- Ayşe TEKMAN, "Yiyecek İçecek İşletmelerinde Sosyal Medya Pazarlamasının Ağızdan Ağıza İletişim ve Satın Alma Niyetine Etkisi: Marka Farkındalığının Aracılık Rolü", Bayburt Üniversitesi, 2024, Tamamlandı
- Hilal ALAN, "Kırsal Kalkınma Desteklerine Dayalı Tarımsal Girişimciliğin Kıral Yoksulluğa Etkisi: Girişimci Farkındalığı, Algılanan Kontrol ve Beklentilerin Analizi", Bayburt Üniversitesi, 2022, Tamamlandı
- Seda TEKMAN, "Tüketicilerin Çevrimiçi Promosyonlara Karşı Davranışlarında Takip Düzeyinin Etkisi ve Memnuniyete Yansımaları", Bayburt Üniversitesi, 2022, Tamamlandı
- Aysun TURKAY ABA, "Şehir Hastanelerinde Hizmet Kalitesinin Hasta Memnuniyetine ve Hasta Sadakatine Etkisi", Bayburt Üniversitesi, 2022, Tamamlandı
- Ayşenur DİNÇER, "Yanıltıcı İndirim Kampanyalarına Karşı Davranışsal Tepkiler: Algılanan Aldatma ve Memnuniyetsizliğin Rolü", Bayburt Üniversitesi, 2022, Tamamlandı
- Tuğba PABUÇCU, "Yerli Üretim Algısı ve Milli Marka Duyarlılığının Algılanan Marka Değeri ve Satın Alma Niyetine Etkisi", Bayburt Üniversitesi, 2022, Tamamlandı
- Eda Nur YILMAZ, "Üniversitelerde Sosyal Medya Pazarlama Aktivitelerinin Kurumsal İmaj ve Öğrenci Memnuniyetine Etkisi", Bayburt Üniversitesi, 2021, Tamamlandı