Makale

  1. Sefalı Abdurrahman,Öztürk Bilge,"The Use of Egeria Densa in Understanding the Cellular Movement At the Micro Level of Prospective Science Teachers",Journal of Science Learning,vol.7,no:1,pp:65 - 71, 2024
  2. Ertaç Adem, Öztürk Bilge,"Fen Öğretiminde Jigsaw Tekniğinin Kullanımı",Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi,vol.7,no:2,pp:237 - 251, 2023
  3. Öztürk Bilge,"Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi",Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.5,no:2,pp:204 - 219, 2023
  4. Öztürk Bilge,"The Effect of Cooperative Learning Models on Learning Outcomes: a Second-Order Meta-Analysis",Educational Policy Analysis and Strategic Research,vol.18,no:3,pp:273 - 296, 2023
  5. Öztürk Bilge,"Relation of 21st-Century Skills with Science Education: Prospective Elementary Teachers’ Evaluation",Educational Academic Research,no:50,pp:126 - 139, 2023
  6. Öztürk Bilge, Kaya Metin, Demir Mustafa,"Does İnquiry-Based Learning Model İmprove Learning Outcomes? a Secondorder Meta-Analysis",Journal of Pedagogical Research,vol.6,no:4,pp:201 - 216, 2022
  7. Öztürk Bilge, Kaymakoğlu Hacer, Demiroğlu Çiçek Sümeyra,"Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerinin 8. Sınıf Öğrencilerinin Periyodik Sistem Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi",Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi,vol.10,no:1,pp:115 - 138, 2022
  8. Öztürk Bilge, Okumuş Seda,"Evaluatıng Prospectıve Elementary School Teachers’ Wrıtten and Oral Arguments on Ecology",International Online Journal of Education and Teaching (IOJET),vol.9,no:1,pp:343 - 360, 2022
  9. Öztürk Bilge, Öztürk Ferhat,"Sınıf Öğretmeni Adaylarının Etkinlik Kavramına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi",Kastamonu Eğitim Dergisi,vol.28,no:5,pp:2009 - 2018, 2020
  10. Okumuş Seda,Öztürk Bilge,"Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevre Öz Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi",e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi,vol.6,no:2,pp:9 - 18, 2019
  11. Öztürk Bilge,Doymuş Kemal,"İyi Bir Eğitim Ortamı İçin Yedi İlke ve Modellerle Desteklenen İşbirlikli Öğrenme Yöntemlerinin Akademik Başarıya Etkisi",Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,vol.22,no:2,pp:1957 - 1976, 2018
  12. Öztürk Bilge,Öztürk Ferhat,Işık Ahmet,"Öğretmen Adaylarının Yazmaya ve Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerine Bakış Açılarının İncelenmesi",Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi,pp:1 - 16, 2016
  13. Öztürk Ferhat,Öztürk Bilge,Işık Ahmet,"Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Yazmaya ve Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerine Bakış Açılarının Belirlenmesi",Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.11,no:2,pp:306 - 328, 2016
  14. Öztürk Ferhat,Öztürk Bilge,"Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Etkinlik Kavramına İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi",EKEV Akademi Dergisi,vol.20,no:68,pp:101 - 115, 2016
  15. Okumuş Seda,Öztürk Bilge,Çavdar Oylum,Karadeniz Yusuf,Doymuş Kemal,"Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fiziksel ve Kimyasal Olaylarda Maddenin Tanecikli Yapısı ile İlgili Anlamalarının Belirlenmesi",e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi,vol.3,no:1,pp:64 - 78, 2016
  16. Öztürk Bilge,Günel Murat,"Öğretmen Perspektifinden Yazma ve Yazmanın Öğrenme Amaçlı Kullanımı: Ölçme Envanteri Geliştirme ve Pilot Uygulama",İlköğretim Online,vol.14,no:2,pp:713 - 733, 2015
  17. Koç Yasemin,Okumuş Seda,Öztürk Bilge,Çavdar Oylum,Doymuş Kemal,"Fen ve Teknoloji Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Yedi İlkeleri Hakkındaki Görüşleri",Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi,no:22,pp:134 - 149, 2014
  18. Okumuş Seda,Öztürk Bilge,Doymuş Kemal,Alyar Mustafa,"Maddenin Tanecikli Yapısının Mikro ve Makro Boyutta Anlaşılmasının Sağlanması",Eğitim Bilimleri Araştırma Dergisi (EBAD),vol.4,no:1,pp:349 - 368, 2014
  19. Koç Yasemin,Okumuş Seda,Öztürk Bilge,"Effect of Cooperative Learning Model on Science and Technology Laboratory Practices Lesson",International Journal on New Trends in Education and Their Implications,vol.4,no:4,pp:42 - 57, 2013
  20. Öztürk Bilge,Okumuş Seda,Koç Yasemin,Çavdar Oylum,Doymuş Kemal,"Fen ve Teknoloji Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının İyi Bir Eğitim Ortamı İçin Yedi İlke Hakkındaki Görüşleri",Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.8,no:1,pp:102 - 115, 2013
  21. Okumuş Seda,Öztürk Bilge,Koç Yasemin,Çavdar Oylum,Aydoğdu Sedat,"İşbirlikli Öğrenme Modeli ve İyi Bir Eğitim Ortamı İçin Yedi İlkenin Sınıfta Birlikte Uygulanması",EKEV Akademi Dergisi,no:57,pp:493 - 502, 2013
  22. Okumuş Seda,Aydoğdu Sedat,Öztürk Bilge,Koç Yasemin,Çavdar Oylum,Doymuş Kemal,"The Views of Secondary School and Pre Service Mathematicsteachers About the Seven Principles for Good Practice İneducation",Journal of Educational Science Research (JESR),vol.3,no:2,pp:197 - 222, 2013
  23. Temelli Aysel,Seyhan Banu Çiçek,Öztürk Bilge,Aşık Faruk,"İnsan ve Çevre Konusunun Kavram Haritalarıyla Öğretilmesinin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi",EKEV AKADEMİ DERGİSİ,no:52,pp:125 - 136, 2012
  24. Okumuş Seda,Öztürk Bilge,"A Review of Novice Teachers Relationships Among Their Colleagues Peers and Administrators Studies Aims Methodologies General Knowledge Claims and Suggestions",Western Anatolia Journal of Educational Sciences,pp:9 - 21, 2011
  25. Temelli Aysel,Arlı Emine Evrim,Öztürk Bilge,Kurt Murat,"İnsanlarda Solunum Sistemi Konusunun Kavram Haritalarıylaöğretilmesinin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi",Iğdır Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi,vol.1,no:2,pp:61 - 66, 2011
Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük MEtin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk