Makale

  1. Battal, F., & Öz, H. H. (2023). İnanç Duygusal Bağlılığı Etkiler mi? Etkileşim Adaletinin Rolü. Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 13(3), 794-827.
  2. BATTAL, F., ÖZ, H. H., & YILDIRIM, V. (2024). TOKSİK LİDERLİK VE ÖRGÜTSEL SESSİZLİK ARASINDAKİ İLİŞKİ: ÖRGÜTE DUYULAN GÜVENİN ROLÜ. Turkish Management Review, 3(2), 102-119.
  3. ÖZ, H. H., & YILDIZ, S. (2023). Abartılı Reklamların ve Reklama Yönelik Şüphenin Marka Tutumuna, Satın Alma Niyetine ve Marka Güvenine Etkisi. Turkish Management Review, 2(1), 1-17.
  4. Yıldız, E., & Öz, H. H. (2023). Parasal ve parasal olmayan satış tutundurmanın marka tercihi ve marka güveni üzerindeki etkileri. Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (32), 84-99.
Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük MEtin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk