Book

  1. Bölüm Adı:Pazarlamanın Dijital Dönüşümü:Pazarlama 5.0,Kazancı Sunaoğlu Şerife, Özdemir Neslişah,Yayın Yeri:Özgür Yayınları,Editör:Fettahlıoğlu, Hatice Seçil; Bilginer Özsaatcı,fatma Gül,Basım Sayısı:1,Sayfa Sayısı:496,ISBN:978-975-447-789-4,Bölüm Sayfaları:191 - 214
  2. Bölüm Adı:İktisadi ve Sosyal Alanda Çevre ve Sürdürülebilirlik Çalışmaları Teorik ve Uygulamalı Araştırmalar,Kazancı Sunaoğlu Şerife,Yayın Yeri:Ekin Basım Yayın Dağıtım,Editör:Zuhal, Mustafa,Basım Sayısı:1,Sayfa Sayısı:154,ISBN:978-625-6559-33-2,Bölüm Sayfaları:67 - 90
  3. Bölüm Adı:Tüketici Davranışlarında Makro Trendler,Kazancı Sunaoğlu Şerife,Yayın Yeri:Nobel,Editör:Şahin, Fatih; Bahar, Reyhan,Basım Sayısı:1,Sayfa Sayısı:570,ISBN:978-625-433-743-7,Bölüm Sayfaları:183 - 205
  4. Bölüm Adı:Pazarlamanın Geleceği,Kazancı Sunaoğlu Şerife,Yayın Yeri:Nobel Bilimsel Eserler,Editör:Merve Vardarsuyu,Basım Sayısı:1,Sayfa Sayısı:226,ISBN:978-625-7566-26-1,Bölüm Sayfaları:79 - 114
  5. Bölüm Adı:İktisadi ve İdari Bilimlerde Teori ve Araştırmalar Iı,Kazancı Sunaoğlu Şerife,Kavak Bahtişen,Yayın Yeri:Gece Akademi,Editör:Mete, Mustafa,Basım Sayısı:1,Sayfa Sayısı:522,ISBN:978-625-7702-93-5,Bölüm Sayfaları:237 - 261
  6. Hizmet Pazarlaması Güncel Konular ve Yaklaşımlar,Özer Leyla, Kazancı Sunaoğlu Şerife, Yılmazel Sefa Emre, Şen Küpeli Tuğba, Kuş Demiray Deniz, Ozanözgü Alp Mithat, Yaylacı Abdülkadir, Onuklu Neşe Nur,Yayın Yeri:Detay Yayıncılık,Editör:Leyla Özer Tuğba Şen Küpeli Abdülkadir Yaylacı,Basım Sayısı:1,Sayfa Sayısı:317,ISBN:978-605-9189-45-3