Makale

  1. Aydemir Uğur,Şenlik Zeynel Abidin,Demir Mehmet,Töman Ufuk,Yarımkaya Erkan,"Down Sendromu Olan Çocukların Fiziksel Aktivite Düzeyleri ile Aile Yaşam Kaliteleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi",CBÜ Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi,vol.20,no:2,pp:280 - 293, 2025
  2. Aydemir Uğur,Töman Ufuk,Yarımkaya Erkan,"A Cooperative Physical Activity Intervention to Improve Physical Activity Level and Social Skills of Preschool Children with Autism Spectrum Disorder",Research in Sports Science,vol.15,no:1,pp:1 - 8, 2025
  3. Esentürk Oğuz Kaan,Seçer Emrah,Yarımkaya Erkan,İlhan Ekrem Levent,"Perceived Social Support and School Engagement in Sports Science Students: the Moderated Mediation of School Alienation and Social Media Addiction",Journal of Physical Education and Sport,vol.25,no:4,pp:689 - 700, 2025
  4. İdareci Betül,Yarımkaya Erkan,"The Effect of Inclusive Physical Activities Applied to Children with Intellectual Dısabilities on Their Physical Activity Level and Social Skills",Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi,vol.19,no:1,pp:1 - 16, 2025
  5. Oğur Yekta Göksel,Yarımkaya Erkan,Aydemir Uğur,Kul Murat,"Attitudes of Physical Education Teachers in İnclusive Schools Towards Teaching Autistic Students: a Phenomenological Study",International Journal of Developmental Disabilities,Q2, 2025
  6. Aydemir Uğur,Yarımkaya Erkan,"Awareness and Attitudes of Physical Education Teacher Candidates Towards the Effects of Sports on the Individuals Wıth Intellectual Disabilities: an Empirical Study",Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi,vol.18,no:3,pp:553 - 566, 2024
  7. Yarımkaya Erkan,Bakkaloğlu Hatice,"Experiences of Parents of İndividuals with İntellectual Disabilities After the 2023 Kahramanmaraş Earthquakes in Türkiye: a Phenomenological Study",International Journal of Developmental Disabilities,Q2,pp:1 - 15, 2024
  8. Yarımkaya Erkan,Şenlik Zeynel Abidin,Demir Mehmet,Töman Ufuk,Kul Murat,Türkmen Mutlu,"Barriers to Physical Activity in İndividuals with Autism Spectrum Disorders After the 2023 Kahramanmaraş Earthquakes in Türkiye",International Journal of Developmental Disabilities,Q2,pp:1 - 12, 2024
  9. Yılmaz Sevim Handan, Yarımkaya Erkan, İlhan Ekrem Levent,"Physical Education Teachers’ Experiences Regarding Online Physical Education Lessons for Children with Autism Spectrum Disorder",International Journal of Developmental Disabilities,Q2,vol.70,no:4,pp:615 - 624, 2024
  10. Yarımkaya Erkan, Esentürk Oğuz Kaan, İlhan Ekrem Levent, Kurtipek Serkan, Türksoy Işım Ayşe,"Zoom-Delivered Physical Activities Can Increase Perceived Physical Activity Level in Children with Autism Spectrum Disorder: a Pilot Study",Journal of Developmental and Physical Disabilities,Q3,vol.35,no:2,pp:189 - 207, 2023
  11. Esentürk Oğuz Kaan, Yarımkaya Erkan,"Whatsapp-Based Physical Activity Intervention for Children with Autism Spectrum Disorder During the Novel Coronavirus (Covıd-19) Pandemic: a Feasibility Trial",Adapted Physical Activity Quarterly,Q2,vol.38,no:4,pp:569 - 584, 2021
  12. Yarımkaya Erkan, İlhan Ekrem Levent, Karasu Necdet,"Akran Aracılı Uyarlanmış Fiziksel Aktivitelere Katılan Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bir Bireyin İletişim Becerilerindeki Değişimlerin İncelenmesi",Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi,vol.18,no:2,pp:225 - 252, 2017
  13. Yarımkaya Erkan, Akandere Mehibe, Baştuğ Gülsüm,"Effect of Self-Confidence Levels of 12-14 Years Old Students on Their Serving Ability in Volleyball",Niğde University Journal of Physical Education and Sport Sciences,vol.8,no:2,pp:242 - 250, 2014
  14. Yarımkaya Erkan, Akandere Mehibe, Topal Ali,"Çocuklarda Sprint Antrenmanlarının Dikkat Üzerine Etkisi",Uluslararası Hakemli Akademik Spor Sağlık ve Tıp Bilimleri Dergisi,vol.5,no:14,pp:83 - 95, 2015
  15. Akandere Mehibe, Yarımkaya Erkan, Tekin Erdi,"Spor Yapan ve Yapmayan Üniversite Öğrencilerinin Saldırgan ve Kendini Geliştirici Mizah Düzeylerinin İncelenmesi",Uluslararası Hakemli Akademik Spor Sağlık ve Tıp Bilimleri Dergisi,vol.5,no:15,pp:1 - 11, 2015
  16. Akandere Mehibe, Yarımkaya Erkan, Aslan İrfan,"Geleneksel Çocuk Oyunlarının Ortaokul Öğrencilerinin Hoşgörü Eğilim Düzeyleri Üzerine Etkisi",Uluslararası Hakemli Psikiyatri ve Psikoloji Araştırmaları Dergisi,vol.2,no:2,pp:57 - 67, 2015
  17. Yarımkaya Erkan, Ulucan Hakkı,"Çocuklarda Hareket Eğitimi Programının Motor Gelişim Üzerine Etkisi",International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education (IJTASE),vol.4,no:1,pp:37 - 48, 2015
  18. Yarımkaya Erkan, Akandere Mehibe, Akgül Fatih,"Investigation of the Effect of Sportive Activities on Depression Levels of Children Between 13-17 Years Old",Journal of Educational and Instructional Studies in the World,vol.5,no:4,pp:17 - 25, 2015
  19. Yarımkaya Erkan, İlhan Ekrem Levent, Gencer Eylem,"The Effect of Award on the Ability of Shooting in Athleticism as a Motivation Factor",Ovidius University Annals, Series Physical Education and Sport / SCIENCE, MOVEMENT AND HEALTH,vol.15,no:2,pp:589 - 595, 2015
  20. Yarımkaya Erkan, İlhan Ekrem Levent, Gencer Eylem,"Investigation of the Effect of Sports-Based Play Program in Children on Dependency Level for Computer Games",Ovidius University Annals, Series Physical Education and Sport / SCIENCE, MOVEMENT AND HEALTH,vol.15,no:2,pp:581 - 588, 2015
  21. İlhan Ekrem Levent, Esentürk Oğuz Kaan, Yarımkaya Erkan,"Zihinsel Engelli Bireylerin Sportif Etkinliklerine Yönelik Tutum Ölçeği (Zebseytö): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması",International Journal of Human Sciences,vol.13,no:1,pp:1141 - 1160, 2016
  22. Yarımkaya Erkan, İlhan Ekrem Levent, Gencer Eylem,"Investigation of the Effect of Physical Education and Sports Activities on Psychological Adaptation Levels of Children",Niğde University Journal of Physical Education and Sport Sciences,vol.10,no:1,pp:141 - 152, 2016
  23. Yarımkaya Erkan, Akandere Mehibe, Altunkuş Sefa,"Investigation of the Effect of Wrestling Training on Depression Levels of Children Between the Ages of 11-14",International Refereed Academic Journal of Sports, Health and Medical Sciences,vol.19,pp:1 - 11, 2016
  24. Esentürk Oğuz Kaan, Akandere Mehibe, Yarımkaya Erkan, Yılmaz Aynur,"The Effect of Physical Activity Program on Trait Anxiety Level on Adults",Ovidius University Annals, Series Physical Education and Sport / SCIENCE, MOVEMENT AND HEALTH,vol.16,no:2,pp:609 - 618, 2016
  25. Esentürk Oğuz Kaan, Yılmaz Aynur, Yarımkaya Erkan, İlhan Ekrem Levent,"The Effect of Physical Activity Program on Trait Anxiety and Life Satisfaction Levels of Adults",Ovidius University Annals, Series Physical Education and Sport / SCIENCE, MOVEMENT AND HEALTH,vol.17,no:2,pp:256 - 266, 2017
  26. İlhan Ekrem Levent, Yarımkaya Erkan, Esentürk Oğuz Kaan,"The Effect of Mother-Participated Sports Activities on the Awareness Levels of Turkish Mothers Having Children with İntellectual Disabilities Towards the Effect of Sports: a Pilot Study",International Journal of Developmental Disabilities,Q4,vol.63,no:2,pp:124 - 129, 2017
  27. Yarımkaya Erkan,"Akran Aracılı Uyarlanmış Fiziksel Aktivitelerin Orta Düzeyde Zihin Yetersizliği Olan Öğrencilerin Sosyalleşme Düzeyleri Üzerine Etkisi",Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi,vol.26,no:2,pp:335 - 344, 2018
  28. Orhan Bekir Erhan, Yarımkaya Erkan, İlhan Ekrem Levent,"İki Farklı Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezinin Fiziksel Aktivite Profilinin İncelenmesi",Spor ve Performans Araştırmaları Dergisi,vol.9,no:2,pp:110 - 126, 2018
  29. Yarımkaya Erkan, İlhan Ekrem Levent,"The Effect of Peer-Mediated Physical Activıties on Communication Deficit of Children with Autism Spectrum Disorder",Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi,vol.14,no:2,pp:233 - 245, 2020
  30. Yarımkaya Erkan, Esentürk Oğuz Kaan,"The Novel Coronavirus (Covıd-19) Outbreak: Physical İnactivity and Children with Autism Spectrum Disorders",Life Span and Disability,vol.23,no:1,pp:133 - 152, 2020
  31. Yarımkaya Erkan, Esentürk Oğuz Kaan, İlhan Ekrem Levent,"The Effects of Family-Mediated Physical Activities on Communication Skills of a Student with Autism Spectrum Disorders: a Pilot Study",International Journal of Disabilities Sports & Health Sciences,vol.3,no:1,pp:52 - 65, 2020
  32. Yarımkaya Erkan, Rızzo Terry L.,"Beliefs and Attitudes of Turkish Physical Educators Toward Teaching Students with Disabilities in Inclusive Physical Education Classes",Palaestra,vol.34,no:4,pp:27 - 36, 2020
  33. Yarımkaya Erkan,"Planlı Davranışlar Teorisi Çerçevesinden Beden Eğitimi Öğretmenlerinin Özel Gereksinimli Öğrencilere Yönelik Tutum ve Görüşlerinin İncelenmesi",Hacettepe University Journal of Education,pp:1 - 17, 2020
  34. Esentürk Oğuz Kaan, Yarımkaya Erkan,"Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuğa Sahip Annelerin Uyguladığı Uyarlanmış Fiziksel Aktivitelerin Annelerin Yaşam Kalitesine Etkisi",Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi,vol.22,no:2,pp:343 - 367, 2021
  35. Yarımkaya Erkan, Esentürk Oğuz Kaan,"Promoting Physical Activity for Children with Autism Spectrum Disorders During Coronavirus Outbreak: Benefits, Strategies, and Examples",International Journal of Developmental Disabilities,Q2,vol.68,no:4,pp:430 - 435, 2022
  36. Yarımkaya Erkan, Esentürk Oğuz Kaan, İlhan Ekrem Levent, Karasu Necdet,"A Whatsapp-Delivered İntervention to Promote Physical Activity in Young Children with Autism Spectrum Disorder",International Journal of Developmental Disabilities,Q2,vol.68,no:5,pp:732 - 743, 2022
Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük MEtin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk