Page 26 - Sayı 29
P. 26

Kalitede Sürekli İyileştiriyor ve



                                     Markalaşıyoruz





                         Kurumsal markalaşma ve toplam kalite yönetimi süreçlerini çağdaş
                      eğilimler ve projeksiyonlar çerçevesinde sürekli iyileştiren Üniversitemiz,
               tasarımda ve uygulamada eş güdümlü çalışan bir bütünleşik sistemin inşasını sürdürüyor.













































                 Üniversitemizin marka değerinde önemli       koordinasyon hedefi değerlendirildi.
             bir belirleyici olan Entegre Kalite Sistemi         Kalite merkezli toplantıların kurumsallaşma
             politikalarının tasarımı için gerçekleşen iki    ve rekabet alanlarındaki önemine değinen
             toplantıda, inovasyon odaklı sistem yaklaşımının  Rektörümüz    Prof.  Dr.   Mutlu    Türkmen,
             uygulama    planları  değerlendirildi.  Bilimsel  kalitede özerk planlama ve Toplam Kalite
             üretimde bölgesel bir marka olma yolunda         Yönetimi planlamasını bir marka hedefi olarak
             emin adımlarla ilerleyen Merkezi Araştırma       belirlediklerini söyledi. Rektörümüz Türkmen,
             Laboratuvarımızın      yıllık   değerlendirme    kalite kavramının karmaşık süreçlerin bir
             toplantısında analiz edilen çalışmalar, kolektif  toplamı  olduğunu  belirterek  her   modüler
             müzakerelerle    önümüzdeki     dönemin     yol  yapıda olduğu gibi, süreçler arasında harç
             haritasını belirledi. Birim odaklı özelleştirilmiş  olma görevini yerine getiren bir entegrasyon
             kalite süreçlerini genel kurumsal işleyişle eş   kurguladıklarını dile getirdi. Toplantıya katılanlara
             güdümlü hale getiren Entegre Kalite Yönetim      teşekkürlerini sunan Rektörümüz Türkmen,
             Sistemi toplantısında ise, en özeldeki bireysel  yönetişim kültürünü tesis eden buluşmaları
             hareketlilikten en kapsayıcı kolektif hareketliliğe  sürdüreceklerini sözlerine ekledi.
             kadar tüm uygulama sahasını kapsayan stratejik

         26
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31