31. Yıldız Mehmet Selami,Bilgin Yusuf,Yazgan Halil İbrahim,"İşletmeleri Lojistik Faaliyetlerde Yatırıma Yönelten Faktörlerin İncelenmesi Çınar Boru Profil Sanayi ve Ticaret a Ş Örneği",Business and Economics Research Journal,vol.4,no:4,pp:131 - 145, 2013
  32. Çatı Kahraman,Bilgin Yusuf,"Turizm Lisans Öğrencilerinin Turizm Sektöründe Çalışma Eğilimleri",Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi,vol.14,no:1,pp:23 - 47, 2013
  33. Bozkurt Öznur,Çatı Kahraman,Bilgin Yusuf,Baş Adem,"Girişimcilerin Sektör Tercihlerinde Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesi Düzce Örneği",Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi,vol.17,no:2,pp:67 - 84, 2015
Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük MEtin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk