Boyraz Celal,Doğru Ömer Faruk,Ün Ali Sezer (12.11.2024), "Bilimle Şenleniyorum: Bilim Şenliklerinin İlkokul Öğrencilerinin Bilime Yönelik Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi", presented at the 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu,
Boyraz Celal,Cici Alperen,Becerik Yusuf (12.11.2024), "Bilim Şenliği Düzenlemenin Aday Sınıf Öğretmenlerinin Fen Öğretimi Öz Yeterliklerine Etkisinin İncelenmesi", presented at the 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu,
Boyraz Celal,Ayday Yasin (03.10.2024), "Çocuklar İçin Felsefe Yaklaşımının İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Dinleme Becerilerine Etkisi", presented at the II. Uluslararası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi,
Boyraz Celal (19.10.2023), "Ukulele Eğitiminin Öğretmen Adayları Deneyimleri Yoluyla İncelenmesi: Okul Öncesi Öğretmen Adayları Örneği", presented at the 5. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi,
Boyraz Celal, Sarikaya İsmail (19.10.2023 - 21.10.2023), "Aday Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmen Yeterlikleri Bağlamında Lisans Müfredatına Yönelik Algılarının İncelenmesi", presented at the 5. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 2023
Boyraz Celal (14.10.2022 - 15.10.2022), "İlkokul Fen Eğitiminde Çocuklar İçin Felsefe Yaklaşımının Uygulanabilirliği: Bir Etkinlik Örneği", presented at the 3. Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2022
Boyraz Celal, Çimen Gamze, Turan Azime (24.03.2022 - 27.03.2022), "Eleştirel Düşünme Bağlamında İlkokulda Neler Oluyor?", presented at the II. Uluslararası projeden Uygulamaya Eğitim Sempozyumu (UPUES 2022), 2022
Boyraz Celal, Doğan Merve, Ertaç Furkan (18.12.2021 - 19.12.2021), "İlkokul Matematik Dersi Kazanımlarının Çocuklar İçin Felsefe Yaklaşımına Uygunluğunun İncelenmesi", presented at the FSMVU Eğitimde Mükemmeliyet Araştırmaları Kongresi (EMAK-2021), 2021
Boyraz Celal (01.12.2021 - 03.12.2021), "Hayat Bilgisi Dersinde Bir Öğretim Yaklaşımı Olarak Çocuklar İçin Felsefe", presented at the 3rd Education Research and Teacher Education Congress/ ERTE Congress, 2021
Boyraz Celal (12.11.2021 - 14.11.2021), "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Seçmeli İlkokul Programı Dersine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi", presented at the 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 2021
Boyraz Celal (13.07.2021), "Çocuklar İçin Felsefe Yaklaşımı Bağlamında Temel Eğitimi Yeniden Düşünmek", presented at the II. Maarif Kongresi,
Boyraz Celal (27.03.2021), "Covido Ergo Zoom: Uzaktan Eğitim Sürecinde Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi Deneyimleri", presented at the FSMVU Eğitim Araştırmaları Kongresi,
Boyraz Celal,Türkcan Burçin (24.10.2020 - 26.10.2020), "İlkokulda Çocuklarla Felsefe Kolaylaştırıcısı Olmak: Bir Eylem Araştırması.", presented at the 1. Ulusal Eğitimde Dijital Dönüşüm Sempozyumu, 2020
Boyraz Celal,Türkcan Burçin (23.10.2019 - 27.10.2019), "Düşünme Becerileri Bağlamında Sınıfta Neler Oluyor? Bir Durum Çalışması", presented at the II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, 2019
Türkcan Burçin,Güngör Fisun,Pekğöz Çeviker Arzu,Şenel Emine Aysın,Boyraz Celal (19.06.2019 - 22.06.2019), "Öğretmen Eğitiminde Görsel Kültür Çalışmalarının Fen ve Teknoloji Öğretimi I Dersi İçin Uygulanabilirliği", presented at the International EJER Congress, 2019
Eryılmaz Çevirgen Ayşegül,Boyraz Celal (02.05.2018 - 02.05.2018), "Öğretmen Eğitim Programının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Hakkındaki İnançları Üzerindeki Etkisi", presented at the V th International Eurasian Educational Research Congress, 2018
Türkcan Burçin, Şenel Emine Aysın, Boyraz Celal, Yar Sevmiş Betül, Pekğöz Çeviker Arzu, Güngör Fisun (11.04.2018 - 14.04.2018), "Görsel Kültür Çalışmalarının Fen ve Teknoloji Öğretimi I Dersinde Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarına Etkisi", presented at the Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 2018
Boyraz Celal,Türkcan Burçin (11.05.2017 - 14.05.2017), "Çocuklar İçin Felsefe Eğitiminde Görsel Materyallerin Kullanımı: Trt Çocuk Örneği", presented at the IV. International Eurasian Educational Research Congress, 2017
Boyraz Celal (04.05.2017 - 06.05.2017), "Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Doktora Tezlerinde Kullanılan Başarı Testlerinin İncelenmesi", presented at the Uluslararası Soyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 2017
Belet Şerife Dilek,Boyraz Celal,Uyanık Can,Kaptan Arif (11.05.2016 - 14.05.2016), "Sınıf Eğitimi Alanında Görev Yapan Öğretim Üyelerinin Profillerinin Belirlenmesi", presented at the Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 2016
Gültekin Mehmet,Boyraz Celal,Uyanık Can (11.05.2016 - 14.05.2016), "Hastane Sınıflarında Görev Yapan Öğretmenlerin Hastane Sınıflarına Yönelik Görüşleri", presented at the 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 2016
Boyraz Celal (30.05.2016 - 02.06.2016), "2007 Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının İlkokul Programlarıyla Uyumu", presented at the XVIII. AMSE-AMCE-WAER Congress, 2016
Boyraz Celal,Serin Gökhan (30.05.2016 - 02.06.2016), "Sınıf Öğretmenliği Alanında Yapılan Lisansüstü Tezlerin 2011 2015 Deneysel Desen Ölçütlerini Karşılama Durumu", presented at the XVIII. AMSE-AMCE-WAER Congress, 2016
Serin Gökhan,Boyraz Celal,Özer Fatih (30.05.2016 - 02.06.2016), "Making Biomass Energy Concrete Through Experimenting Food", presented at the XVIII. AMSE-AMCE-WAER Congress, 2016
Boyraz Celal,Serin Gökhan (29.10.2014 - 02.11.2014), "İntroduction Science Concepts Through Physical Activities", presented at the İSER 2014 World Conference, 2014
Serin Gökhan,Boyraz Celal (21.05.2015 - 23.05.2015), "Oyun ve Fiziki Etkinliklere Dayalı Fen Öğretimine Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Görüşü", presented at the 14. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 2015
Boyraz Celal,Serin Gökhan (22.07.2015 - 25.07.2015), "Teaching Force and Motion Concepts Through Game Based Physical Activities an Interdisciplinary Practice", presented at the IHPST Conference, 2015
Boyraz Celal,Serin Gökhan (14.05.2015 - 17.05.2015), "Fen Eğitimini Zenginleştirmede Geleneksel Oyunların Yeri", presented at the 1. Uluslararası Türk Dünyası Çocuk Oyun ve Oyuncakları Kurultayı, 2015
Boyraz Celal (04.09.2014 - 06.09.2014), "Değerler Eğitiminde Spor Temaslı ve Temassız Spor Yapan İlköğretim Öğrencilerinin Rakibe Saygı Düzeylerinin İncelenmesi", presented at the 23. Eğitim Bilimleri Kurultayı, 2014