Article

  1. Yılmazel Sefa Emre, Çillioğlu Karademir Aslı,"Impact of Corporate Social Responsibility Performed by Turkish Banks Related to Covıd-19 on Customer Satisfaction and Loyalty",Business and Management Studies: An International Journal,vol.10,no:4,pp:1 - 20, 2022
  2. Yılmazel Sefa Emre,"Determining Consumers’ İntent to Purchase Organic Foods in Emerging Market: Price Perception Afect in Moderated Mediation Model",International Review on Public and Nonproft Marketing, 2022
  3. Yılmazel Sefa Emre, Özer Leyla,"Brand Portfolio Strategies Effects on Consumers' Attitude",Marketing Intelligence & Planning,Q2, 2022
  4. Yılmazel Sefa Emre, Göktaş Bora,"Online Alışverişte Müşterilerin Tekrar Satın Alma Niyetlerinin Öncülleri: Hizmet Kalitesi, İmaj, Algılanan Değer ve Müşteri Tatmininin, Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi",Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi (Third Sector Social Economic Review),vol.56,no:1,pp:39 - 56, 2021
  5. Başgöze Pınar,Yılmazel Sefa Emre,"Kişisel Satış Elemanına İlişkin Tüketici Satın Alma Davranışını Olumlu ve Olumsuz Yönde Etkileyen Özellikler: Sigortacılık Sektöründe Kalitatif Bir Çalışma",TSEV Sigorta Araştırmaları Dergisi,vol.1,no:10,pp:79 - 93, 2013