Article

  1. Gülden Bahadır,Demirer Emre,"Türk Dil Kurumu Okul Sözlüğü’nün Biçim ve İçerik Standartlarına Uygunluğu Açısından İncelenmesi",Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,no:46,pp:29 - 59, 2024
  2. Saygın Muhammet,Say Fuat Serkan,Öztürk İsmail Yavuz,Gülden Bahadır,Kaplan Kadir,"A Step Towards Sustainable Education: Does an Entrepreneurial Teacher Nurture Creativity?",Sustainability,Q2,vol.16,no:7948,pp:1 - 17, 2024
  3. Gülden Bahadır, Akıncı Mehmet Ali, Kaplan Kadir,"Fransa’daki İki Dilli Öğrencilerin Türkçe Derslerindeki Çok Düzeyli Birleştirilmiş Sınıf Uygulaması Hakkında Öğretmen Görüşleri",Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.5,pp:332 - 358, 2023
  4. Gülden Bahadır, Demirel Osman, Demirer Emre,"Türkçe ve Türk Kültürü Ders Kitaplarının Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurları Açısından İncelenmesi",Trakya Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi,vol.13,no:3,pp:2016 - 2031, 2023
  5. Gülden Bahadır,"Taşlıcalı Yahya’nın “bana” Redifli Gazelinin Şerhi",RESEARCHER,vol.8,no:1,pp:71 - 85, 2020
  6. Gülden Bahadır,"Fransa’da İki Dilli Öğrencilere Türkçe Öğreten Öğretmenlerin Dil Öğretiminde Kültürden Yararlanma Durumları",Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.7,no:3,pp:548 - 569, 2023
  7. Gülden Bahadır, Demirel Osman,"Öğreticilere Göre Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Kültürün Yeri ve İşlevleri",International Journal of Language Academy,vol.11,no:2,pp:478 - 498, 2023
  8. Gülden Bahadır,"Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminin Kültürel Boyutunu Ele Alan Çalışmaların İncelenmesi Meta-Sentez Çalışması",Çukurova Üniversitesi Türkoloji Araştırmaları Dergisi,vol.8,pp:15 - 44, 2023
  9. Gülden Bahadır,"Fransa’da İki Dillilerin Türkçe Derslerinde Kültürel İçerik Olarak Soküm’den ve Folklordan Yararlanılması",Celal Bayar University Journal of Social Sciences,vol.21,no:2,pp:219 - 242, 2023
  10. Gülden Bahadır, Ayhan Ömer,"Okul Sözlüklerinin Nitelik ve Nicelikleri Üzerine 7. Sınıf Seviyesi Çerçevesinde Bir İnceleme",Sinop Sosyal Bilimler Dergisi,vol.7,no:1,pp:671 - 699, 2023
  11. Gülden Bahadır, Çetinkaya Bayram,"Değerler Eğitimi Açısından Yavuz Bahadıroğlu'nun Çocuk Romanları ve Hikâyeleri",EKEV Akademi Dergisi,no:94,pp:37 - 51, 2023
  12. Gülden Bahadır, Kaplan Kadir,"Türkçe Öğretmenlerinin Öğretmenlik Kariyer Basamaklarında Yükselme Yönetmeliği ile İlgili Görüşleri",Korkut Ata Turkiyat Arastirmalari Dergisi,vol.10,pp:14 - 31, 2023
  13. Gülden Bahadır,"Fransa’da İki Dilli Öğrencilerin Türkçe Eğitiminde Kullanılan Etkinlik Bültenlerinin Kültürel Açıdan İncelenmesi",RumeliDE Dil ve Edebiyat Arastirmalari Dergisi,no:31,pp:1 - 20, 2022
  14. Gülden Bahadır, Kaplan Kadir,"Middle School Students' Views on Distance Education: Turkish Language Teaching Under the Shadow of Covıd-19 Pandemic",Educational Policy Analysis and Strategic Research,vol.17,no:2,pp:91 - 113, 2022
  15. Kaplan Kadir, Gülden Bahadır,"Öğretmen Görüşlerine Göre Salgın (Covıd-19) Dönemi Uzaktan Eğitim Ortamında Türkçe Eğitimi",RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi,no:24,pp:233 - 258, 2021
  16. Gülden Bahadır,"Türkçe Ders Kitaplarında Kültür Temelli Hazırlanan Etkinlikler Üzerine Bir İnceleme",Journal of Turkish Studies,vol.13,no:11,pp:1635 - 1652, 2018
  17. Temizyürek Fahri, Gülden Bahadır,"8. Sınıf Öğrencilerinin Türk Kültürünü Benimseyebilmeleri Açısından Okulların ve Eğitim Sistemimizin İşlevselliği",Journal of Turkish Studies,vol.13,no:4,pp:1193 - 1210, 2018
  18. Gülden Bahadır,"Türkçede "yürümek" Kavramının Anlam Bilimsel Seyri Üzerine Bir Araştırma",Route Educational and Social Science Journal,vol.7,no:10,pp:131 - 143, 2020
  19. Nurlu Muammer, Gülden Bahadır,"Kültür Aktarımı Çerçevesinde Ortaokul Öğrencilerinin Türk ve Yabancı Müziklere Bakışının İncelenmesi",Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi,vol.7,no:1,pp:9 - 24, 2017
  20. Gülden Bahadır, Kaplan Kadir,"Intangible Cultural Heritage Elements in the Visuals of the 6th Grade Turkish Textbook",Journal of Language and Linguistic Studies,vol.15,no:1,pp:291 - 306, 2019
  21. Kaplan Kadir, Gülden Bahadır,"Oğuz Atay’ın “bir Bilim Adamının Romanı Mustafa İnan” İsimli Eserinde Yer Alan Lider Öğretmen Özellikleri",international journal of languages education and teaching,vol.5,no:4,pp:115 - 136, 2017
  22. Gülden Bahadır,"Comparison of Grammar Curriculum Learning Outcomes and Teachers' Views in Terms of the Effect of L1 on L2 Learning",Journal of Language and Linguistic Studies,vol.17,no:1,pp:205 - 221, 2021