Kara Adnan,"Zincir Marketlerin Türkiye Perakende Sektöründeki Rolü",Journal of Research in Business,vol.9,no:1,pp:58 - 75, 2024
Baysal Kurt Duygu,Kara Adnan,"Investigation on the Effect of Conspicuous Consumption and Brand Equity on the Purchasing Intention of Premium Branded Products",OPUS Journal of Society Research,vol.21,no:3,pp:159 - 174, 2024
Kara Adnan, Arslan Hatice,"Market Segmentation Based on Consumers Multi-Channel Behaviours on E-Retail Purchases",Turkish Journal of Marketing (TUJOM),vol.8,no:4,pp:119 - 135, 2023
Kara Adnan,"Ürün Konumlandırma ve Algısal Haritalama: Artvin Yerel Ürünlerine Yönelik Bir Ampirik Çalışma",Journal of Academic Value Studies (JAVS),vol.9,no:4,pp:249 - 257, 2023
Şengün Hayriye, Kara Adnan,"Cittaslow: Umbrella Branding for Turkish Cities",Upravlenets,vol.12,no:3,pp:81 - 90, 2021
Kara Adnan,"E-Tailer Success Factors: an Investigation of the Relationship Between Resources, Competitiveness and Performance",Turkish Studies - Economics, Finance, Politics,vol.15,no:1,pp:253 - 265, 2020
Kara Adnan,Arslan Fatma Müge,"Spor Ayakkabı Markalarına Yönelik Tüketici Algılarının Belirlenmesi",Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi,vol.18,no:36,pp:98 - 113, 2018
Kara Adnan,"Assessment of Market Potentıal: a Research on Determınıng the Potentıal Markets of Turkısh Exporters",Business Management Studies: An International Journal,vol.7,no:5,pp:2577 - 2595, 2019
Kara Adnan,"İnternetin Popüler Paylaşım Alanlarında Ünlü Kültü Oluşturma ve Fan Tüketim Kültürü Üzerine Etkileri",Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi,vol.5, 2019
Kara Adnan,"Firma Değeri Yaratımında Marka Gücünün Etkisi: Interbrand İndirgenmiş Nakit Akışı Yöntemiyle Türk Markalarının Analizi",Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi,vol.6,no:2,pp:227 - 246, 2019
Kara Adnan,"Yenilikçilik Tutumları ve Bölgesel İnovasyon Sistemlerine Göre Perakendeci Kümelenmeleri: Türk Perakendeciler Federasyonu Üyeleri Üzerine Bir Araştırma",Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi,vol.17,no:2,pp:42 - 58, 2019
Kara Adnan,"Hibrit (Yakınsak) Ürünlerinin Fonksiyonel Kullanım Amaçları ve Kategori Benzerliği Açısından Değerlendirilmesi",TURKISH JOURNAL OF MARKETING,vol.4,no:1,pp:11 - 25, 2019
Kara Adnan,"Yeni İletişim Ortamlarında Pazarlama Faaliyetlerinin Kullanımı ile İlgili İçerik Analizi: Türk Organik Tarım Sektörü Örnek Olayı",İşletme, ekonomi ve yönetim araştırmaları dergisi, 2018
Kara Adnan,Gürdal Sahavet,"Uluslararası Pazar Bölümlendirme ve Konumlandırmastratejilerinin İhracat Performansına Etkisi: Türkihracatçıları Üzerine Bir Araştırma",İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi,no:17,pp:69 - 95, 2017