- Maden Sedat, Maden Aslı, Ustabulut Mete Yusuf,"A Study on the Satisfaction Levels of Pre-Service Teachers for Distance Education",International Journal of Research in Teacher Education,vol.4,no:4,pp:37 - 50, 2023
- Maden Sedat, Durmaz Nidanur,"Intertextual Relations in Reading Texts of Turkish Language Teaching for Foreigners (Case of C1 Level)",Korkut Ata Turkiyat Arastirmalari Dergisi,no:11,pp:876 - 898, 2023
- Maden Sedat, Kaya Musa,"Tunuslu Öğrencilerin Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenmeye Yönelik Tutumları",Tarih Okulu,vol.16,no:65,pp:1762 - 1782, 2023
- Maden Sedat, Kara Kürşad,"Book Reading Habits of People Who Are Learning Turkish as a Foreign Language (Example of Kyrgyzstan)",Shanlax International Journals,vol.11,no:1,pp:124 - 136, 2022
- Maden Sedat, Kara Kürşad,"Content Analysis for Postgraduate Theses Related to Teaching Turkish in the Balkan Countries",Sakarya University Journal of Education,vol.12,no:4,pp:836 - 848, 2022
- Maden Sedat, Kaya Musa,"A Study on Youtube Channels of Foreign Languages Teaching Foundation",Participatory Educational Research (Per),vol.10,no:2,pp:142 - 155, 2023
- Maden Sedat, Durmaz Nidanur,"Türkçe Ders Kitaplarının Anahtar Yetkinlikler Açısından İncelenmesi (8. Sınıf Örneği)",Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi,vol.12,no:3,pp:1201 - 1220, 2023
- Maden Sedat, Maden Aslı, Avşar Abdulvahap,"Analysing Yunus Emre Institute Distance Turkish Learning ın Terms of Cultural Elements (B1 Level Example)",Aydın TÖMER Dil Dergisi,vol.8,no:2,pp:231 - 269, 2023
- Maden Sedat, Gül Bahtiyar,"Türkçe Ders Kitaplarının Disiplinler Arasılık Bağlamında İncelenmesi: 6. Sınıf Örneği",Tarih Okulu,vol.2023,pp:1335 - 1362, 2023
- Maden Sedat, Özgen Akif,"Türkçe Eğitimi Alanında Hazırlanmış Öz Yeterlik ile İlgili Araştırmaların Eğilimleri",Ahi Evran Universitesi Sosyal Bilimler Enstitusu Dergisi,vol.9,no:3,pp:822 - 839, 2023
- Maden Sedat, Durmaz Nidanur,"Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Ders Kitaplarındaki Etkinliklerde Kullanılan Yöntem ve Teknikler",Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi,vol.11,no:30,pp:172 - 192, 2022
- Maden Sedat, Demir Recep,"Atasözlerindeki Eskicil (Arkaik) Unsurlar",Ana Dili Eğitim Dergisi,vol.5,no:2,pp:189 - 200, 2017
- Maden Sedat, Arıcı Şemsinur,"Bloom Taksonomisinin Öğretim Sürecinde Kullanılmasıyla İlgili Lisansüstü Tezlerin Eğilimleri: Bir İçerik Analizi",Turkiye Egitim Dergisi,vol.7,no:2,pp:413 - 426, 2022
- Maden Sedat, Önal Aydın, Maden Aslı,"Türkçe Eğitimi Alanında Hazırlanmış Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilere İlişkin Lisansüstü Tezlerin Eğilimleri",Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi,vol.8,no:3,pp:150 - 164, 2022
- Maden Sedat, Durmaz Nidanur,"Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Ders Kitaplarındaki Etkinliklerde Kullanılan Yöntem ve Teknikler",Igdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi,vol.30,pp:172 - 192, 2022
- Maden Sedat, Durmaz Nidanur, Sayal Aleyna,"Trends of Research on the Use of Drama Method in Turkish Teaching",Turkiye Egitim Dergisi,vol.7,no:1,pp:146 - 170, 2022
- Maden Sedat, Önal Aydın,"Uzaktan (Çevrim İçi) Metin İşleme Süreci ile İlgili Türkçe Öğretmenlerinin Görüşleri",Ana Dili Egitimi Dergisi ADED,vol.10,no:2,pp:418 - 439, 2022
- Maden Sedat, Önal Aydın,"Türkçe Eğitimi ile İlgili 2015-2019 Yılları Arası Lisansüstü Tezlerin Araştırma Eğilimleri",Afyon Kocatepe University Journal of Social Sciences,vol.23,no:3,pp:923 - 941, 2021
- Maden Sedat,"Metin Türü ve Yazar Tercihleri Bağlamında Türkçe ile Türk Dili ve Edebiyatı Ders Kitapları Arasındaki İlişki",Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi,vol.18,no:2,pp:734 - 764, 2021
- Maden Sedat,"Analysis of Postgraduate Theses Related to Textbooks on Teaching Turkish as a Foreign Language",Social Sciences: Theory & Practice,vol.5,no:1,pp:90 - 102, 2021
- Maden Sedat,"Trends in Postgraduate Theses on Turkish Textbook: a Content Analysis",Turkey Education Journal,vol.6,no:1,pp:30 - 45, 2021
- Maden Sedat,"Turkish Language Perception in Primary and Secondary Curriculums in the Context of Interdisciplinarity",The Journal of Interdisciplinary Research,vol.5,no:9,pp:51 - 72, 2021
- Maden Sedat, Önal Aydın,"Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi ile İlgili Lisansüstü Tezlerin Araştırma Eğilimleri",Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi,vol.7,no:1,pp:42 - 56, 2021
- Maden Sedat, Maden Aslı,"Türkçe Öğretmeni Adaylarının Elektronik Sözlük ve Yazım Kılavuzu Kullanma Alışkanlıkları",Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KÜSBD),vol.8,no:2,pp:377 - 396, 2018
- Maden Sedat, Maden Aslı,"Türkçe Öğretmenlerinin Okuma Alışkanlığı Kazandırmaya Yönelik Alternatif Uygulamaları",ULUSLARARASI TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ,vol.6,no:10,pp:1 - 17, 2018
- Maden Sedat, Maden Aslı, Banaz Emrullah,"Medya Okuryazarlığı ile İlgili Lisansüstü Tezlere Yönelik Bir İçerik Analizi",International Journal of Languages' Education,vol.5,no:1,pp:588 - 605, 2017
- Maden Sedat, Önal Aydın,"Türkçe Öğretimine Yönelik Hizmet İçi Eğitim Faaliyetleri Üzerine Bir İnceleme (2001-2017 Arası)",MİLLÎ EĞİTİM,vol.50,no:229,pp:295 - 318, 2021
- Maden Sedat,"Türkiye’de Çocuk Tiyatrosu Düşüncesi ve Öz Tiyatro",e-Journal of New World Sciences Academy,vol.5,no:3,pp:234 - 246, 2010
- Maden Sedat,"Yaşamını Tiyatro Serüvenine Adamış Bir Cumhuriyet Kadını Ülker Köksal'la Tiyatro Üzerine Bir Söyleşi",Tiyatro Araştırmaları Dergisi,vol.24,no:24,pp:203 - 227, 2007
- Maden Sedat, Durukan Erhan, Şahin Abdullah,"Türkçe Öğretmenlerinin İş Birlikli Öğrenmeye Yönelik Görüşleri",Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,vol.4,no:1,pp:151 - 170, 2011
- Maden Sedat,"The Thoughts of İsmayıl Hakkı Baltacıoğlu on Writing Education and Yazının Usûl-İ Tedrisi",Journal of Turkish Studies,vol.6,no:1,pp:1527 - 1542, 2011
- Maden Sedat,"The Effect of Drama on Language Teaching Success",International Journal of Language Studies,vol.6,no:2,pp:67 - 86, 2012
- Önal Aydın, Maden Sedat,"Ortaokul Öğrencilerinin Hikâye Edici Metinlerinde Temel Yapı Unsurları",Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi,vol.4,no:1,pp:44 - 55, 2020
- Maden Sedat, Kızıltaş Mert,"Türkçe Öğretiminin Tarihsel Gelişimiyle İlgili Bir Kaynakça Denemesi",International Journal of Education Science and Technology,vol.5,no:3,pp:119 - 135, 2019
- Önal Aydın, Maden Sedat,"A Research on the Use of Secondary School Turkish Course Contents in Electronic Information Network",Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi,vol.4,no:2,pp:101 - 121, 2018
- Maden Sedat,"Digital Reading Habits of Pre-Service Turkish Language Teachers",South African Journal of Education,vol.38,no:2,pp:1 - 12, 2018
- Kaya Murat,Maden Sedat,"Ortaöğretim Öğrencilerinin E-Yazma Alışkanlıklarınındeğerlendirilmesi",Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi,vol.19,no:69,pp:965 - 980, 2020
- Dündar Nezaket,Maden Sedat,"Ortaokul Öğrencilerinin ve Velilerinin Okudukları Çocuk Kitapları Üzerine Bir Araştırma",The Journal of International Lingual, Social and Educational Sciences,vol.6,no:1,pp:39 - 48, 2020
- Maden Sedat,Önal Aydın,"Türkçe ve İngilizce Ders Kitapları Üzerine Karşılaştırmalı Bir Analiz: 7. Sınıf Örneği",Ana Dili Eğitimi Dergisi,vol.8,no:3,pp:732 - 752, 2020
- Maden Sedat,Önal Aydın,"Eğitim Bilişim Ağı (Eba) İçerik Modülündeki Türkçe Dersi ile İlgili Dokümanların Değerlendirilmesi",EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA,vol.10,no:1,pp:25 - 50, 2020
- Maden Sedat,"Türkçe Öğretiminde Dramanın Kullanımı ile İlgili Sorunlar",Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi,vol.4,no:6,pp:107 - 122, 2011
- Maden Sedat,Dündar Nezaket,"Velilerin Çocuk Edebiyatı Farkındalıkları ile Öğrencilerin Okuma Alışkanlığı Arasındaki İlişkininincelenmesi",Ana Dili Eğitimi Dergisi,vol.7,no:4,pp:1077 - 1094, 2019
- Maden Sedat,Demir Recep,"Ortaokul Türkçe Dersi Öğretim Programlarındasözlük Kullanma Alışkanlığı Kazandırmaya Dair Tespitler",Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.15,no:2,pp:419 - 436, 2019
- Maden Sedat,"Birlikte Öğrenme Tekniğinin Yazılı Anlatım Başarısı Üzerine Etkisi",Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.22,pp:163 - 180, 2011
- Maden Sedat,İşcan Adem,"Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Amaç ve Sorunlar: Hindistan Örneği",Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi,vol.3,no:5,pp:23 - 37, 2015
- Maden Sedat,Maden Aslı,Durukan Erhan,"Çoklu Ortam Aktiviteleriyle Metin Öğretimine Bir Model: Fabl Örneği",Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi,vol.3,no:10,pp:67 - 76, 2010
- Maden Sedat,Maden Aslı,Banaz Emrullah,"Ortaokul 5. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarının Dijital Okuryazarlık Bağlamında Değerlendirilmesi",Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi,vol.11,no:55,pp:685 - 698, 2018
- Maden Sedat,Kaya Murat,"Bir İletişim Biçimi ve Öğretim Şekli Olarak Tartışmaya Dair Öğretmen Görüşleri",Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi,vol.14,pp:63 - 89, 2018
- Maden Sedat,Banaz Emrullah,Maden Aslı,"Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Ortamlardaki Yazma Alışkanlıkları",Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi,vol.7,no:1,pp:103 - 112, 2018
- Maden Sedat,"Attitudes of Foreigners Who Learn Turkish as a Secondlanguage Towards Turkish Culture",Journal of Education and Practice,vol.8,no:21,pp:18 - 27, 2017
- Maden Sedat,Altunbay Müzeyyen,Dincel Ömür,"Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Sözcük Öğretimi Uygulamaları: Kavram Haritası Örneği",Millî Eğitim,vol.45,no:210,pp:477 - 488, 2016
- Maden Sedat,Dincel Ömür,"Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Türkçe Okuma Alışkanlıkları",ULUSLARARASI TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ,vol.5,no:9,pp:125 - 140, 2017
- Maden Sedat,Dinç Aptulkerim,"Drama Yönteminin Türkçe Öğretiminde Kullanımının Başarı ve Kalıcılık Üzerine Etkisi",Amasya ÜniversitesiEğitim Fakültesi Dergisi,vol.6,no:2,pp:454 - 500, 2017
- Maden Sedat,Maden Aslı,Demir Recep,"Türkçe Ders Kitaplarındaki Söz Varlığının Öğrenci Etkinliklerine Yansıması",International Journal of Language Academy,vol.5,no:3,pp:235 - 251, 2017
- Yağmur Şahin Esin,Maden Sedat,Güleryüz Şebnem,Satır Memduha,Aydın Gülnur,"Müzik Dinlemenin Resimle ve Yazıyla Anlatım Becerisi Üzerine Etkisi",Dil ve Edebiyat Eğitimi Dergisi,vol.5,no:2,pp:32 - 49, 2013
- Maden Sedat,"Aytül Akal ın Çocuk Masallarında Anlatımbozuklukları",A. Ü. Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi,no:33,pp:141 - 150, 2007
- Kırkkılıç Halil Ahmet,Maden Sedat,"Hızlı Okuma İçin Yapılandırıcı Bir Model Önerisi Hızlı Okuma ve Anlamı Yapılandırma",Turkish Studies,vol.4,no:3,pp:1423 - 1436, 2009
- Maden Sedat,"Türkçe Öğretmeni Adaylarının Sözlü İletişimbecerileri Üzerine Bir Araştırma",EKEV AKADEMİ DERGİSİ,vol.14,no:44,pp:145 - 154, 2010
- Maden Sedat,Durukan Erhan,Akbaş Ertan,"İlköğretim Öğretmenlerinin Öğrenci Merkezli Öğretimeyönelik Algıları",Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,vol.8,no:16,pp:255 - 269, 2011
- Maden Sedat,İşcan Adem,"Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Amaç ve Sorunlar Hindistan Örneği",Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi,vol.3,no:5,pp:23 - 38, 2011
- Durukan Erhan,Maden Sedat,"Türkçe Öğretmeni Adaylarının Türkçeöğretmenliği Lisans Programına Yönelikgörüşleri",Kastamonu Eğitim Dergisi,vol.19,no:2,pp:555 - 566, 2011
- Maden Sedat,"The Attitudes of Turkish Teachers to New Applications",Universal Journal of Educational Research,vol.4,no:5,pp:1236 - 1243, 2016
- Maden Sedat,Altunbay Müzeyyen,"Türkçe Eğitiminde Görsel Sunu ve Görsel Okuma Aracı Olarak Grafik ve Tabloların Kullanımı",Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi,vol.5,no:4,pp:1971 - 1983, 2016
- Maden Sedat,Maden Aslı,"Bilgisayar Destekli Dil Bilgisi Öğretimi Hipermetin Kullanımı",KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ,vol.8,no:15,pp:359 - 377, 2016
- Maden Sedat,Maden Aslı,"Ortaöğretim Öğrencilerinin Ekran Okumaya Yönelik Tutumları",Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi,vol.5,no:3,pp:1305 - 1319, 2016
- Maden Sedat,"Üniversite Öğrencilerinin Okuma Tutum ve Alışkanlıkları Üzerine Bir Değerlendirme",TEKE ULUSLARARASI TÜRKÇE EDEBİYAT KÜLTÜR EĞİTİM DERGİSİ,vol.4,no:4,pp:1657 - 1671, 2015
- Durukan Erhan,Maden Sedat,"Türkçe Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri Üzerine Bir Araştırma",Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi,no:28,pp:25 - 33, 2010
- Maden Sedat,Durukan Erhan,"Türkçe Öğretmeni Adaylarının Empatik Eğilim Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma",Çukurova Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.3,no:40,pp:19 - 25, 2011
- Maden Sedat,Durukan Erhan,"Türkçe Dersi Yazılı Sorularının Öğrenme Alanlarına Soru Tiplerine ve Taksonomilerine Göre Değerlendirilmesi",KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ,no:19,pp:95 - 115, 2009
- Kırkkılıç Halil Ahmet,Maden Sedat,"İlköğretim ve Lisans Programlarındaki Değişiklikler Sonrasında Türkçe Öğretmenliği Mesleğinin ve Türkçe Eğitimi Bölümlerinin Durumu",Türklük Bilimi Araştırmaları (TÜBAR),no:27,pp:477 - 502, 2010
- Maden Sedat,Durukan Erhan,"Türkçe Dersi Öğretmenlerinin Ölçme Değerlendirmeye İlişkin Algıları",MİLLİ EĞİTİM,no:190,pp:212 - 233, 2011
- Maden Sedat,"Teachers Attitudes Towards Using Educational Technologies",Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,vol.4,no:4,pp:2471 - 2478, 2012
- Maden Sedat,"Ortaokul Türkçe Dersi Öğrenci Çalışma Kitaplarındaki Temadeğerlendirme Soruları Üzerine Bir Araştırma",KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ,no:EĞİTİM ÖZEL SAYISI I,pp:109 - 131, 2015
- Maden Sedat,"Türkçe Öğretmenlerinin Dinleme Stillerinin İncelenmesi",ONDOKUZ MAYIS EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ,vol.34,no:2, 2015
- Maden Sedat,"Reading Instruction Its Place in the Current Primary Education Curriculum of Turkey and Misbeliefs About Reading Instruction",KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2015
- Maden Sedat,Altunbay Müzeyyen,"Türk Kültür Birliğinin Sağlanmasında Türk Amacı Dergisi",KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ,vol.4,pp:1 - 11, 2015
- Maden Sedat,"Takım Oyun Turnuva Tekniğinin Yazım Kuralları ve İşaretleri Eğitiminde Kullanımı",e- International Journal of Educational Research,vol.2,no:3,pp:52 - 67, 2011
- Maden Sedat,"Drama Tekniklerinden Rol Kartlarının Konuşma Becerilerinin Öğretimindeki Başarı ve Tutum Üzerine Etkisi",Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,vol.2,no:2,pp:23 - 38, 2011
- Maden Sedat,"Aşk I Memnu ve Madam Bovary Romanlarında Kadınların Yönlendirdiği Olay Örgüsü",TÜRKLÜK BİLİMİ ARAŞTIRMALARI,no:24,pp:79 - 97, 2008
- Şimşek Tacettin,Maden Sedat,Şahin Abdullah,Topal Yakup,"İlköğretim Iı Kademe Türkçe Dersinde Zarf Belirteç Konusunun Drama Yöntemi Kullanılarak Öğretimi",MİLLİ EĞİTİM DERGİSİ,no:186,pp:106 - 120, 2010
- Durukan Erhan,Maden Sedat,"Kavram Haritaları ile Not Tutmanın İlköğretim Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Becerisi Üzerine Etkisi",ORDU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ,vol.1,no:2,pp:63 - 70, 2010
- Maden Sedat,Durukan Erhan,Maden Aslı,"Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öğretmen Niteliklerine Yönelik Görüşleri",TURKISH STUDIES,vol.5,no:4,pp:1364 - 1378, 2010
- Yağmur Şahin Esin,Maden Sedat,Gedik Mehmet,"Zümre Öğretmenler Kurulu Toplantılarının Etkililiğinin Türkçe Öğretmenlerinin Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesi Erzurum İli Örneği",Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.13,no:1,pp:155 - 172, 2011
- Kırkkılıç Halil Ahmet,Maden Sedat,Şahin Abdullah,Girgin Yüksel,"Kavram Haritalarının Okuduğunu Anlama ve Kalıcılık Üzerine Etkisi",Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi,vol.1,no:4,pp:11 - 18, 2011
- Maden Sedat,"Türk Edebiyatında Seyahatnâmeler ve Gezi Yazıları",Atatürk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi,no:37,pp:147 - 158, 2008
- Durukan Erhan,Maden Sedat,"Türkçe Öğretmenlerinin İletişim Becerileri Üzerine Bir Araştırma",Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi,vol.5,no:1,pp:59 - 74, 2010
- Maden Sedat,"Türkçe Öğretmenlerinin Öğretme Stilleri",TEKE Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi,vol.1,no:1,pp:178 - 200, 2012
- Yağmur Şahin Esin,Maden Sedat,Kardaş Mehmet Nuri,Şahin Abdullah,"Noktalama İşaretlerinin Öğretiminde Grup Araştırması Tekniğinin Öğrenci Başarısına Etkisi",Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,vol.8,no:15,pp:257 - 268, 2011
- Maden Sedat,Durukan Erhan,"Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Stillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi",Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,vol.3,no:4,pp:255 - 269, 2011
- Şahin Abdullah,İşcan Adem,Maden Sedat,"İlköğretim Öğrencilerinin Okul Kütüphaneleri ve Sınıf Kitaplıklarını Kullanma Durumları Erzurum İli Örneği",Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,vol.13,no:2,pp:183 - 196, 2009
- Maden Sedat,Durukan Erhan,"İstasyon Tekniğinin Yaratıcı Yazma Becerisi Kazandırmaya ve Derse Karşı Tutuma Etkisi",Türklük Bilimi Araştırmaları,no:28,pp:299 - 312, 2010
- Maden Sedat,"Ekran Okuma Türleri ve Türkçe Öğretmeni Adaylarının Ekran Okumaya Yönelik Görüşleri",DİL VE EDEBİYAT EĞİTİMİ DERGİSİ,vol.1,no:3,pp:1 - 16, 2012
- Maden Sedat,"Türkçe Öğretmenlerinin Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Öz Yeterlikleri",MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ,vol.7,no:14,pp:259 - 274, 2010
- Maden Sedat,"Temel Dil Becerilerinin Eğitimi Açısından Ders Dışı İnformal Etkinliklere Yönelik Öğretmen ve Öğrenci Tercihleri",MİLLİ EĞİTİM DERGİSİ,vol.41,no:196,pp:36 - 55, 2012
- Maden Sedat,"Temel Dil Becerileri Eğitiminde Kullanılabilecek Aktif Öğrenme Öğretimsel İş Taktikleri",ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ,vol.1,no:2,pp:20 - 35, 2013
- Maden Sedat,"Niçin Dinlemiyoruz Dinleyememe Probleminin Sosyokültürel Analizi",TEKE Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi,vol.2,no:1,pp:49 - 83, 2013
- Maden Sedat,Dincel Ömür,Maden Aslı,"Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Yazma Kaygıları",TEKE Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi,vol.4,no:2,pp:748 - 769, 2015
- Maden Sedat,"Türk Diline Hizmet Eden Kafkasyalılar",Yeni Türkiye Dergisi,vol.1,no:71,pp:242 - 269, 2015
- Maden Sedat,"Dinleme Problemlerine Yönelik Bir Öneri Olaya Dayalı Dinleme Eğitimi",Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi,vol.7,no:1,pp:1 - 20, 2015
- Maden Sedat,Ömür Dincel,"İnformal Öğrenme Yaklaşımının Yabancı Dil Olarak Türkçe Sözcük Öğretimine Etkisi",Milli Eğitim Dergisi,vol.44,no:206,pp:30 - 53, 2015
- Maden Sedat,"Türkçe Öğretiminde Drama Yönteminin Gerekliliği",Türklük Bilimi Araştırmaları Dergisi,no:27,pp:503 - 519, 2010
- Maden Sedat,"The Effect of Jigsaw Iv on the Achievement of Course of Language Teaching Methods and Techniques",Educational Research and Review,vol.5,no:12,pp:770 - 776, 2010
- Maden Sedat,"Jigsaw I Tekniğinin Yazılı Anlatım Becerisi Akademik Başarısına Etkisi",Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi,pp:901 - 917, 2011
- Durukan Erhan,Maden Sedat,"Türkçe Dersi Özyeterlik Algısı Ölçeği Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması",Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education,no:43,pp:164 - 173, 2012