Kitap

  1. Bölüm Adı:Dijital Pazarlamada Öne Çıkan Başlıklar ve Uygulamalı Çalışmalar,Çelik Bilal,Yayın Yeri:Özgür Publications,Editör:Fettahlıoğlu Hatice Seçil, Özsaatci Fatma Gül Bilginer,Basım Sayısı:1,Sayfa Sayısı:254,ISBN:978-975-447-790-0
  2. Bölüm Adı:İktisadi ve İdari Bilimlerde Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler,Çelik Bilal, Erciş Aysel,Yayın Yeri:Serüven Yayınevi,Editör:Mete Mustafa,Basım Sayısı:1,Sayfa Sayısı:541,ISBN:978-625-6760-07-3
  3. Bölüm Adı:Multidisciplinary Catalyst Research for Education and Social Sciences,Çelik Bilal,Yayın Yeri:SRA Academic Publishing,Editör:Tüfekci Ömer Kürşad,Basım Sayısı:1,Sayfa Sayısı:148,ISBN:978-625-7148-91-7
Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük MEtin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk