Article

  1. Battal, F., & Öz, H. H. (2023). İnanç Duygusal Bağlılığı Etkiler mi? Etkileşim Adaletinin Rolü. Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 13(3), 794-827.
  2. BATTAL, F., ÖZ, H. H., & YILDIRIM, V. (2024). TOKSİK LİDERLİK VE ÖRGÜTSEL SESSİZLİK ARASINDAKİ İLİŞKİ: ÖRGÜTE DUYULAN GÜVENİN ROLÜ. Turkish Management Review, 3(2), 102-119.
  3. ÖZ, H. H., & YILDIZ, S. (2023). Abartılı Reklamların ve Reklama Yönelik Şüphenin Marka Tutumuna, Satın Alma Niyetine ve Marka Güvenine Etkisi. Turkish Management Review, 2(1), 1-17.
  4. Yıldız, E., & Öz, H. H. (2023). Parasal ve parasal olmayan satış tutundurmanın marka tercihi ve marka güveni üzerindeki etkileri. Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (32), 84-99.