Makale

  1. Aksakallı Ayhan,"From Marx to the Classroom: Understanding Teacher Alienation in Policy Contexts-Q2",Policy Futures in Education,vol.1,no:1,pp:1 - 18, 2024
  2. Aksakallı Ayhan, Salar Rıza,"Teachers’ Beliefs on Education Revealed Within the Framework of Power–knowledge Relations by Michel Foucault",Educational Academic Research(Formerly: Atatürk University Journal of Kazım Karabekir Education Faculty Official journal of Atatürk University Faculty of Education,vol.50,no:1,pp:1 - 13, 2023
  3. Salar Rıza, Aksakallı Ayhan,"The Effects of Using Social Biographical Texts of Scientists on Students' Attitudes in Science Courses: a Qualitative Study",LUMAT: International Journal on Math, Science and Technology Education,vol.9,no:1,pp:546 - 569, 2021
  4. Aksakallı Ayhan, Salar Rıza, Turgut Ümit,"Modern Fizik Dersi Alan Lisans Öğrencilerinin Bu Ders ile İlgili Açığa Çıkan Kişisel Epistemolojik İnançları ve Bunların Nedenlerinin İncelenmesi",Fizik Eğitimi ve Felsefe,vol.1,no:1,pp:1 - 17, 2016
  5. Aksakallı Ayhan,"Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerine Eleştirel Pedagojik İlkeler Bağlamında Yaklaşım",Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi,vol.8,no:3,pp:931 - 944, 2020
  6. Aksakallı Ayhan,"Yeni Fizikten Kaynaklı Dilde Meydana Gelen Dönüşümler",Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi,vol.8,no:1,pp:251 - 258, 2020
  7. Aksakallı Ayhan,"Eleştirel Pedagojiye Yönelik Öğretmenlerin Eğitim İnançları",Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi,vol.7,no:2,pp:583 - 605, 2019
  8. Aksakallı Ayhan, Salar Rıza, Turgut Ümit,"Eleştirel Pedagoji İlkelerine Göre Yapılan Fen Öğretiminin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi",Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi,vol.6,no:6,pp:961 - 971, 2018
  9. Aksakallı Ayhan, Turgut Ümit, Salar Rıza,"Philosophical Issues Arising From Dual Nature of Light in Young’s Double-Slit Experiment",Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi,vol.7,no:3,pp:107 - 112, 2019
  10. Salar Rıza, Turgut Ümit, Aksakallı Ayhan, Gürbüz Fatih,"Bireysel Farklıkların Öğretim Sürecine Yansımasına Dair Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi: Nitel Bir Araştırma",Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.11,no:2,pp:431 - 444, 2016
  11. Aksakallı Ayhan, Turgut Ümit, Salar Rıza,"Modern Fiziğe Karşı Negatif Algılar ve Yabancılaşma Algısının Nedenleri: Lisans Öğrencileri Üzerine Nitel Bir Araştırma",Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.18,no:2,pp:771 - 774, 2016
  12. Sönmez Erdal, Dilber Refik, Alver Birol, Aksakallı Ayhan,"Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme Dersinin Öğrenci Açısından Önemine Yönelik Bir Araştırma",Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.0,no:13,pp:113 - 119, 2010
  13. Aksakallı Ayhan,"The Effects of Science Teaching Based on Critical Pedagogy Principles on the Classroom Climate",Science Education International,vol.29,no:4,pp:250 - 260, 2018
  14. Aksakallı Ayhan, Turgut Ümit, Salar Rıza,"Comparison of Test Scores Obtained by Eighth Graders on Illustrated and Abstract Content Questions: a Quantitative",Journal of Education and Practice,vol.7,no:29,pp:30 - 34, 2016
  15. Aksakallı Ayhan, Turgut Ümit, Salar Rıza,"The Role of Computer-Aided Instruction in Science Courses and the Relevant Misconceptions of Pre-Service Teachers",Journal of Education and Practice,vol.7,no:28,pp:67 - 71, 2016
  16. Aksakallı Ayhan, Salar Rıza, Turgut Ümit,"Investigation of the Reasons of Negative Perceptions of Undergraduate Students Regarding the Modern Physics Course",EUROPEAN JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION,vol.4,no:1,pp:44 - 55, 2016
Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük MEtin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk