Campus

  1. Esmer Yusuf, Kara Adnan (01.12.2023 - 03.12.2023), "The Relationship Between Personal Branding and Leadership Metaphor in Digital Innovation", presented at the 8th International Scientific Conference “Telecommunications, Informatics, Energy and Management” – TIEM 2023, 2023
  2. Kara Adnan, Esmer Yusuf (01.12.2023 - 03.12.2023), "Digital Entrepreneurship Training: E-Learning Platforms and Training Programs for University Students", presented at the 8th International Scientific Conference “Telecommunications, Informatics, Energy and Management” – TIEM 2023, 2023
  3. Kara Adnan, Esmer Yusuf (27.10.2022 - 29.10.2022), "Sürdürülebilir Turizm Stratejisi Geliştirmeye Yönelik Akıllı Kent Uygulamaları Kapsamında Bir Değerlendirme", presented at the I . I N T E R N A T I O N A L T O U R I S M A N D C U L I N A R Y C O N F E R E N C E, 2022
  4. Kara Adnan (09.06.2022 - 11.06.2022), "Perceptual Mappıng Wıth Multıdımensıonal Scalıng of Artvın Local Products", presented at the ARTVIN CORUH UNIVERSITY INTERNATIONAL CONGRESS ON ECOLOGY, ECONOMY, AND REGIONAL DEVELOPMENT (ECOSUS 2022), 2022
  5. Kara Adnan (12.05.2022 - 15.05.2022), "Kişisel Verilerin Değeri ve Pazarlamada Kullanım Amaçları Üzerıne Keşıfsel Bir Araştırma", presented at the II. Uluslararası Uygulamalı İşletme, Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Sempozyumu, 2022
  6. Arslan Fatma Müge,Kara Adnan (27.04.2017 - 29.04.2017), "Positioning of Fashion Denim Brands According to Consumers’ Perceptions: a Comparison Based on Attribute Based and Similarity Based Approaches to Perceptual Mapping", presented at the Innovation and Global Issues Congress I, 2017
  7. Erciş Aysel,Başar Enes Emre,Türk Bahar,Kara Adnan (27.06.2018 - 29.06.2018), "Kamu Teşviklerinden Yararlanan Kobi’lerin Firma Performanslarının Teknoloji Transferi ve Pazarlama Yenilikçiliği Açısından İncelenmesi: Tra 1 Bölgesi Uygulaması", presented at the 23. Pazarlama Kongresi, 2018
  8. Şengün Hayriye,Kara Adnan (05.03.2020 - 07.03.2020), "Kent Markalamada Yeni Bir Model Cittaslow Kentler", presented at the 1. ULUSAL SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ KONGRESİ, 2020
  9. Kara Adnan (02.05.2019 - 04.05.2019), "İnternetin Popüler Paylaşım Alanlarında Ünlü Kültü Oluşturma ve Fan Tüketim Kültürü Üzerine Etkileri", presented at the 18. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, 2019
  10. Kara Adnan (03.05.2018 - 05.05.2018), "Karma Marka Değerleme ve Interbrand İndirgenmiş Nakit Akışı Yöntemi: Türk Markaları Üzerine Bir Uygulama", presented at the Uluslararası Uygulamalı İşletme Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Sempozyumu, 2018
  11. Aysuna Türkyılmaz Ceyda,Bilgen İlknur,Kara Adnan (27.04.2016 - 29.04.2016), "The Effect of Country of Origin Perceptions and Perceived Brand Globalness on Perceived Brand Quality", presented at the IEDC/CBEES 3rd International Conference on Advances in Business and Economics, 2016
  12. Bilgen İlknur,Kara Adnan (10.06.2015 - 12.06.2015), "Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Duygusal Tatmin Üzerindeki Etkisi Gsm Operatörleri Üzerine Bir Araştırma", presented at the 20. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 2015
  13. Bilgen İlknur,Kara Adnan (18.06.2014 - 22.06.2014), "Genç Tüketicilerde Cinsiyetin Kompulsif Satın Alma Davranışındaki Rolü", presented at the 19. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, 2014
  14. Bilgen İlknur,Kara Adnan (04.04.2014 - 05.04.2014), "Çağdaş Kent Eskişehir in Pazarlanmasında Öne Çıkan Unsurlar", presented at the III. DİSİPLİNLERARARASI TURİZM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ,, 2014
  15. Bilgen İlknur,Kara Adnan (18.10.2013 - 21.10.2012), "Çevreci Ürünlerin Satın Alma Niyetine Tüketim Değerleri ve Marka Sadakatinin Etkisi ve Bir Araştırma", presented at the 13.İşletme Kongresi, 2012