Article

  1. Kazancı Sunaoğlu Şerife, Özdemir Neslişah,"Müşteri Vatandaşlık Davranışı Araştırmalarının Gelişimi: Sistematik İnceleme ve Bibliyometrik Analizi",Mehmet Akif Ersoy Universitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Fakultesi Dergisi,vol.10,no:3,pp:2219 - 2254, 2023
  2. Kazancı Sunaoğlu Şerife,"Sürdürülebilir Tüketim Çalışmalarının Pazarlamadaki Rolü: Bibliyometrik Analiz (2000-2023)",Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi,vol.12,no:2,pp:296 - 327, 2023
  3. Özdemir Neslişah, Kazancı Sunaoğlu Şerife,"Karanlık Üçlü Kişilik Özelliklerinin Sürdürülebilir Tüketim Davranışına Etkisi",Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,no:56, 2023
  4. Kazancı Sunaoğlu Şerife, Vardarsuyu Merve,"Tüketici-Marka Özdeşleşmesinin Daha Çok Ödemeye Etkisi: Materyalizm, Benzerlikten Kaçınma ve Dürtüsel Satın Almanın Rolü",Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi,vol.15,no:3,pp:773 - 802, 2022
  5. Bilgin Tuba, Kazancı Sunaoğlu Şerife,"Lojistik Performans ve Uluslararası Ticaret İlişkisi Üzerine Alanyazın İncelemesi",Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,vol.53,pp:325 - 344, 2022
  6. Vardarsuyu Merve, Kazancı Sunaoğlu Şerife,"The Journey of Customer Identification: a Systematic Literature Review and Directions for Further Investigation",Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi,vol.17,no:2,pp:561 - 583, 2022
  7. Özdemir Neslişah, Kazancı Sunaoğlu Şerife,"Müşteri Etkileşiminin Müşteri Sadakatine Etkisinde Müşteri Vatandaşlık Davranışının Aracı Rolü: E-Ticaret Pazaryerleri Üzerine Bir Araştırma",Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi,vol.14,no:1,pp:1 - 38, 2022
  8. Kavak Bahtişen,Kazancı Sunaoğlu Şerife,"Pazarlama Bilim Dalında Yazılmış Yüksek Lisans ve Doktora Tezlerinin Bibliyometrik Profilinin İncelenmesi",Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi,vol.55,no:4,pp:2997 - 3021, 2020
  9. Kavak Bahtişen, Tunçel Niray, Kazancı Sunaoğlu Şerife, Özkan Tektaş Öznur,"Türkiye’deki Yabancı Menşeli Üniversite Tercihinde Kişisel ve Bölgeye Yönelik Faktörlerin Rolü",Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi,vol.15,no:15,pp:61 - 83, 2019
  10. Eryiğit Canan,Kazancı Sunaoğlu Şerife,"The Effects of Perceived Brand Globalness and Local Iconnesson Brand Prestige and Perceived Quality: the Role of Consumers’ Cultural Identity",Management Marketing Journal,vol.15,no:2,pp:7 - 21, 2017
  11. Kavak Bahtişen, Kazancı Sunaoğlu Şerife, Taner Neslişah,"Yeniliği Benimseyen Kategorilerinin Bütüncül ve Analitik Düşünme Açısındanfarklılıkları: Akıllı Telefonlar İçin Bir İnceleme",Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi,vol.10,no:20,pp:201 - 218, 2017
  12. Kavak Bahtişen, Taner Neslişah, Kazancı Sunaoğlu Şerife,"Yeniliği Benimseyen Kategorilerinin Yenilikçi Davranış Güdüleri Açısından Farklılıkları Akıllı Telefon Kullanıcıları Üzerinde Bir İnceleme",Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi,vol.2,no:2,pp:91 - 121, 2016
  13. Kazancı Sunaoğlu Şerife, Başgöze Pınar,"Sosyal Medya Algısının Marka Kredibilitesinin ve Marka Prestijinin Satın Alma Eğilimi Üzerine Etkileri",Ankara Üniversitesi SBF Dergisi,vol.70,no:2,pp:435 - 456, 2015
  14. Kavak Bahtişen, Kazancı Sunaoğlu Şerife, Şahin Elif Tuğba, Tunçel Niray,"A Literature Review on Brand in Between 2010 2015",International Journal of Trade, Economics and Finance,vol.6,no:6,pp:303 - 307, 2015
  15. Başgöze Pınar, Kazancı Sunaoğlu Şerife,"Ürün Yerleştirme ve Reklama İlişkin Tutumların Satın Alma Eğilimi ve Marka İmajı Üzerine Etkileri",Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi,vol.32,no:1,pp:29 - 54, 2014