Maden Sedat, Maden Aslı, Ustabulut Mete Yusuf,"A Study on the Satisfaction Levels of Pre-Service Teachers for Distance Education",International Journal of Research in Teacher Education (IJRTE),vol.14,no:4,pp:37 - 50, 2023
Maden Sedat, Maden Aslı, Avşar Abdulvahap,"Yunus Emre Enstitüsü Türkçe Öğretim Portali’nin Kültürel Ögeler Açısından İncelenmesi (B1 Düzeyi Örneği) Analysing Yunus Emre Institute Distance Turkish Learning ın Terms of Cultural Elements (B1 Level Example)",Aydın TÖMER Dil Dergisi,vol.8,no:2,pp:231 - 270, 2023
Maden Aslı, Özgen Akif,"Yabancılara Türkçe Öğretimi Setlerinde Dil Kullanım Alanları: Yedi İklim A1-A2 Örneği",Social Sciences: Theory and Practice,vol.7,no:2,pp:165 - 183, 2023
Maden Aslı, Banaz Emrullah, Özgen Akif,"Trends of Studies on Reading Anxiety in Mother Tongue Education (Between 2010-2023).",International Journal of Language Academy,vol.11,no:3,pp:200 - 213, 2023
Maden Aslı, Önal Aydın,"Okul Kütüphanelerinin ve Sınıf Kitaplıklarının Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Eğilimi Açısından Değerlendirilmesi",Ana Dili Egitimi Dergisi ADED,vol.11,no:4,pp:839 - 855, 2023
Maden Aslı,"Birlikte Soralım Birlikte Öğrenelim Tekniğinin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazım ve Noktalama Başarısına Etkisi",Kahramanmaras Sutcu Imam Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi,vol.16,no:1,pp:55 - 71, 2019
Maden Aslı, Banaz Emrullah, Gülen Deniz,"Türkçe Öğretiminde Akademik Başarı Üzerine Yapılmış Lisansüstü Tezlerin Eğilimleri",Turkiye Egitim Dergisi,vol.7,no:2,pp:577 - 589, 2022
Maden Sedat, Önal Aydın, Maden Aslı,"Türkçe Eğitimi Alanında Hazırlanmış Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilere İlişkin Lisansüstü Tezlerin Eğilimleri",Uluslararasi Egitim Bilim ve Teknoloji Dergisi,vol.8,no:3,pp:150 - 164, 2022
Banaz Emrullah, Maden Aslı, Ustabulut Mete Yusuf,"Research Tendencies of Postgraduate Theses Related to Education and Training Programs in Turkey (2010-2022 Years)",Social Sciences: Theory and Practice,vol.6,no:2,pp:210 - 220, 2022
Maden Aslı, Ustabulut Mete Yusuf,"Research Tendencies of Postgraduate Theses Related to Pre-Service Turkish Teachers/Candidates",Participatory Educational Research (Per),vol.9,no:6,pp:494 - 509, 2022
Maden Aslı, Ustabulut Mete Yusuf,"Türkçe Öğretmeni Adaylarının Ders Planlamaya Yönelik Öz Yeterlilik Algıları",Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.17,no:36,pp:1497 - 1513, 2022
Maden Aslı,"Investigation of the Relationship Between Listening Self Efficiency Perception and Anxiety: Teacher Candidates Sampling",Social Sciences: Theory & Practice,vol.5,no:2,pp:263 - 278, 2021
Maden Aslı,"The Cultural Intellıgence Levels of Turkısh Learners as a Foreıgn",International Journal of Euroasian Researches,vol.9,no:27,pp:1 - 17, 2021
Maden Aslı,"Söz Varlığını Zenginleştirme Açısından Türkçe Dersi Öğretim Programı",International Journal Of Turkish Literature Culture Education,vol.10,no:2,pp:756 - 777, 2021
Maden Aslı, Maden Sedat, Durukan Erhan,"Çoklu Ortam Aktiviteleriyle Metin Ögretimine Bir Model",The Journal of International Social Research,vol.3,no:10,pp:67 - 76, 2010
Maden Sedat, Dincel Ömür, Maden Aslı,"Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Yazma Kaygıları",Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi,vol.4,no:2,pp:748 - 769, 2015
Maden Sedat, Maden Aslı, Demir Recep,"Türkçe Ders Kitaplarındaki Söz Varlığının Öğrenci Etkinliklerine Yansıması",International Journal of Language Academy,vol.5,no:3,pp:235 - 251, 2017
Maden Sedat, Maden Aslı, Banaz Emrullah,"Medya Okuryazarlığı ile İlgili Lisansüstü Tezlere Yönelik Bir İçerik Analizi",International Journal of Languages' Education,vol.5,no:1,pp:588 - 605, 2017
Maden Sedat, Maden Aslı,"Ortaöğretim Öğrencilerinin Ekran Okumaya Yönelik Tutumları",Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi,vol.5,no:3,pp:1305 - 1319, 2016
Maden Sedat, Maden Aslı,"Bilgisayar Destekli Dil Bilgisi Öğretimi: Hipermetin Kullanımı",KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ,vol.8,no:15,pp:359 - 378, 2016
Maden Sedat, Banaz Emrullah, Maden Aslı,"Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Ortamlardaki Yazma Alışkanlıkları",Journal of Research in Education and Teaching,vol.7,no:1,pp:103 - 112, 2018
Maden Sedat, Maden Aslı, Banaz Emrullah,"Ortaokul 5. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarının Dijital Okuryazarlık Bağlamında Değerlendirilmesi",Journal of International Social Research,vol.11,no:55,pp:685 - 698, 2018
Maden Sedat, Maden Aslı,"Türkçe Öğretmeni Adaylarının Elektronik Sözlük ve Yazım Kılavuzu Kullanma Alışkanlıkları",Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi,vol.8,no:2,pp:377 - 396, 2018
Maden Sedat, Maden Aslı,"Türkçe Öğretmenlerinin Okuma Alışkanlığı Kazandırmaya Yönelik Alternatif Uygulamaları",Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi,vol.2018,no:10,pp:1 - 17, 2018
Maden Aslı,"Sözlük Kullanmaya Yönelik Araştırmaların Eğilimleri: Betimsel Bir İçerik Analizi",Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi,vol.24,no:4,pp:449 - 472, 2020
Maden Aslı,"Analysıs of Artıcles Related to Electronıc Books: a Descrıptıve Content Analysıs Study ın Turkey Context",Educational Policy Analysis and Strategic Research,vol.15,no:3,pp:7 - 32, 2020
Maden Aslı,Önal Aydın,"Use of Lıstenıng Strategıes ın Advertısıng: the Case of Mıddle School Students",International Journal of Education and Development using Information and Communication Technology,vol.16,no:2,pp:207 - 222, 2020
Maden Aslı,"Comparıson of Student Attıtudes Towards Prınted and Dıgıtal Dıctıonary Use: a Case of Mıddle School",Journal of Language and Linguistic Studies,vol.16,no:2,pp:835 - 848, 2020
Maden Aslı,"Elektronik Görsel Sözlük Kullanımının Ortaokul Öğrencilerinin Sözcük Öğretimi Başarısı Üzerine Etkisi",Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi,vol.14,no:31,pp:40 - 59, 2020
Maden Aslı,"Dijital Yeterlilikler Bağlamında Dijital Çağda İletişim Adlı Eser Üzerine Bir İnceleme",Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi,vol.3,no:2,pp:118 - 122, 2019
Maden Aslı,Önal Aydın,"Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Öğrencilerin Okuma Eğilimlerine Göre Değerlendirilmesi",Türkiye Eğitim Dergisi,vol.5,no:1,pp:30 - 41, 2020
Maden Aslı,"Ortaokul Öğrencilerinin Sözcük Öğrenmeye Yönelik Motivasyon Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi",NWSA Education Sciences,vol.15,no:2,pp:34 - 48, 2020
Maden Aslı,"Çocuk Edebiyatı Ürünlerinin Dil Eğitiminde Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri",Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi,vol.8,no:106,pp:318 - 339, 2020
Maden Aslı,"Yabancı Dil Olarak Türkçe Söz Varlığını Zenginleştirmeye Yöneliklisansüstü Tezlerin Araştırma Eğilimleri",Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi,vol.13,no:71,pp:795 - 806, 2020
Maden Aslı,"Elektronik Sözlük Kullanımının Sözlük Kullanmayayönelik Tutuma Etkisi: 5. Sınıf Örneği",Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi,vol.6,no:1,pp:22 - 35, 2020
Maden Aslı,"Okuduğunu Anlama Stratejilerinin Basılı ve Dijitalortamda Kullanımı Üzerine Bir Araştırma: Ortaokulörneği",Sosyal Bilimler Dergisi,vol.7,no:46,pp:420 - 437, 2020
Maden Aslı,Kaya Murat,"Eğitim Bilişim Ağı’ndaki Türk Dili ve Edebiyatı Dersi İçeriklerinin Kullanımına İlişkin Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri",Route Educational Social Science Journal,vol.7,no:6,pp:207 - 218, 2020
Maden Aslı,"Yabancı Dil Olarak Türkçe Söz Varlığını Zenginleştirme ile İlgili Makalelerin Analizi",Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi,vol.7,no:5,pp:583 - 596, 2020
Maden Aslı,"Öğretmen Adaylarının Telefonla Görüşme Alışkanlıkları",Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi,vol.3,no:1,pp:24 - 32, 2019
Maden Aslı,"İlkokul Türkçe Ders Kitaplarının Söz Varlığınızenginleştirme Açısından İncelenmesi",Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi,vol.19,no:76,pp:1631 - 1650, 2020
Maden Aslı,"Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Dersi Öz Yeterlik Algıları",Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi,vol.9,no:3,pp:1136 - 1150, 2020
Maden Aslı,"Akıcı Okuma ile İlgili Lisansüstü Tezlerin Araştırma Eğilimleri: Bir Betimsel Analiz Çalışması",Ana Dili Eğitimi Dergisi,vol.8,no:2,pp:543 - 558, 2020
Maden Aslı,Demir Recep,"Cumhuriyet Dönemiilkokul Türkçe Dersi Öğretim Programlarınınsözlük Kullanımı Açısından İncelenmesi",EKEV Akademi Dergisi,vol.24,no:81,pp:13 - 34, 2020
Maden Aslı,"Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Programlarındasöz Varlığını Zenginleştirme",Tarih Okulu Dergisi,vol.13,no:46,pp:1822 - 1857, 2020
Maden Aslı,"İstasyon Tekniğinin Yazılı Anlatım Başarısı ve Tutumuna Etkisi: Ön Lisans Öğrencileri Örneği",Tarih Okulu Dergisi,vol.13,no:45,pp:934 - 951, 2020
Maden Aslı,"Dinleme Öz Yeterlik Algısı Üzerine Bir Araştırma : Öğretmen Adayları Örneği",Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi,vol.16,no:1,pp:59 - 69, 2020
Maden Aslı,"Türkçe Öğretmeni Adaylarının Mobil İletişim Alışkanlıkları: Whatsapp Örneği",Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi,vol.18,no:72,pp:1797 - 1811, 2019
Maden Aslı,Dinç Aptulkerim,"Aktif Öğrenme Tekniklerinin 6. Sınıf Öğrencilerinin Yazım ve Noktalama Kuralları Başarısı ve Derse Karşı Tutuma Etkisi",International Journal of Languages Education,vol.5,no:3,pp:786 - 801, 2017
Maden Aslı,"Eğitim Bilişim Ağı (Eba)’ındaki Sözcük Öğretimine Yönelik İçeriklerüzerine Bir Araştırma",EKEV Akademi Dergisi,vol.23,no:79,pp:17 - 42, 2019
Maden Aslı,Durukan Erhan,"Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Elektronik Görsel Sözlük Geliştirme: Tasarım Tabanlı Biraraştırma",Turkish Studies - Educational Sciences,vol.14,no:4,pp:1565 - 1600, 2019
Maden Sedat,Maden Aslı,Demir Recep,"Türkçe Ders Kitaplarındaki Söz Varlığının Öğrenci Etkinliklerine Yansıması",International Journal of Language Academy,vol.5,no:3,pp:235 - 251, 2017
Aslan Aslı,"Türkçe Öğretmeni Adaylarının Türkçe Eğitimi Bölümüne ve Öğretmenliğineyönelik Güdülenme Düzeyleri",e-uluslararası eğitim araştırmaları dergisi,vol.2,no:3,pp:1 - 12, 2011
Maden Sedat,Durukan Erhan,Aslan Aslı,"Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öğretmen Niteliklerine Yönelik Görüşleri",Turkish Studies,vol.5,no:4,pp:1364 - 1378, 2010
Maden Aslı,Durukan Erhan,"Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Kaygıları",Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi,vol.5,no:4,pp:1945 - 1957, 2016