Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, Sınıf Eğitimi (Atatürk Üni. Ortak) Yüksek Lisans Programından 32 öğrenci mezun etmiştir.
Öğrencilerimizi tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.
Tezleri erişim için tıklayınız.
Öğrencilerimizi tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.
Tezleri erişim için tıklayınız.
Tez No | Yıl | Tez Türü | Yazar | Tez Danışman | Tez Adı (Orijinal/Çeviri) |
---|---|---|---|---|---|
883590 | 2024 | Yüksek Lisans | HÜLYA YILMAZ KOÇYİĞİT | Doç. Dr. İsmail SARİKAYA | Sınıf öğretmenlerinin çıkarma ve bölme işlemi ile ilgili problem kurma becerisinin ve matematik öğretimi öz-yeterlik inançlarının incelenmesi |
884277 | 2024 | Yüksek Lisans | İSMAİL ASLAN | Dr. Öğr. Üyesi Celal BOYRAZ | Sınıf öğretmenlerinin fen öğretimi özyeterlik inançları ile eğitim programı okuryazarlığı arasındaki ilişkinin incelenmesi |
781682 | 2022 | Yüksek Lisans | DİLEK BAŞBOĞA | Doç. Dr. Hülya KODAN | Eflatun Cem Güney masallarının duyarlık eğitimi bağlamında incelenmesi |
737574 | 2022 | Yüksek Lisans | SENEM DURMAZPINAR | Doç. Dr. Hülya KODAN | Sınıf öğretmenlerinin ilk okuma ve yazma öğretimine yönelik öz yeterlik algılarının belirlenmesi: Öz düzenleyici öğrenme ve uzaktan eğitim faktörleri |
675474 | 2021 | Yüksek Lisans | MURAT VAHDETTİN KARAKÖSE | Doç. Dr. Hülya KODAN | İlkokul öğrencilerine yönelik çocuk kitaplarının incelenmesi |
660066 | 2021 | Yüksek Lisans | NEFİSE HİCRET TOSUN | Dr. Öğr. Üyesi Fatih DEMİR | Birinci Türkiye Büyük Millet Meclisi ve Tek Parti Dönemi maarif/ milli eğitim şûralarında ilkokul programları (1920-1949) |
613510 | 2020 | Yüksek Lisans | İBRAHİM HASDEMİR | Doç. Dr. Mehmet ELBAN | Sınıf öğretmenlerinin tarih bilincine yönelik görüşlerinin incelenmesi (Ağrı ili örneği) |
548383 | 2019 | Yüksek Lisans | MEHMET EMİN DURMUŞ | Dr. Öğr. Üyesi Yusuf ERGEN | Matematik öğretimi bağlamında ilkokul öğretmenlerinin kaynaştırma öğrencilerine yönelik deneyimleri: Bir olgu bilim araştırması |
549964 | 2019 | Yüksek Lisans | MUSTAFA HALİT KAKŞA | Doç. Dr. Mesut BULUT | Sınıfında kaynaştırma öğrencisi bulunan sınıf öğretmenlerinin uyguladıkları okuma-yazma yöntemlerine ilişkin görüşleri |
573890 | 2019 | Yüksek Lisans | AHMET BAŞ | Prof. Dr. Hamdi GÜLEÇ ve Dr. Öğr. Üyesi Zeynep BAŞÇI NAMLI | Doğa sevgisi değerinin halk bilimi ürünleriyle kazandırılmasının öğrencilerin çevresel tutumlarına etkisi |
591812 | 2019 | Yüksek Lisans | BETÜL EGE | Doç. Dr. Hülya KODAN | Okuma güçlüğünün giderilmesinde akıcı okuma stratejilerinin etkisi |
576846 | 2019 | Yüksek Lisans | BURAK ESKİCİ | Doç. Dr. Yavuz DEĞİRMENCİ | Sınıf öğretmenlerinin yeterlik inançları ile öğretmelik mesleğine yönelik tutumları arasındaki ilişki |
588012 | 2019 | Yüksek Lisans | ELİF DÜZENLİ | Dr. Öğr. Üyesi Cansu TUTKUN | Hidayet Karakuş'un hikâyelerinin çocuk edebiyatının temel unsurları bakımından incelenmesi |
600807 | 2019 | Yüksek Lisans | ELİF ŞAHİN | Doç. Dr. Turgay KABAK | 2017 ilköğretim Türkçe öğretim programına ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşleri (Erzurum ili örneği) |
590249 | 2019 | Yüksek Lisans | EMRE ÖZEL | Dr. Öğr. Üyesi Sevda YILMAZ | Görsel eğitim materyali olan infografklerin fen bilimleri öğretiminde akademik başarıya etkisi |
588156 | 2019 | Yüksek Lisans | GAMZE TAMAS | Dr. Öğr. Üyesi Sevda YILMAZ | Sınıf öğretmenlerinin ve velilerin destek eğitim odası uygulamasına ilişkin görüşleri |
598111 | 2019 | Yüksek Lisans | GÖZDE TURSUN KÖSE | Doç. Dr. Mesut BULUT | Serpil Ural'ın çocuk kitaplarının değerler eğitimi açısından incelenmesi |
587944 | 2019 | Yüksek Lisans | MEHMET ALİ TÜRKKÖSE | Doç. Dr. Mehmet ELBAN | Sınıf ve branş öğretmenlerinin öğretim ilke ve yöntemlerine ilişkin öz-yeterlik algıları |
572118 | 2019 | Yüksek Lisans | MİRAY YEGEN | Prof. Dr. Fatih GÜRBÜZ | Sınıf öğretmenlerinin sınıf yönetimi yeterliklerinin öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi |
576847 | 2019 | Yüksek Lisans | NİHAL ÖZDEMİR | Doç. Dr. Yavuz DEĞİRMENCİ | İlkokul 3. sınıf fen bilimleri ders kitabına ilişkin öğretmen görüşleri (Bayburt İli örneği) |
593495 | 2019 | Yüksek Lisans | ÖZLEM YILDIZ | Doç. Dr. Hülya KODAN | İlkokul öğretmenlerinin ana dili Türkçe olmayan öğrencilere Türkçe öğretimine ilişkin deneyimleri: Bir olgubilim çalışması |
586370 | 2019 | Yüksek Lisans | YASEMİN GÖKÇE | Prof. Dr. Fatih GÜRBÜZ | Fen bilimleri dersi güneş sistemi ve ötesi ünitesinde STEM uygulamalarının akademik başarıya ve kalıcılığa etkisi |
598108 | 2019 | Yüksek Lisans | YASEMİN RABİA GÜRBÜZ | Doç. Dr. Mesut BULUT | Ulviye Alpay'ın çocuk kitaplarında yer alan eğitsel iletiler |
514599 | 2018 | Yüksek Lisans | ALAADDİN TEHCİ | Prof. Dr. Fatih GÜRBÜZ | Okul öncesi eğitimin ilk okuma ve yazma başarısına etkisi |
511246 | 2018 | Yüksek Lisans | EBRU BUKET BAYRAM | Dr. Öğr. Üyesi Safinur ÇELİK | İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin bilim insanı imajları ve bu imajların oluşmasında ders kitabı ve öğretmenlerin rolü |
519676 | 2018 | Yüksek Lisans | KÜBRA ALTUNAY | Dr. Öğr. Üyesi Ceren ÇEVİK KANSU | İlkokul 3. sınıf öğrencilerinde gerçekçi matematik etkinliklerinin veri öğrenme alanına etkisi |
495639 | 2018 | Yüksek Lisans | TUNAHAN FİLİZ | Prof. Dr. Necmettin TOZLU | Milli Eğitim dergisinde yayınlanan makalelerde öğretmenlerin mesleki gelişim ve öğrenme-öğretme sürecine ilişkin sorunları ve öneriler (1990-2016) |
485398 | 2017 | Yüksek Lisans | EZELNUR ÇEKER | Prof. Dr. Fatih GÜRBÜZ | Eğitsel şarkı ve oyunlarla işlenen fen bilimleri dersinin akademik başarı ve kalıcılık üzerine etkisi |
472340 | 2017 | Yüksek Lisans | ONUR BATMAZ | Dr. Öğr. Üyesi Yusuf ERGEN | İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin Türkçe dersinde okuduğunu anlama stratejilerini kullanma düzeyleri ile okuduğunu anlama başarı düzeyleri arasındaki ilişki |