Makale

  1. Berk Gizem, Güven Akdeniz Dilşad,"İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri",Siirt Eğitim Dergisi, 2023
  2. Çiftçi Şerife Koza, Güven Akdeniz Dilşad, At Emine,"Examination of Primary School Teachers' Field Knowledge on Length Measurement in a Situated Perspective Based Professional Development Study",Marmara University Journal of Educational Sciences,vol.58,no:58,pp:146 - 165, 2023
  3. Güven Akdeniz Dilşad,"The Role of Picturebooks in Supporting the Mathematical Knowledge of Preschool Teacher Candidates",Early Childhood Education Journal, 2023
  4. Güven Akdeniz Dilşad,"Examining Mathematical Texts Written by Prospective Teachers: Clarifying Linguistic Factors",MALAYSIAN ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES,vol.10,no:3,pp:34 - 46, 2022
  5. Güven Akdeniz Dilşad, Yakıcı Topbaş Esra Selcen, Argün Ziya,"Conceptions of Zero Among Students with and Without Learning Disabilities",International Journal for Mathematics Teaching and Learning,vol.23,no:2,pp:1 - 21, 2022
  6. Güven Akdeniz Dilşad, Yakıcı Topbaş Esra Selcen, Argün Ziya,"Zero in Arithmetic Operations: a Comparison of Students with Learning Disabilities Vs. Non-Learning Disabilities",Journal of Pedagogical Research, 2022
  7. Güven Akdeniz Dilşad,"Okul Öncesi (5 Yaş) Çocukların Uzunluk Niteliğini Tanıma Becerisine Dair Bir Durum Çalışması",BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ,vol.17,no:34,pp:512 - 536, 2022
  8. Güven Akdeniz Dilşad, Gürefe Nejla,"Pre-Service Mathematics Teachers' Professional Self-Esteem and Beliefs About the Nature of Mathematics",Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi,vol.15,no:2,pp:379 - 398, 2021
  9. Güven Akdeniz Dilşad, Gürefe Nejla, Arıkan Ahmet,"Inclusive Pedagogical Content Knowledge of Mathematics Teachers: Learning Disabilities Vs. Hearing Impairments",International Journal of Disability, Development and Education,Q3,vol.69,no:1,pp:15 - 32, 2022
  10. Güven Akdeniz Dilşad, Argün Ziya,"Learning Trajectory of a Student with Learning Disabilities for the Concept of Length: a Teaching Experiment",The Journal of Mathematical Behavior,vol.64, 2021
  11. Güven Akdeniz Dilşad,"Amaç, Ölçüt ve Puanlama: Matematik Öğretmen Adayları Tarafından Oluşturulan Dereceli Puanlama Anahtarlarının İncelenmesi",Cumhuriyet International Journal of Education,vol.10,no:3,pp:974 - 997, 2021
  12. Güven Akdeniz Dilşad, Argün Ziya,"Mathematical Language of Students with Learning Disabilities in the Context of Length",Athens Journal of Education,vol.9,no:1,pp:79 - 102, 2022
  13. Güven Akdeniz Dilşad,Gürefe Nejla,Arıkan Ahmet,"Angle Conceptions of Students with Learning Disabilities and Hearing Impairments",Hacettepe University Journal of Education,vol.37,no:1,pp:106 - 124, 2022
  14. Güven Akdeniz Dilşad,Dede Yüksel,"Normative Aspects of Instructional Planning Activities of Mathematics Teacher Candidates",Acta Didactica Napocensia,vol.13,no:1,pp:1 - 12, 2020
  15. Güven Akdeniz Dilşad,Argün Ziya,"İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Uzunluk Kavrayışlarına Dair Bir Durum Çalışması",Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi,vol.13,no:2,pp:806 - 836, 2019
  16. Güven Akdeniz Dilşad, Argün Ziya,"Learning Outcome Literacy: the Case of Five Elementary Mathematics Teachers",Australian Journal of Teacher Education,vol.43,no:11,pp:51 - 70, 2018
  17. Güven Akdeniz Dilşad, Argün Ziya,"Width, Length, and Height Conceptions of Students with Learning Disabilities",Issues in Educational Research,vol.28,no:1,pp:77 - 96, 2018
  18. Güven Akdeniz Dilşad, Dede Yüksel,"Examining Social and Sociomathematical Norms in Different Classroom Microcultures Mathematics Teacher Education Perspective",Educational Sciences:Theory Practice,vol.17,no:1,pp:265 - 292, 2017
Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük MEtin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk