Makale

  1. Kara Adnan,"Zincir Marketlerin Türkiye Perakende Sektöründeki Rolü",Journal of Research in Business,vol.9,no:1,pp:58 - 75, 2024
  2. Baysal Kurt Duygu,Kara Adnan,"Investigation on the Effect of Conspicuous Consumption and Brand Equity on the Purchasing Intention of Premium Branded Products",OPUS Journal of Society Research,vol.21,no:3,pp:159 - 174, 2024
  3. Kara Adnan, Arslan Hatice,"Market Segmentation Based on Consumers Multi-Channel Behaviours on E-Retail Purchases",Turkish Journal of Marketing (TUJOM),vol.8,no:4,pp:119 - 135, 2023
  4. Kara Adnan,"Ürün Konumlandırma ve Algısal Haritalama: Artvin Yerel Ürünlerine Yönelik Bir Ampirik Çalışma",Journal of Academic Value Studies (JAVS),vol.9,no:4,pp:249 - 257, 2023
  5. Şengün Hayriye, Kara Adnan,"Cittaslow: Umbrella Branding for Turkish Cities",Upravlenets,vol.12,no:3,pp:81 - 90, 2021
  6. Kara Adnan,"E-Tailer Success Factors: an Investigation of the Relationship Between Resources, Competitiveness and Performance",Turkish Studies - Economics, Finance, Politics,vol.15,no:1,pp:253 - 265, 2020
  7. Kara Adnan,Arslan Fatma Müge,"Spor Ayakkabı Markalarına Yönelik Tüketici Algılarının Belirlenmesi",Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi,vol.18,no:36,pp:98 - 113, 2018
  8. Kara Adnan,"Assessment of Market Potentıal: a Research on Determınıng the Potentıal Markets of Turkısh Exporters",Business Management Studies: An International Journal,vol.7,no:5,pp:2577 - 2595, 2019
  9. Kara Adnan,"İnternetin Popüler Paylaşım Alanlarında Ünlü Kültü Oluşturma ve Fan Tüketim Kültürü Üzerine Etkileri",Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi,vol.5, 2019
  10. Kara Adnan,"Firma Değeri Yaratımında Marka Gücünün Etkisi: Interbrand İndirgenmiş Nakit Akışı Yöntemiyle Türk Markalarının Analizi",Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi,vol.6,no:2,pp:227 - 246, 2019
  11. Kara Adnan,"Yenilikçilik Tutumları ve Bölgesel İnovasyon Sistemlerine Göre Perakendeci Kümelenmeleri: Türk Perakendeciler Federasyonu Üyeleri Üzerine Bir Araştırma",Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi,vol.17,no:2,pp:42 - 58, 2019
  12. Kara Adnan,"Hibrit (Yakınsak) Ürünlerinin Fonksiyonel Kullanım Amaçları ve Kategori Benzerliği Açısından Değerlendirilmesi",TURKISH JOURNAL OF MARKETING,vol.4,no:1,pp:11 - 25, 2019
  13. Kara Adnan,"Yeni İletişim Ortamlarında Pazarlama Faaliyetlerinin Kullanımı ile İlgili İçerik Analizi: Türk Organik Tarım Sektörü Örnek Olayı",İşletme, ekonomi ve yönetim araştırmaları dergisi, 2018
  14. Kara Adnan,Gürdal Sahavet,"Uluslararası Pazar Bölümlendirme ve Konumlandırmastratejilerinin İhracat Performansına Etkisi: Türkihracatçıları Üzerine Bir Araştırma",İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi,no:17,pp:69 - 95, 2017
Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük MEtin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk