Bildiri

  1. ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN MARKA EVANGELİZMİNE ETKİSİ: HİZMET SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA KARADENIZ 15th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES – March 8 - 10, 2024 Rize ISBN NO. 978-625-6830-90-5 Sayfa No: 850-857
  2. ETNOSENTERİZMİN TÜKETİCİ BOYKUTU ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE TÜKETİCİ DÜŞMANLIĞININ ARACI ROLÜ: İSRAİL MENŞEİ ÜRÜNLERE YÖNELİK KUŞAKLAR ARASI KARŞILAŞTIRMA AKDENIZ 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES NOVEMBER 2-5, 2023 KYRENIA
  3. TÜKETİM BAĞLAMINDA JOMO VE FOMO KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN, BORCA KARŞI TUTUM VE TUTUMLULUK EĞİLİMLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ KARADENIZ 15th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES – March 8 - 10, 2024 Rize ISBN NO. 978-625-6830-90-5
Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük MEtin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk