Lisansüstü Tez Danış.

  1. Ayşe TEKMAN, "Yiyecek İçecek İşletmelerinde Sosyal Medya Pazarlamasının Ağızdan Ağıza İletişim ve Satın Alma Niyetine Etkisi: Marka Farkındalığının Aracılık Rolü", Bayburt Üniversitesi, 2024, Tamamlandı
  2. Hilal ALAN, "Kırsal Kalkınma Desteklerine Dayalı Tarımsal Girişimciliğin Kıral Yoksulluğa Etkisi: Girişimci Farkındalığı, Algılanan Kontrol ve Beklentilerin Analizi", Bayburt Üniversitesi, 2022, Tamamlandı
  3. Seda TEKMAN, "Tüketicilerin Çevrimiçi Promosyonlara Karşı Davranışlarında Takip Düzeyinin Etkisi ve Memnuniyete Yansımaları", Bayburt Üniversitesi, 2022, Tamamlandı
  4. Aysun TURKAY ABA, "Şehir Hastanelerinde Hizmet Kalitesinin Hasta Memnuniyetine ve Hasta Sadakatine Etkisi", Bayburt Üniversitesi, 2022, Tamamlandı
  5. Ayşenur DİNÇER, "Yanıltıcı İndirim Kampanyalarına Karşı Davranışsal Tepkiler: Algılanan Aldatma ve Memnuniyetsizliğin Rolü", Bayburt Üniversitesi, 2022, Tamamlandı
  6. Tuğba PABUÇCU, "Yerli Üretim Algısı ve Milli Marka Duyarlılığının Algılanan Marka Değeri ve Satın Alma Niyetine Etkisi", Bayburt Üniversitesi, 2022, Tamamlandı
  7. Eda Nur YILMAZ, "Üniversitelerde Sosyal Medya Pazarlama Aktivitelerinin Kurumsal İmaj ve Öğrenci Memnuniyetine Etkisi", Bayburt Üniversitesi, 2021, Tamamlandı
Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük MEtin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk