Campus

  1. ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN MARKA EVANGELİZMİNE ETKİSİ: HİZMET SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA KARADENIZ 15th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES – March 8 - 10, 2024 Rize ISBN NO. 978-625-6830-90-5 Sayfa No: 850-857
  2. ETNOSENTERİZMİN TÜKETİCİ BOYKUTU ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE TÜKETİCİ DÜŞMANLIĞININ ARACI ROLÜ: İSRAİL MENŞEİ ÜRÜNLERE YÖNELİK KUŞAKLAR ARASI KARŞILAŞTIRMA AKDENIZ 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES NOVEMBER 2-5, 2023 KYRENIA
  3. TÜKETİM BAĞLAMINDA JOMO VE FOMO KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN, BORCA KARŞI TUTUM VE TUTUMLULUK EĞİLİMLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ KARADENIZ 15th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES – March 8 - 10, 2024 Rize ISBN NO. 978-625-6830-90-5