Ayşe TEKMAN, "Yiyecek İçecek İşletmelerinde Sosyal Medya Pazarlamasının Ağızdan Ağıza İletişim ve Satın Alma Niyetine Etkisi: Marka Farkındalığının Aracılık Rolü", Bayburt Üniversitesi, 2024, Tamamlandı
Hilal ALAN, "Kırsal Kalkınma Desteklerine Dayalı Tarımsal Girişimciliğin Kıral Yoksulluğa Etkisi: Girişimci Farkındalığı, Algılanan Kontrol ve Beklentilerin Analizi", Bayburt Üniversitesi, 2022, Tamamlandı
Seda TEKMAN, "Tüketicilerin Çevrimiçi Promosyonlara Karşı Davranışlarında Takip Düzeyinin Etkisi ve Memnuniyete Yansımaları", Bayburt Üniversitesi, 2022, Tamamlandı
Aysun TURKAY ABA, "Şehir Hastanelerinde Hizmet Kalitesinin Hasta Memnuniyetine ve Hasta Sadakatine Etkisi", Bayburt Üniversitesi, 2022, Tamamlandı
Ayşenur DİNÇER, "Yanıltıcı İndirim Kampanyalarına Karşı Davranışsal Tepkiler: Algılanan Aldatma ve Memnuniyetsizliğin Rolü", Bayburt Üniversitesi, 2022, Tamamlandı
Tuğba PABUÇCU, "Yerli Üretim Algısı ve Milli Marka Duyarlılığının Algılanan Marka Değeri ve Satın Alma Niyetine Etkisi", Bayburt Üniversitesi, 2022, Tamamlandı
Eda Nur YILMAZ, "Üniversitelerde Sosyal Medya Pazarlama Aktivitelerinin Kurumsal İmaj ve Öğrenci Memnuniyetine Etkisi", Bayburt Üniversitesi, 2021, Tamamlandı