Article

  1. Kodan Hülya, Taşyürek Zeynep,"Öğretmen Adaylarının Öğrenme Ortamı Olarak Sosyal Medyaya İlişkin Tutumlarının İncelenmesi",Harran Maarif Dergisi,vol.8,no:2,pp:165 - 180, 2023
  2. Kutmaral Dilek, Kodan Hülya,"Eflatun Cem Güney Masallarının Duyarlık Eğitimi Bağlamında İncelenmesi",Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi,vol.12,no:4,pp:1684 - 1702, 2023
  3. Taşyürek Zeynep, Kodan Hülya,"Regulatory Effect of Gender and Educatıon Department Status on the Relatıonshıp Between Inclusıve Educatıon Awareness and Self-Effıcacy",International Online Journal of Education and Teaching,vol.10,no:3,pp:1963 - 1978, 2023
  4. Durmazpınar Senem, Kodan Hülya,"Determınıng Prımary Educatıon Teachers' Fırst Readıng and Wrıtıng Teachıng Self-Effıcacy Perceptıons: Factors of Self-Regulatıon and Dıstance Educatıon",International Journal of Eurasian Education and Culture,no:21,pp:943 - 957, 2023
  5. Karaköse Murat Vahdettin, Kodan Hülya,"İlkokul Öğrencilerine Yönelik Çocuk Kitaplarının İncelenmesi",Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları Dergisi,vol.9,no:2,pp:96 - 109, 2021
  6. Kodan Hülya, Dolgunsöz Emrah,"What Do Eyes Tell Us About First Language Reading Development: an Eye Movement Analysis of Poor and Skilled Readers",i-manager's Journal of Educational Technology,vol.18,no:2,pp:39 - 48, 2021
  7. Kodan Hülya, Kara Kürşad,"Sınıf Eğitimi Bilim Dalı’nda Çocuk Edebiyatı Konulu Lisansüstü Çalışmalara Genel Bakış: Bir Meta-Sentez Çalışması",OPUS-Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi,vol.18,pp:4539 - 4567, 2021
  8. Kodan Hülya, Kara Kürşad,"Grammar Teaching in the Turkish Language Course Curriculum: an Examination in the Context of Acquisitions, Activity, and Teachers’ Opinions",Journal of Curriculum and Teaching,vol.10,no:2,pp:28 - 41, 2021
  9. Yıldız Özlem,Kodan Hülya,"Experiences of Primary School Teachers Regarding to Teaching Turkish to Students Who Are Not Native Turkish Speakers: a Phenomenology",International Journal of Progressive Education,vol.16,no:6,pp:215 - 230, 2020
  10. Kodan Hülya,"Okuma Güçlüğüne İlişkin Öğretmen Görüşleri",Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.15,no:29,pp:204 - 222, 2020
  11. Kodan Hülya,Akyol Hayati,"Koro, Tekrarlı ve Yardımlı Okuma Yöntemlerinin Zayıf Okuyucuların Okuma ve Anlama Becerileri Üzerine Etkisi",Eğitim ve Bilim,vol.43,no:193,pp:159 - 179, 2018
  12. Kodan Hülya,"Determination of Reading Levels of Primary School Students",Universal Journal of Educational Research,vol.5,no:11,pp:1962 - 1969, 2017
  13. Akyol Hayati,Kodan Hülya,"Okuma Güçlüğünün Giderilmesine Yönelik Biruygulama Akıcı Okuma Stratejilerinin Kullanımı",Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.25,no:2,pp:7 - 21, 2016
  14. Kodan Hülya,Bozdemir Yüzbaşıoğlu Hafife,"İlköğretim 4 Sınıf Öğrencilerinin Dinlediklerini Anlama Düzeyinin Belirlenmesi",Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.1,no:37,pp:15 - 27, 2016
  15. Kodan Hülya,Bozdemir Hafife,"İlköğretim 4 ve 5 Sınıf Fen ve Teknoloji ve Sosyal Bilgiler Dersi Kazanım ve Etkinliklerinin Çevre Eğitimine Yönelik Analizi",International Journal of New Trends in Arts, Sports Science Education,vol.3,no:3,pp:28 - 35, 2014
  16. Kodan Hülya,"Yazma Güçlüğü Olan Üçüncü Sınıf Öğrencisinin El Yazısı Okunaklılığının Geliştirilmesi Eylem Araştırması",Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi,vol.20,no:2,pp:523 - 539, 2016