Makale

  1. Apak Ömer Ceyhun,"Turizmde Bölgesel Kalkınmaya İlişkin Çalışmaların Değerlendirilmesi: Bibliyometrik Haritalama Analizi",Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi,vol.15,no:2,pp:626 - 640, 2024
  2. Apak Ömer Ceyhun,"Restoranlarda Yalnız Yemek Yiyen Müşterilerin Fiziksel ve Psikolojik Unsur Algılarının Davranışsal Niyetler Üzerine Etkisi",Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi,vol.35,no:1,pp:17 - 28, 2024
  3. Apak Ömer Ceyhun,"Destinasyon İmajının Destinasyon Aidiyetine Etkisi: İzmir İlini Ziyaret Edenler Üzerine Bir Araştırma",Turizm Akademik Dergisi,vol.10,no:1,pp:69 - 84, 2023
  4. Apak Ömer Ceyhun, Gürbüz Ahmet,"The Effect of Local Food Consumption of Domestic Tourists on Sustainable Tourism",Journal of Retailing and Consumer Services,Q1,no:71, 2023
  5. Ünlü Hami, Kıvanç Miraç İlyas, Apak Ömer Ceyhun,"Yiyecek İçecek İşletmelerinde Müşterilerin Temizlik Algısı: Bayburt İli Örneği",Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi,vol.5,no:3,pp:402 - 417, 2022
  6. Oflaz Musa, Apak Ömer Ceyhun,"The Effect of Social Value Perception on Travel Motivation",Journal of Tourism and Gastronomy Studies,vol.10,no:3,pp:2735 - 2748, 2022
  7. Apak Ömer Ceyhun, Gürbüz Ahmet,"Sürdürülebilir Restoran İşletmeciliği Uygulamaları Üzerine Bir İçerik Analizi",Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi,vol.6,no:1,pp:194 - 209, 2022
  8. Apak Ömer Ceyhun, Ünlü Hami, Kıvanç Miraç İlyas,"Unutulmaya Yüz Tutmuş Yöresel Yiyeceklerin Gün Yüzüne Çıkarılması: Bayburt İli Ev Kadınları Üzerine Bir Araştırma (Find Out of Local Foods That Fail to Be Forgotten: a Research on House Women in Bayburt Province)",Journal of Tourism and Gastronomy Studies,vol.10,no:1,pp:267 - 283, 2022
  9. Ayaz Nurettin, Apak Ömer Ceyhun,"Türkiye'de Kış Turizmine Yönelik Yapılan Çalışmalar Üzerine Bir Meta Analizi",Turk Turizm Arastirmalari Dergisi,vol.5,no:2,pp:1319 - 1331, 2021
  10. Uğur İsa, Apak Ömer Ceyhun,"Covid-19 Salgını Sürecinin Kültür Turizmi Destinasyonları Arz Yapıları Üzerine Etkisi: Safranbolu Örneği",Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi,vol.4,no:1,pp:5 - 19, 2021
  11. Apak Ömer Ceyhun, Gürbüz Ahmet,"Arkadaş ve Akraba Ziyareti (Aaz) Turizmi: Bayburt İli Yerel Halkının (Ağırlayıcıların) Ziyaretçi Potansiyelinin Belirlenmesi",International Journal of Contemporary Tourism Research,vol.4,no:2,pp:179 - 188, 2020
  12. Apak Ömer Ceyhun,Belen Muhammet,"Türk Bankacılık Sektöründe Müşteri Beklentileri ve Şikâyetleri: Karabük Örneği",Bankacılık ve Sigortacılık Araştırmaları Dergisi,no:13,pp:22 - 32, 2019
  13. Ayaz Nurettin,Apak Ömer Ceyhun,"Kış Turizmine Katılan Yerli Turistlerin Seyahat Motivasyonları ve Seyahat Memnuniyetleri",Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,no:4,pp:79 - 94, 2017
  14. Ayaz Nurettin,Apak Ömer Ceyhun,"Kış Turizmine Katılan Yerli Ziyaretçilerin Seyahat Davranışları: Erciyes Kayak Merkezi Örneği",Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi,no:49,pp:27 - 43, 2017
  15. Ayaz Nurettin,Apak Ömer Ceyhun,Batı Taner,"Yöneticilerin Kültür Turizmi Algısı: Safranbolu Destinasyonu Örneği",Uluslararası Türk Dünyası Turizm Araştırmaları Dergisi,vol.1,no:2,pp:84 - 96, 2016
  16. Gürbüz Ahmet,Ayaz Nurettin,Apak Ömer Ceyhun,"Kış Turizminin Sürdürülebilirliği Kapsamında Seyahat Acentasıyöneticilerinin Bakış Açısı: Kayseri Örneği",Uluslararası Türk Dünyası Turizm Araştırmaları Dergisi,vol.4,no:1,pp:35 - 46, 2019
  17. Ayaz Nurettin,Apak Ömer Ceyhun,"Kolayda Gıda Ürünlerini Satın Alma Davranışı Üzerine Bir Araştırma: Bardak Mısır Örneği",Journal of Tourism and Gastronomy Studies,vol.3,no:3,pp:116 - 124, 2015
  18. Ayaz Nurettin,Apak Ömer Ceyhun,Sünbül Kübra,"Kültürel Miras Alanları Üzerine Bir Meta Analizi: Safranbolu İlçesi Örneği",Turk Turizm Arastirmalari Dergisi,vol.2,no:1,pp:1 - 14, 2018
  19. Büyükyılmaz Ozan,Apak Ömer Ceyhun,"Restoran Müşterilerinin Personel İletişim Düzeyi Algıları ve Memnuniyetleri Arasındaki İlişki",Turk Turizm Arastirmalari Dergisi,vol.3,no:1,pp:66 - 78, 2019
  20. Apak Ömer Ceyhun,Gürbüz Ahmet,"Turistlerin Yöresel Gıda Ürünlerine İlgi Düzeyleri (Interest Levels of Local Food Products by Tourists)",Journal of Tourism and Gastronomy Studies,vol.6,no:2,pp:315 - 330, 2018
Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük MEtin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk