Makale

  1. Ünlü Hami,Kıvanç Miraç İlyas,Nazikgül Mehmet,Apak Ömer Ceyhun,"Kamu Misafirhanelerinde Konaklayan Müşterilerin Hizmet Kalitesi Algısının ve Tercih Etme Nedenlerinin Tekrar Ziyaret Etme Niyetine Etkisi",Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi,vol.21,no:3,pp:630 - 648, 2024
  2. Ünlü Hami, Kıvanç Miraç İlyas, Apak Ömer Ceyhun,"Yiyecek İçecek İşletmelerinde Müşterilerin Temizlik Algısı: Bayburt İli Örneği",Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi,vol.5,no:3,pp:402 - 417, 2022
  3. Apak Ömer Ceyhun, Ünlü Hami, Kıvanç Miraç İlyas,"Unutulmaya Yüz Tutmuş Yöresel Yiyeceklerin Gün Yüzüne Çıkarılması: Bayburt İli Ev Kadınları Üzerine Bir Araştırma (Find Out of Local Foods That Fail to Be Forgotten: a Research on House Women in Bayburt Province)",Journal of Tourism and Gastronomy Studies,vol.10,no:1,pp:267 - 283, 2022
  4. Ünlü Hami, Erbaş Ali,"Trabzon’da Otel Yöneticilerinin Eko Turizm Hakkındaki Görüşleri",AHBVÜ Turizm Fakültesi Dergisi,vol.24,no:1,pp:142 - 160, 2021
Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük MEtin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk