Lisansüstü Tez Danış.

  1. Hülya YILMAZ KOÇYİĞİT, "Sınıf Öğretmenlerinin Çıkarma ve Bölme İşlemi ile İlgili Problem Kurma Becerisinin ve Matematik Öğretimi Öz-Yeterlik İnançlarının İncelenmesi", Bayburt Üniversitesi, 2024, Tamamlandı
  2. Mustafa Halit KAKŞA, "Öz Düzenleme Etkinlikleri ile Desteklenmiş Akıcı Okumanın Okuduğunu Anlama ve Yeni Nesil Matematik Problemleri Çözme Başarısına Etkisi", Atatürk Üniversitesi, 2022, Devam Ediyor
Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük MEtin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk