Makale

  1. Maden Sedat, Maden Aslı, Ustabulut Mete Yusuf,"A Study on the Satisfaction Levels of Pre-Service Teachers for Distance Education",International Journal of Research in Teacher Education,vol.4,no:4,pp:37 - 50, 2023
  2. Maden Sedat, Durmaz Nidanur,"Intertextual Relations in Reading Texts of Turkish Language Teaching for Foreigners (Case of C1 Level)",Korkut Ata Turkiyat Arastirmalari Dergisi,no:11,pp:876 - 898, 2023
  3. Maden Sedat, Kaya Musa,"Tunuslu Öğrencilerin Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenmeye Yönelik Tutumları",Tarih Okulu,vol.16,no:65,pp:1762 - 1782, 2023
  4. Maden Sedat, Kara Kürşad,"Book Reading Habits of People Who Are Learning Turkish as a Foreign Language (Example of Kyrgyzstan)",Shanlax International Journals,vol.11,no:1,pp:124 - 136, 2022
  5. Maden Sedat, Kara Kürşad,"Content Analysis for Postgraduate Theses Related to Teaching Turkish in the Balkan Countries",Sakarya University Journal of Education,vol.12,no:4,pp:836 - 848, 2022
  6. Maden Sedat, Kaya Musa,"A Study on Youtube Channels of Foreign Languages Teaching Foundation",Participatory Educational Research (Per),vol.10,no:2,pp:142 - 155, 2023
  7. Maden Sedat, Durmaz Nidanur,"Türkçe Ders Kitaplarının Anahtar Yetkinlikler Açısından İncelenmesi (8. Sınıf Örneği)",Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi,vol.12,no:3,pp:1201 - 1220, 2023
  8. Maden Sedat, Maden Aslı, Avşar Abdulvahap,"Analysing Yunus Emre Institute Distance Turkish Learning ın Terms of Cultural Elements (B1 Level Example)",Aydın TÖMER Dil Dergisi,vol.8,no:2,pp:231 - 269, 2023
  9. Maden Sedat, Gül Bahtiyar,"Türkçe Ders Kitaplarının Disiplinler Arasılık Bağlamında İncelenmesi: 6. Sınıf Örneği",Tarih Okulu,vol.2023,pp:1335 - 1362, 2023
  10. Maden Sedat, Özgen Akif,"Türkçe Eğitimi Alanında Hazırlanmış Öz Yeterlik ile İlgili Araştırmaların Eğilimleri",Ahi Evran Universitesi Sosyal Bilimler Enstitusu Dergisi,vol.9,no:3,pp:822 - 839, 2023
  11. Maden Sedat, Durmaz Nidanur,"Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Ders Kitaplarındaki Etkinliklerde Kullanılan Yöntem ve Teknikler",Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi,vol.11,no:30,pp:172 - 192, 2022
  12. Maden Sedat, Demir Recep,"Atasözlerindeki Eskicil (Arkaik) Unsurlar",Ana Dili Eğitim Dergisi,vol.5,no:2,pp:189 - 200, 2017
  13. Maden Sedat, Arıcı Şemsinur,"Bloom Taksonomisinin Öğretim Sürecinde Kullanılmasıyla İlgili Lisansüstü Tezlerin Eğilimleri: Bir İçerik Analizi",Turkiye Egitim Dergisi,vol.7,no:2,pp:413 - 426, 2022
  14. Maden Sedat, Önal Aydın, Maden Aslı,"Türkçe Eğitimi Alanında Hazırlanmış Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejilere İlişkin Lisansüstü Tezlerin Eğilimleri",Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi,vol.8,no:3,pp:150 - 164, 2022
  15. Maden Sedat, Durmaz Nidanur,"Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Ders Kitaplarındaki Etkinliklerde Kullanılan Yöntem ve Teknikler",Igdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi,vol.30,pp:172 - 192, 2022
  16. Maden Sedat, Durmaz Nidanur, Sayal Aleyna,"Trends of Research on the Use of Drama Method in Turkish Teaching",Turkiye Egitim Dergisi,vol.7,no:1,pp:146 - 170, 2022
  17. Maden Sedat, Önal Aydın,"Uzaktan (Çevrim İçi) Metin İşleme Süreci ile İlgili Türkçe Öğretmenlerinin Görüşleri",Ana Dili Egitimi Dergisi ADED,vol.10,no:2,pp:418 - 439, 2022
  18. Maden Sedat, Önal Aydın,"Türkçe Eğitimi ile İlgili 2015-2019 Yılları Arası Lisansüstü Tezlerin Araştırma Eğilimleri",Afyon Kocatepe University Journal of Social Sciences,vol.23,no:3,pp:923 - 941, 2021
  19. Maden Sedat,"Metin Türü ve Yazar Tercihleri Bağlamında Türkçe ile Türk Dili ve Edebiyatı Ders Kitapları Arasındaki İlişki",Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi,vol.18,no:2,pp:734 - 764, 2021
  20. Maden Sedat,"Analysis of Postgraduate Theses Related to Textbooks on Teaching Turkish as a Foreign Language",Social Sciences: Theory & Practice,vol.5,no:1,pp:90 - 102, 2021
  21. Maden Sedat,"Trends in Postgraduate Theses on Turkish Textbook: a Content Analysis",Turkey Education Journal,vol.6,no:1,pp:30 - 45, 2021
  22. Maden Sedat,"Turkish Language Perception in Primary and Secondary Curriculums in the Context of Interdisciplinarity",The Journal of Interdisciplinary Research,vol.5,no:9,pp:51 - 72, 2021
  23. Maden Sedat, Önal Aydın,"Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi ile İlgili Lisansüstü Tezlerin Araştırma Eğilimleri",Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi,vol.7,no:1,pp:42 - 56, 2021
  24. Maden Sedat, Maden Aslı,"Türkçe Öğretmeni Adaylarının Elektronik Sözlük ve Yazım Kılavuzu Kullanma Alışkanlıkları",Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KÜSBD),vol.8,no:2,pp:377 - 396, 2018
  25. Maden Sedat, Maden Aslı,"Türkçe Öğretmenlerinin Okuma Alışkanlığı Kazandırmaya Yönelik Alternatif Uygulamaları",ULUSLARARASI TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ,vol.6,no:10,pp:1 - 17, 2018
  26. Maden Sedat, Maden Aslı, Banaz Emrullah,"Medya Okuryazarlığı ile İlgili Lisansüstü Tezlere Yönelik Bir İçerik Analizi",International Journal of Languages' Education,vol.5,no:1,pp:588 - 605, 2017
  27. Maden Sedat, Önal Aydın,"Türkçe Öğretimine Yönelik Hizmet İçi Eğitim Faaliyetleri Üzerine Bir İnceleme (2001-2017 Arası)",MİLLÎ EĞİTİM,vol.50,no:229,pp:295 - 318, 2021
  28. Maden Sedat,"Türkiye’de Çocuk Tiyatrosu Düşüncesi ve Öz Tiyatro",e-Journal of New World Sciences Academy,vol.5,no:3,pp:234 - 246, 2010
  29. Maden Sedat,"Yaşamını Tiyatro Serüvenine Adamış Bir Cumhuriyet Kadını Ülker Köksal'la Tiyatro Üzerine Bir Söyleşi",Tiyatro Araştırmaları Dergisi,vol.24,no:24,pp:203 - 227, 2007
  30. Maden Sedat, Durukan Erhan, Şahin Abdullah,"Türkçe Öğretmenlerinin İş Birlikli Öğrenmeye Yönelik Görüşleri",Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,vol.4,no:1,pp:151 - 170, 2011
  31. Maden Sedat,"The Thoughts of İsmayıl Hakkı Baltacıoğlu on Writing Education and Yazının Usûl-İ Tedrisi",Journal of Turkish Studies,vol.6,no:1,pp:1527 - 1542, 2011
  32. Maden Sedat,"The Effect of Drama on Language Teaching Success",International Journal of Language Studies,vol.6,no:2,pp:67 - 86, 2012
  33. Önal Aydın, Maden Sedat,"Ortaokul Öğrencilerinin Hikâye Edici Metinlerinde Temel Yapı Unsurları",Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi,vol.4,no:1,pp:44 - 55, 2020
  34. Maden Sedat, Kızıltaş Mert,"Türkçe Öğretiminin Tarihsel Gelişimiyle İlgili Bir Kaynakça Denemesi",International Journal of Education Science and Technology,vol.5,no:3,pp:119 - 135, 2019
  35. Önal Aydın, Maden Sedat,"A Research on the Use of Secondary School Turkish Course Contents in Electronic Information Network",Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi,vol.4,no:2,pp:101 - 121, 2018
  36. Maden Sedat,"Digital Reading Habits of Pre-Service Turkish Language Teachers",South African Journal of Education,vol.38,no:2,pp:1 - 12, 2018
  37. Kaya Murat,Maden Sedat,"Ortaöğretim Öğrencilerinin E-Yazma Alışkanlıklarınındeğerlendirilmesi",Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi,vol.19,no:69,pp:965 - 980, 2020
  38. Dündar Nezaket,Maden Sedat,"Ortaokul Öğrencilerinin ve Velilerinin Okudukları Çocuk Kitapları Üzerine Bir Araştırma",The Journal of International Lingual, Social and Educational Sciences,vol.6,no:1,pp:39 - 48, 2020
  39. Maden Sedat,Önal Aydın,"Türkçe ve İngilizce Ders Kitapları Üzerine Karşılaştırmalı Bir Analiz: 7. Sınıf Örneği",Ana Dili Eğitimi Dergisi,vol.8,no:3,pp:732 - 752, 2020
  40. Maden Sedat,Önal Aydın,"Eğitim Bilişim Ağı (Eba) İçerik Modülündeki Türkçe Dersi ile İlgili Dokümanların Değerlendirilmesi",EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA,vol.10,no:1,pp:25 - 50, 2020
  41. Maden Sedat,"Türkçe Öğretiminde Dramanın Kullanımı ile İlgili Sorunlar",Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi,vol.4,no:6,pp:107 - 122, 2011
  42. Maden Sedat,Dündar Nezaket,"Velilerin Çocuk Edebiyatı Farkındalıkları ile Öğrencilerin Okuma Alışkanlığı Arasındaki İlişkininincelenmesi",Ana Dili Eğitimi Dergisi,vol.7,no:4,pp:1077 - 1094, 2019
  43. Maden Sedat,Demir Recep,"Ortaokul Türkçe Dersi Öğretim Programlarındasözlük Kullanma Alışkanlığı Kazandırmaya Dair Tespitler",Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.15,no:2,pp:419 - 436, 2019
  44. Maden Sedat,"Birlikte Öğrenme Tekniğinin Yazılı Anlatım Başarısı Üzerine Etkisi",Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.22,pp:163 - 180, 2011
  45. Maden Sedat,İşcan Adem,"Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Amaç ve Sorunlar: Hindistan Örneği",Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi,vol.3,no:5,pp:23 - 37, 2015
  46. Maden Sedat,Maden Aslı,Durukan Erhan,"Çoklu Ortam Aktiviteleriyle Metin Öğretimine Bir Model: Fabl Örneği",Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi,vol.3,no:10,pp:67 - 76, 2010
  47. Maden Sedat,Maden Aslı,Banaz Emrullah,"Ortaokul 5. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarının Dijital Okuryazarlık Bağlamında Değerlendirilmesi",Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi,vol.11,no:55,pp:685 - 698, 2018
  48. Maden Sedat,Kaya Murat,"Bir İletişim Biçimi ve Öğretim Şekli Olarak Tartışmaya Dair Öğretmen Görüşleri",Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi,vol.14,pp:63 - 89, 2018
  49. Maden Sedat,Banaz Emrullah,Maden Aslı,"Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Ortamlardaki Yazma Alışkanlıkları",Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi,vol.7,no:1,pp:103 - 112, 2018
  50. Maden Sedat,"Attitudes of Foreigners Who Learn Turkish as a Secondlanguage Towards Turkish Culture",Journal of Education and Practice,vol.8,no:21,pp:18 - 27, 2017
  51. Maden Sedat,Altunbay Müzeyyen,Dincel Ömür,"Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Sözcük Öğretimi Uygulamaları: Kavram Haritası Örneği",Millî Eğitim,vol.45,no:210,pp:477 - 488, 2016
  52. Maden Sedat,Dincel Ömür,"Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Türkçe Okuma Alışkanlıkları",ULUSLARARASI TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ,vol.5,no:9,pp:125 - 140, 2017
  53. Maden Sedat,Dinç Aptulkerim,"Drama Yönteminin Türkçe Öğretiminde Kullanımının Başarı ve Kalıcılık Üzerine Etkisi",Amasya ÜniversitesiEğitim Fakültesi Dergisi,vol.6,no:2,pp:454 - 500, 2017
  54. Maden Sedat,Maden Aslı,Demir Recep,"Türkçe Ders Kitaplarındaki Söz Varlığının Öğrenci Etkinliklerine Yansıması",International Journal of Language Academy,vol.5,no:3,pp:235 - 251, 2017
  55. Yağmur Şahin Esin,Maden Sedat,Güleryüz Şebnem,Satır Memduha,Aydın Gülnur,"Müzik Dinlemenin Resimle ve Yazıyla Anlatım Becerisi Üzerine Etkisi",Dil ve Edebiyat Eğitimi Dergisi,vol.5,no:2,pp:32 - 49, 2013
  56. Maden Sedat,"Aytül Akal ın Çocuk Masallarında Anlatımbozuklukları",A. Ü. Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi,no:33,pp:141 - 150, 2007
  57. Kırkkılıç Halil Ahmet,Maden Sedat,"Hızlı Okuma İçin Yapılandırıcı Bir Model Önerisi Hızlı Okuma ve Anlamı Yapılandırma",Turkish Studies,vol.4,no:3,pp:1423 - 1436, 2009
  58. Maden Sedat,"Türkçe Öğretmeni Adaylarının Sözlü İletişimbecerileri Üzerine Bir Araştırma",EKEV AKADEMİ DERGİSİ,vol.14,no:44,pp:145 - 154, 2010
  59. Maden Sedat,Durukan Erhan,Akbaş Ertan,"İlköğretim Öğretmenlerinin Öğrenci Merkezli Öğretimeyönelik Algıları",Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,vol.8,no:16,pp:255 - 269, 2011
  60. Maden Sedat,İşcan Adem,"Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Amaç ve Sorunlar Hindistan Örneği",Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi,vol.3,no:5,pp:23 - 38, 2011
  61. Durukan Erhan,Maden Sedat,"Türkçe Öğretmeni Adaylarının Türkçeöğretmenliği Lisans Programına Yönelikgörüşleri",Kastamonu Eğitim Dergisi,vol.19,no:2,pp:555 - 566, 2011
  62. Maden Sedat,"The Attitudes of Turkish Teachers to New Applications",Universal Journal of Educational Research,vol.4,no:5,pp:1236 - 1243, 2016
  63. Maden Sedat,Altunbay Müzeyyen,"Türkçe Eğitiminde Görsel Sunu ve Görsel Okuma Aracı Olarak Grafik ve Tabloların Kullanımı",Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi,vol.5,no:4,pp:1971 - 1983, 2016
  64. Maden Sedat,Maden Aslı,"Bilgisayar Destekli Dil Bilgisi Öğretimi Hipermetin Kullanımı",KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ,vol.8,no:15,pp:359 - 377, 2016
  65. Maden Sedat,Maden Aslı,"Ortaöğretim Öğrencilerinin Ekran Okumaya Yönelik Tutumları",Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi,vol.5,no:3,pp:1305 - 1319, 2016
  66. Maden Sedat,"Üniversite Öğrencilerinin Okuma Tutum ve Alışkanlıkları Üzerine Bir Değerlendirme",TEKE ULUSLARARASI TÜRKÇE EDEBİYAT KÜLTÜR EĞİTİM DERGİSİ,vol.4,no:4,pp:1657 - 1671, 2015
  67. Durukan Erhan,Maden Sedat,"Türkçe Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri Üzerine Bir Araştırma",Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi,no:28,pp:25 - 33, 2010
  68. Maden Sedat,Durukan Erhan,"Türkçe Öğretmeni Adaylarının Empatik Eğilim Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma",Çukurova Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.3,no:40,pp:19 - 25, 2011
  69. Maden Sedat,Durukan Erhan,"Türkçe Dersi Yazılı Sorularının Öğrenme Alanlarına Soru Tiplerine ve Taksonomilerine Göre Değerlendirilmesi",KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ,no:19,pp:95 - 115, 2009
  70. Kırkkılıç Halil Ahmet,Maden Sedat,"İlköğretim ve Lisans Programlarındaki Değişiklikler Sonrasında Türkçe Öğretmenliği Mesleğinin ve Türkçe Eğitimi Bölümlerinin Durumu",Türklük Bilimi Araştırmaları (TÜBAR),no:27,pp:477 - 502, 2010
  71. Maden Sedat,Durukan Erhan,"Türkçe Dersi Öğretmenlerinin Ölçme Değerlendirmeye İlişkin Algıları",MİLLİ EĞİTİM,no:190,pp:212 - 233, 2011
  72. Maden Sedat,"Teachers Attitudes Towards Using Educational Technologies",Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies,vol.4,no:4,pp:2471 - 2478, 2012
  73. Maden Sedat,"Ortaokul Türkçe Dersi Öğrenci Çalışma Kitaplarındaki Temadeğerlendirme Soruları Üzerine Bir Araştırma",KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ,no:EĞİTİM ÖZEL SAYISI I,pp:109 - 131, 2015
  74. Maden Sedat,"Türkçe Öğretmenlerinin Dinleme Stillerinin İncelenmesi",ONDOKUZ MAYIS EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ,vol.34,no:2, 2015
  75. Maden Sedat,"Reading Instruction Its Place in the Current Primary Education Curriculum of Turkey and Misbeliefs About Reading Instruction",KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2015
  76. Maden Sedat,Altunbay Müzeyyen,"Türk Kültür Birliğinin Sağlanmasında Türk Amacı Dergisi",KARADENİZ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ,vol.4,pp:1 - 11, 2015
  77. Maden Sedat,"Takım Oyun Turnuva Tekniğinin Yazım Kuralları ve İşaretleri Eğitiminde Kullanımı",e- International Journal of Educational Research,vol.2,no:3,pp:52 - 67, 2011
  78. Maden Sedat,"Drama Tekniklerinden Rol Kartlarının Konuşma Becerilerinin Öğretimindeki Başarı ve Tutum Üzerine Etkisi",Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,vol.2,no:2,pp:23 - 38, 2011
  79. Maden Sedat,"Aşk I Memnu ve Madam Bovary Romanlarında Kadınların Yönlendirdiği Olay Örgüsü",TÜRKLÜK BİLİMİ ARAŞTIRMALARI,no:24,pp:79 - 97, 2008
  80. Şimşek Tacettin,Maden Sedat,Şahin Abdullah,Topal Yakup,"İlköğretim Iı Kademe Türkçe Dersinde Zarf Belirteç Konusunun Drama Yöntemi Kullanılarak Öğretimi",MİLLİ EĞİTİM DERGİSİ,no:186,pp:106 - 120, 2010
  81. Durukan Erhan,Maden Sedat,"Kavram Haritaları ile Not Tutmanın İlköğretim Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Becerisi Üzerine Etkisi",ORDU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ,vol.1,no:2,pp:63 - 70, 2010
  82. Maden Sedat,Durukan Erhan,Maden Aslı,"Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öğretmen Niteliklerine Yönelik Görüşleri",TURKISH STUDIES,vol.5,no:4,pp:1364 - 1378, 2010
  83. Yağmur Şahin Esin,Maden Sedat,Gedik Mehmet,"Zümre Öğretmenler Kurulu Toplantılarının Etkililiğinin Türkçe Öğretmenlerinin Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesi Erzurum İli Örneği",Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,vol.13,no:1,pp:155 - 172, 2011
  84. Kırkkılıç Halil Ahmet,Maden Sedat,Şahin Abdullah,Girgin Yüksel,"Kavram Haritalarının Okuduğunu Anlama ve Kalıcılık Üzerine Etkisi",Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi,vol.1,no:4,pp:11 - 18, 2011
  85. Maden Sedat,"Türk Edebiyatında Seyahatnâmeler ve Gezi Yazıları",Atatürk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi,no:37,pp:147 - 158, 2008
  86. Durukan Erhan,Maden Sedat,"Türkçe Öğretmenlerinin İletişim Becerileri Üzerine Bir Araştırma",Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi,vol.5,no:1,pp:59 - 74, 2010
  87. Maden Sedat,"Türkçe Öğretmenlerinin Öğretme Stilleri",TEKE Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi,vol.1,no:1,pp:178 - 200, 2012
  88. Yağmur Şahin Esin,Maden Sedat,Kardaş Mehmet Nuri,Şahin Abdullah,"Noktalama İşaretlerinin Öğretiminde Grup Araştırması Tekniğinin Öğrenci Başarısına Etkisi",Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,vol.8,no:15,pp:257 - 268, 2011
  89. Maden Sedat,Durukan Erhan,"Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Stillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi",Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,vol.3,no:4,pp:255 - 269, 2011
  90. Şahin Abdullah,İşcan Adem,Maden Sedat,"İlköğretim Öğrencilerinin Okul Kütüphaneleri ve Sınıf Kitaplıklarını Kullanma Durumları Erzurum İli Örneği",Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,vol.13,no:2,pp:183 - 196, 2009
  91. Maden Sedat,Durukan Erhan,"İstasyon Tekniğinin Yaratıcı Yazma Becerisi Kazandırmaya ve Derse Karşı Tutuma Etkisi",Türklük Bilimi Araştırmaları,no:28,pp:299 - 312, 2010
  92. Maden Sedat,"Ekran Okuma Türleri ve Türkçe Öğretmeni Adaylarının Ekran Okumaya Yönelik Görüşleri",DİL VE EDEBİYAT EĞİTİMİ DERGİSİ,vol.1,no:3,pp:1 - 16, 2012
  93. Maden Sedat,"Türkçe Öğretmenlerinin Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Öz Yeterlikleri",MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ,vol.7,no:14,pp:259 - 274, 2010
  94. Maden Sedat,"Temel Dil Becerilerinin Eğitimi Açısından Ders Dışı İnformal Etkinliklere Yönelik Öğretmen ve Öğrenci Tercihleri",MİLLİ EĞİTİM DERGİSİ,vol.41,no:196,pp:36 - 55, 2012
  95. Maden Sedat,"Temel Dil Becerileri Eğitiminde Kullanılabilecek Aktif Öğrenme Öğretimsel İş Taktikleri",ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ,vol.1,no:2,pp:20 - 35, 2013
  96. Maden Sedat,"Niçin Dinlemiyoruz Dinleyememe Probleminin Sosyokültürel Analizi",TEKE Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi,vol.2,no:1,pp:49 - 83, 2013
  97. Maden Sedat,Dincel Ömür,Maden Aslı,"Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Yazma Kaygıları",TEKE Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi,vol.4,no:2,pp:748 - 769, 2015
  98. Maden Sedat,"Türk Diline Hizmet Eden Kafkasyalılar",Yeni Türkiye Dergisi,vol.1,no:71,pp:242 - 269, 2015
  99. Maden Sedat,"Dinleme Problemlerine Yönelik Bir Öneri Olaya Dayalı Dinleme Eğitimi",Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi,vol.7,no:1,pp:1 - 20, 2015
  100. Maden Sedat,Ömür Dincel,"İnformal Öğrenme Yaklaşımının Yabancı Dil Olarak Türkçe Sözcük Öğretimine Etkisi",Milli Eğitim Dergisi,vol.44,no:206,pp:30 - 53, 2015
  101. Maden Sedat,"Türkçe Öğretiminde Drama Yönteminin Gerekliliği",Türklük Bilimi Araştırmaları Dergisi,no:27,pp:503 - 519, 2010
  102. Maden Sedat,"The Effect of Jigsaw Iv on the Achievement of Course of Language Teaching Methods and Techniques",Educational Research and Review,vol.5,no:12,pp:770 - 776, 2010
  103. Maden Sedat,"Jigsaw I Tekniğinin Yazılı Anlatım Becerisi Akademik Başarısına Etkisi",Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi,pp:901 - 917, 2011
  104. Durukan Erhan,Maden Sedat,"Türkçe Dersi Özyeterlik Algısı Ölçeği Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması",Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education,no:43,pp:164 - 173, 2012
Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük MEtin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk