Campus

  1. Atabay Melek,Güven Onurhan,Mazlum Güven Ebru,Çakıroğlu Ünal (03.10.2024 - 05.10.2024), "Çevrimiçi Ortamda Uyarlanmış İçeriklerle Öğrenme: Öğretmen Adaylarının Deneyimleri", presented at the 17. ULUSLARARASI BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, 2024
  2. Mazlum Güven Ebru,Sağlam Eyüp Ahmet,Sürüm Saniye (03.10.2024 - 05.10.2024), "Fen Eğitiminde Öz Düzenleme: Ulusal Bağlamda Yapılan Çalışmaların Eğilimlerinin İncelenmesi", presented at the II. Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2024
  3. Mazlum Güven Ebru,Güven Onurhan (04.09.2024 - 07.09.2024), "Öğretmen Özdüzenleme Ölçeği: Türkçeye Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", presented at the 16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2024
  4. Mazlum Güven Ebru (21.05.2024 - 24.05.2024), "Exploring Student Science Teachers' Academic Self-Regulated Learning Strategies in Technology Integration", presented at the XI. International Eurasian Educational Research Congress, 2024
  5. Özen Ali, Yiğit Nevzat, Mazlum Güven Ebru (19.10.2023 - 21.10.2023), "Basınç Konusunda Geliştirilmiş Bir Başarı Testinin Güvenirliğinin Araştırılması", presented at the 5. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 2023
  6. Mazlum Güven Ebru, Yiğit Nevzat (19.10.2023 - 21.10.2023), "Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Teknoloji Kullanımının Değerlendirilmesi: Katılımcı Günlükleri", presented at the 5. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 2023
  7. Kıryak Zeynep, Mazlum Güven Ebru, Güven Onurhan, Yiğit Nevzat (20.09.2023 - 23.09.2023), "Investigating the Impact of a Peer Tutoring with Jigsaw on Preservice Science Teachers' Attitudes Towards the Physics Laboratories", presented at the EDUCongress2023, 2023
  8. Güven Onurhan, Kıryak Zeynep, Mazlum Güven Ebru, Özbek Dilek (18.05.2023 - 21.05.2023), "Factors Affecting the Pro-Environmental Behavior: Scientific Attitude, Decision Making Styles and Self-Regulation Skill", presented at the 4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, 2023
  9. Güven Onurhan, Mazlum Güven Ebru, Altun Taner (30.09.2021 - 03.10.2021), "Science Teacher Candidates’ Mental Models on Environmental Problems", presented at the 3rd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, 2021
  10. Mazlum Güven Ebru, Yiğit Nevzat (30.09.2021 - 03.10.2021), "Fostering Technological Pedagogical Content Knowledge: Developing a Workshop for Science Teachers", presented at the 3rd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, 2021
  11. Yaman Havva, Mazlum Güven Ebru, Güven Onurhan, Ürey Mustafa (15.05.2021 - 16.05.2021), "Science Teacher Candidates’ Scientific Language Usage and Complexity Regarding Evolution", presented at the International Congress of Pedagogical Research, 2021
  12. Mazlum Güven Ebru,Yiğit Nevzat (10.09.2020 - 13.09.2020), "Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Seviyeleri: Gözlem Rubriği Geliştirilmesi", presented at the VIIth International EurasianEducational Research Congress ONLINE, 2020
  13. Mazlum Güven Ebru,Yiğit Nevzat,Altun Taner,Alev Nedim (30.10.2019 - 01.11.2019), "Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin Belirlenmesi", presented at the 7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 2019
  14. Yiğit Nevzat,Muradoğlu Bahar,Mazlum Güven Ebru (12.04.2019 - 14.04.2019), "Ortaokul Öğrencilerinin Yenilikçi Düşünme Algılarına Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması", presented at the Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 2019
  15. Mazlum Güven Ebru,Yiğit Nevzat (04.10.2018 - 06.10.2018), "Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sınıf İçi Uygulamalarının İncelenmesi", presented at the 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2018
  16. Mazlum Güven Ebru,Yiğit Nevzat (17.09.2018 - 19.09.2018), "Dıscoverıng Paths That Scıence Teachers Chase Whıle Developıng Scıence Actıvıtıes Based on Tpck", presented at the The Eleventh International Congress of Educational Research, 2018
  17. Yiğit Nevzat,Mazlum Güven Ebru (27.04.2018 - 30.04.2018), "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi ve Uygulamalara Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi", presented at the X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2018
  18. Mazlum Güven Ebru,Yiğit Nevzat (11.09.2014 - 14.09.2014), "Ilköğretim 6. Sınıf Öğrencilerinin Öğretici Rolleri Aracılığıyla Isık ve Yansıma Konusuna Yönelik Algılarının Belirlenmesi", presented at the Ufbmek2014- XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2014
  19. Yiğit Nevzat,Aydın Öznur,Mazlum Ebru (20.04.2017 - 14.04.2017), "A Study on the Problem Statements of the Biology Projects in Secondary School Research Project Contest (‘lise Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması’ Biyoloji Projelerinin Problem Durumları Üzerine Bir İnceleme)", presented at the 26.Uluslararası Eğitim Bİlimleri Kongresi, 2017
  20. Candaş Bahar,Güler Maşide,Mazlum Ebru (28.09.2016 - 30.09.2016), "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yaptıkları Deneyler Üzerinden Analitik Kimya Laboratuvarına Yönelik Görüşleri", presented at the XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 2016
  21. Yiğit Nevzat,Alev Nedim,Yurt Özlem,Mazlum Ebru (09.09.2015 - 11.09.2015), "Kısa Film Tasarımlarında Teknolojik ve Pedagojik Özelliklerin Belirlenmesi", presented at the 3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 2015
  22. Yiğit Nevzat,Mazlum Ebru (13.05.2016 - 15.05.2016), "A Reflection From Peer Tutoring Determining Students Views Related to Process", presented at the International Conference on Social Sciences and Humanities, 2016
  23. Güven Onurhan,Mazlum Ebru,Özmen Haluk (01.09.2016 - 03.09.2016), "An Effective Environmental Education Curriculum Comparison of Finn and Turkish Science Curriculum", presented at the III. International Dynamic, Explorative and Active Learning Conference, 2016
  24. Mazlum Ebru,Yiğit Nevzat (01.09.2016 - 03.09.2016), "Determining Question Types That Pre Service Teachers Associate While Teaching in School Practice", presented at the III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, 2016