Bildiri

  1. Göktaş Bora, Çınar Seyran (01.12.2023), "The Effect of the Freudian Subconscious on Purchasing Behavior Towards Materialistic Values", presented at the 8th International Scientific Conference “Telecommunications, Informatics, Energy and Management” – TIEM 2023,
  2. Göktaş Bora (01.12.2023 - 03.12.2023), "The Mediating Role of Trust in Social Media in the Effect of Influencers on Consumers' Purchasing Actions", presented at the 8th International Scientific Conference “Telecommunications, Informatics, Energy and Management” – TIEM 2023, 2023
  3. Göktaş Bora, Eroğlu Rezzan (17.08.2022), "Bir Dijital Pazarlama Stratejisi Olarak Influencer Pazarlama Üzerine Bir Araştırma", presented at the İzmir International Conference on Technology and Social Sciences,
  4. Göktaş Bora, Akdemir Muhammet Yakup (17.08.2022), "Metaverse’ de ki Pazarlama Faaliyetlerinin Tüketici Davranışlarına Etkisi", presented at the İzmir International Conference on Technology and Social Sciences,
  5. Erdoğan Tarakçı İnci, Göktaş Bora (09.12.2022), "Mermer Sektöründe Bölgesel Kümelenme: Bilecik İlinde Mermer İşletmeleri Üzerine Nitel Bir Araştırma", presented at the 5. International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress,
  6. Göktaş Bora, Aslan Bilal (13.05.2022), "Instagram’da Pazarlama İletişimi Faaliyetlerinin Güvenilirliği", presented at the Uluslararası Kültür, Sanat ve İletişim Sempozyumu,
  7. Göktaş Bora, Yeşil Yunus (13.05.2022), "Freudyen Bilinçaltı Reklamlar ve İçgüdüsel Satın Alma Davranışları İlişkisi", presented at the Uluslararası Kültür, Sanat ve İletişim Sempozyumu,
  8. Göktaş Bora (02.05.2019 - 05.05.2019), "Deneyimsel Pazarlama ve Uygulamalarından Örnekler", presented at the AL -FARABI4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 2019
  9. Göktaş Bora (23.03.2019 - 25.03.2019), "Kar Amacı Gütmeyen Kuruluşlarda Pazarlama Faaliyetleri", presented at the 5. Uluslararası İnsan, Toplum ve Spor Bilimleri Sempozyumu, 2019
  10. Göktaş Bora (23.03.2019 - 25.03.2019), "Pazarlama İletişiminde Spor Etkinlikleri Uygulamaları", presented at the 5. Uluslararası İnsan, Toplum ve Spor Bilimleri Sempozyumu, 2019
  11. Göktaş Bora,Erdoğan İnci (07.12.2018 - 09.12.2018), "Markanın Tüketici Tarafından Farkedilmesinde Ambalajın İşlevi", presented at the UMTEB 4. Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, 2018
  12. Erdoğan İnci,Göktaş Bora (07.12.2018 - 09.12.2018), "Örgüt Kültürünün Satın Alma Davranışına Etkisi Üzerine Bir Uygulama", presented at the UMTEBIV. Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, 2018
  13. Gül Volkan,Göktaş Bora (05.07.2018 - 06.07.2018), "Türkiye’de Tüketicilerin Yağ Alışkanlıkları ve Satın Aldıkları Markalara Yönelik Düşünceler", presented at the 4th. INTERNATIONAL SYMPOSIUMON NEW TRENDS IN SOCIAL SCIENCES, 2018
  14. Erdoğan İnci,Göktaş Bora (05.07.2018 - 06.07.2018), "Yaşam Tarzlarının Satın Alma Kararları Üzerindeki Etkisi: Karşılaştırmalı Bir Alan Araştırması", presented at the 4th. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON NEW TRENDS IN SOCIAL SCIENCES, 2018
  15. Akalan Gökhan,Göktaş Bora (21.06.2018 - 22.06.2018), "Süreç Yönetimi ile Müşteri Memnuniyeti Sağlanması: Denizyolu Taşımacılığı İşletmesinde Bir Uygulama", presented at the 3.ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ, 2018
  16. Göktaş Bora,Gül Volkan,Gıdık Betül,Tuylu Özlem (05.07.2018 - 05.08.2018), "Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüklerinin Organik Tarım Ürünleri İçin Tutundurma Çalışmaları: Doğu Karadeniz Bölgesinde Bir Araştırma", presented at the 2. Uluslararası Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Kongresi, 2018
  17. Göktaş Bora (03.05.2018 - 05.05.2018), "Tokat İli Markalarına Yönelik Tüketici Etnosentrizmi Temelli Bir Araştırma", presented at the Uluslararası Uygulamalı İşletme, Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Sempozyumu, 2018
  18. Akalan Gökhan,Göktaş Bora (20.04.2018 - 22.04.2018), "Türkiye’ de Kobilerin Markalaşma Çalışmaları ve Bir İşletme Örneği", presented at the 2. Uluslararası Türk Coğrafyası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, 2018
  19. Göktaş Bora (09.02.2018 - 11.02.2018), "Sosyal Medyada Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma: Instagram Örneği", presented at the 2. Uluslararası El Ruha Sosyal Bilimler Kongresi, 2018
Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük MEtin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk