Sefalı Abdurrahman,Öztürk Bilge,"The Use of Egeria Densa in Understanding the Cellular Movement At the Micro Level of Prospective Science Teachers",Journal of Science Learning,vol.7,no:1,pp:65 - 71, 2024
Ertaç Adem, Öztürk Bilge,"Fen Öğretiminde Jigsaw Tekniğinin Kullanımı",Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi,vol.7,no:2,pp:237 - 251, 2023
Öztürk Bilge,"Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi",Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.5,no:2,pp:204 - 219, 2023
Öztürk Bilge,"The Effect of Cooperative Learning Models on Learning Outcomes: a Second-Order Meta-Analysis",Educational Policy Analysis and Strategic Research,vol.18,no:3,pp:273 - 296, 2023
Öztürk Bilge,"Relation of 21st-Century Skills with Science Education: Prospective Elementary Teachers’ Evaluation",Educational Academic Research,no:50,pp:126 - 139, 2023
Öztürk Bilge, Kaya Metin, Demir Mustafa,"Does İnquiry-Based Learning Model İmprove Learning Outcomes? a Secondorder Meta-Analysis",Journal of Pedagogical Research,vol.6,no:4,pp:201 - 216, 2022
Öztürk Bilge, Kaymakoğlu Hacer, Demiroğlu Çiçek Sümeyra,"Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerinin 8. Sınıf Öğrencilerinin Periyodik Sistem Konusundaki Akademik Başarılarına Etkisi",Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi,vol.10,no:1,pp:115 - 138, 2022
Öztürk Bilge, Okumuş Seda,"Evaluatıng Prospectıve Elementary School Teachers’ Wrıtten and Oral Arguments on Ecology",International Online Journal of Education and Teaching (IOJET),vol.9,no:1,pp:343 - 360, 2022
Öztürk Bilge, Öztürk Ferhat,"Sınıf Öğretmeni Adaylarının Etkinlik Kavramına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi",Kastamonu Eğitim Dergisi,vol.28,no:5,pp:2009 - 2018, 2020
Okumuş Seda,Öztürk Bilge,"Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çevre Öz Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi",e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi,vol.6,no:2,pp:9 - 18, 2019
Öztürk Bilge,Doymuş Kemal,"İyi Bir Eğitim Ortamı İçin Yedi İlke ve Modellerle Desteklenen İşbirlikli Öğrenme Yöntemlerinin Akademik Başarıya Etkisi",Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,vol.22,no:2,pp:1957 - 1976, 2018
Öztürk Bilge,Öztürk Ferhat,Işık Ahmet,"Öğretmen Adaylarının Yazmaya ve Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerine Bakış Açılarının İncelenmesi",Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi,pp:1 - 16, 2016
Öztürk Ferhat,Öztürk Bilge,Işık Ahmet,"Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Yazmaya ve Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerine Bakış Açılarının Belirlenmesi",Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.11,no:2,pp:306 - 328, 2016
Öztürk Ferhat,Öztürk Bilge,"Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Etkinlik Kavramına İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi",EKEV Akademi Dergisi,vol.20,no:68,pp:101 - 115, 2016
Okumuş Seda,Öztürk Bilge,Çavdar Oylum,Karadeniz Yusuf,Doymuş Kemal,"Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fiziksel ve Kimyasal Olaylarda Maddenin Tanecikli Yapısı ile İlgili Anlamalarının Belirlenmesi",e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi,vol.3,no:1,pp:64 - 78, 2016
Öztürk Bilge,Günel Murat,"Öğretmen Perspektifinden Yazma ve Yazmanın Öğrenme Amaçlı Kullanımı: Ölçme Envanteri Geliştirme ve Pilot Uygulama",İlköğretim Online,vol.14,no:2,pp:713 - 733, 2015
Koç Yasemin,Okumuş Seda,Öztürk Bilge,Çavdar Oylum,Doymuş Kemal,"Fen ve Teknoloji Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Yedi İlkeleri Hakkındaki Görüşleri",Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi,no:22,pp:134 - 149, 2014
Okumuş Seda,Öztürk Bilge,Doymuş Kemal,Alyar Mustafa,"Maddenin Tanecikli Yapısının Mikro ve Makro Boyutta Anlaşılmasının Sağlanması",Eğitim Bilimleri Araştırma Dergisi (EBAD),vol.4,no:1,pp:349 - 368, 2014
Koç Yasemin,Okumuş Seda,Öztürk Bilge,"Effect of Cooperative Learning Model on Science and Technology Laboratory Practices Lesson",International Journal on New Trends in Education and Their Implications,vol.4,no:4,pp:42 - 57, 2013
Öztürk Bilge,Okumuş Seda,Koç Yasemin,Çavdar Oylum,Doymuş Kemal,"Fen ve Teknoloji Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının İyi Bir Eğitim Ortamı İçin Yedi İlke Hakkındaki Görüşleri",Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.8,no:1,pp:102 - 115, 2013
Okumuş Seda,Öztürk Bilge,Koç Yasemin,Çavdar Oylum,Aydoğdu Sedat,"İşbirlikli Öğrenme Modeli ve İyi Bir Eğitim Ortamı İçin Yedi İlkenin Sınıfta Birlikte Uygulanması",EKEV Akademi Dergisi,no:57,pp:493 - 502, 2013
Okumuş Seda,Aydoğdu Sedat,Öztürk Bilge,Koç Yasemin,Çavdar Oylum,Doymuş Kemal,"The Views of Secondary School and Pre Service Mathematicsteachers About the Seven Principles for Good Practice İneducation",Journal of Educational Science Research (JESR),vol.3,no:2,pp:197 - 222, 2013
Temelli Aysel,Seyhan Banu Çiçek,Öztürk Bilge,Aşık Faruk,"İnsan ve Çevre Konusunun Kavram Haritalarıyla Öğretilmesinin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi",EKEV AKADEMİ DERGİSİ,no:52,pp:125 - 136, 2012
Okumuş Seda,Öztürk Bilge,"A Review of Novice Teachers Relationships Among Their Colleagues Peers and Administrators Studies Aims Methodologies General Knowledge Claims and Suggestions",Western Anatolia Journal of Educational Sciences,pp:9 - 21, 2011
Temelli Aysel,Arlı Emine Evrim,Öztürk Bilge,Kurt Murat,"İnsanlarda Solunum Sistemi Konusunun Kavram Haritalarıylaöğretilmesinin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi",Iğdır Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi,vol.1,no:2,pp:61 - 66, 2011