Tez No |
Yıl |
Tez Türü |
Yazar |
Tez Danışman |
Tez Adı (Orijinal/Çeviri) |
733418 |
2021 |
Yüksek Lisans |
ABDULMECİT HAFIZOĞLU |
Doç. Dr. Fatih KAYA |
Akıl ve iman ilişkisi bağlamında Elmalılı Muhammed Hamdi Yazır'da dini düşüncenin teşekkülü |
663084 |
2021 |
Yüksek Lisans |
AYŞENUR KANDİL |
Doç. Dr. Ömer DEMİR |
Kişilik bütünlüğü sağlamada din eğitiminde bütüncül dünya görüşünün rolü |
699089 |
2021 |
Yüksek Lisans |
BETÜL ERBAY |
Doç. Dr. Fatih KAYA |
İmam hatip ortaokul öğrencilerinin peygamberimizin hayatı dersi öğretim programında yer alan peygamberin örnekliği öğrenme alanına yönelik görüşleri: Bayburt örneği |
838854 |
2023 |
Yüksek Lisans |
BÜŞRA SAKA |
Doç. Dr. Fatih KAYA |
Ergenlik dönemi din eğitiminde akran etkisi ve uyma davranışları üzerine nitel bir araştırma |
711129 |
2022 |
Yüksek Lisans |
EMİNE KARTIN |
Doç. Dr. Fatih KAYA |
Din kültürü ve ahlak bilgisi dersinde edebi ürün kullanımına ilişkin öğretmen ve öğrenci görüşleri |
628234 |
2020 |
Yüksek Lisans |
FATMA AÇIKGÖZ |
Doç. Dr. Ömer DEMİR |
Din eğitiminde din ve vicdan özgürlüğü eğitimi |
762768 |
2022 |
Yüksek Lisans |
FATMA CESUR |
Dr. Öğr. Üyesi Hasan SÖZEN |
Din eğitiminde dini bilgiyi etkileyen faktörler |
834243 |
2023 |
Yüksek Lisans |
KADER KAHRIMAN |
Dr. Öğr. Üyesi Hatice KELEŞ |
Kırsal alanda yaşayan kadının din anlayışında sosyal medyanın etkisi (Bayburt örneği) |
592881 |
2019 |
Yüksek Lisans |
MEHMET AYDIN |
Doç. Dr. Ömer DEMİR |
F. Nietzsche ve M.İkbal'in insan ve eğitim anlayışlarının karşılaştırılması |
658601 |
2021 |
Yüksek Lisans |
MÜCAHİT YILDIZ |
Doç. Dr. Fatih KAYA |
İbn Battûta Seyahatnâmesi'nin değerler eğitimi açısından incelenmesi |
663129 |
2021 |
Yüksek Lisans |
RABİA KARTAL |
Doç. Dr. Ömer DEMİR |
Ergenlik dönemi din eğitiminde itaat ve özgürlük dengesi |
632330 |
2020 |
Yüksek Lisans |
RUKİYE KIZILTUNÇ |
Doç. Dr. Fatih KAYA |
Klasik İslam ahlâk düşüncesinde kadın algısı |
790964 |
2023 |
Yüksek Lisans |
RUMEYSA ZEYNEP TEL AKSAKAL |
Doç. Dr. Fatih KAYA |
Liselere geçiş sistemi (LGS) sınav sisteminde sorulan din kültürü ve ahlak bilgisi (DKAB) dersi sorularının ve ilişkili olduğu kazanımların yenilenmiş bloom taksonomisinde analizi (2017-2022 yılları örneği) |
716643 |
2022 |
Yüksek Lisans |
ZÜLEYHA YILDIZ |
Doç. Dr. Fatih KAYA |
Çocuklar arasında yaygınlaşan argo-küfür kullanımının azaltılmasında ailenin ve okullarda verilen değerler eğitiminin rolü |