Campus

  1. Filiz Tunahan (12.11.2024 - 15.11.2024), "İlkokul Matematik Dersinde Kullanılan Yapay Zeka Destekli Dijital Eğitsel Oyunların Öğretme ve Öğrenme Sürecine Yansımaları", presented at the 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2024), 2024
  2. Filiz Tunahan (12.11.2024 - 15.11.2024), "Gerçekçi Matematik Eğitimi Bağlamında Tasarlanan Yapay Zeka Destekli Dijital Hikayelerin Öğrencilerin Matematiksel Problem Çözme Becerilerine Etkisi", presented at the 22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2024), 2024
  3. Filiz Tunahan (09.11.2024 - 10.11.2024), "Zeka Oyunları ile Matematik Eğitimi: Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Düzeyindeki Deneyimleri", presented at the 3. Uluslararası Karadeniz Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, 2024
  4. Filiz Tunahan (09.11.2024 - 10.11.2024), "Tübitak 2237-A Kapsamında Proje Hazırlama Eğitimi Öğretmen Adaylarının Deneyimleri", presented at the 3. Uluslararası Karadeniz Bilimsel Araştırmalar ve İnovasyon Kongresi, 2024
  5. Filiz Tunahan,Tacir Fehime (03.10.2024 - 05.10.2024), "Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü Çocuk Hakları Komitesine Bağlı Çocukların Kariyer Gelişimlerinin Desteklenmesi", presented at the II. Uluslararası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2024
  6. Filiz Tunahan,Yavuz Gül (03.10.2024 - 05.10.2024), "Üniversite Öğrencileri İçin Geliştirilen Hobi Odalarının Öğrencilere Yansımaları: Tübitak 2209 Örneği", presented at the II. Uluslararası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2024
  7. Filiz Tunahan,Onurlu Berke (03.10.2024 - 05.10.2024), "Süpervizyon Eğitimi Alan Öğrenciler İçin Tasarlanan Danışan Bulma Uygulamasının Değerlendirilmesi", presented at the II. Uluslararası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2024
  8. Filiz Tunahan,Yavuz Kafiye (03.10.2024 - 05.10.2024), "Özel Gereksinimli Öğrencilerin Bilişsel Gelişimini Desteklemek İçin Geliştirilen ve Sergilenen Materyallerin Değerlendirilmesi: Tübitak 2209 Örneği", presented at the II. Uluslararası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2024
  9. Filiz Tunahan,Ağın Elif Buse (03.10.2024 - 05.10.2024), "Özel Eğitim İhtiyacı Olan İlkokul Öğrencilerinin Sosyal Kabulleri İçin Geliştirilen Farkındalık Eğitim Programının (Skfep) Değerlendirilmesi", presented at the II. Uluslararası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2024
  10. Filiz Tunahan,Çömek Batuhan (03.10.2024 - 05.10.2024), "Orff Müzik Öğretisiyle Öğrenme Güçlüğü Yaşayan İlkokul Öğrencilerinin Sayma Becerilerinin Desteklenmesi", presented at the II. Uluslararası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2024
  11. Filiz Tunahan,Arslan Berrin (03.10.2024 - 05.10.2024), "İlkokul Öğrencilerinin Okuma Becerilerinin Desteklenmesi İçin Geliştirilen Somut Materyallerin Değerlendirilmesi", presented at the II. Uluslararası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2024
  12. Filiz Tunahan,Abdullahoğlu Sevanur (03.10.2024 - 05.10.2024), "High Scope Eğitim Programı Bağlamında Geliştirilen Öğrenme Ortamının İlkokul Öğrencilerinin Matematik Başarılarına Yansımaları", presented at the II. Uluslararası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2024
  13. Filiz Tunahan, Tutkun Cansu, Akbaba Fikrinaz Damla (24.10.2022 - 26.10.2022), "Okul Öncesi Dönemde Motor Gelişime Yönelik Hareket Eğitimi Uygulamalarının İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması", presented at the 6.Uluslararası Avrasya Spor, Eğitim ve Toplum Kongresi, 2022
  14. Filiz Tunahan, Güneş Gönül (28.10.2023 - 30.10.2023), "Öğrenme Güçlüğü Yaşayan İlkokul Öğrencilerine Disiplinlerarası İlişkilendirme ile Doğada Matematik Öğretimi", presented at the 6.Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu, 2023
  15. Filiz Tunahan, Demir Mustafa (28.10.2023 - 30.10.2023), "İlkokul Matematik Dersinde Öğretimin Bireyselleştirilmesi Sürecinin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre İncelenmesi", presented at the 6.Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu, 2023
  16. Filiz Tunahan (19.10.2023 - 21.10.2023), "İlkokul Matematik Eğitimi Üzerine Yapılan Çalışmaların Bibliyometrik Analizi", presented at the 5. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi (USBK), 2023
  17. Filiz Tunahan (20.10.2023 - 21.10.2023), "Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Öğretiminde Dijital Teknoloji Kullanımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi", presented at the 2. Uluslararası Topkapı Bilimsel Araştırmalarda Güncel Gelişmeler Kongresi, 2023
  18. Filiz Tunahan (29.09.2023 - 30.09.2023), "Dyscalculia Kavramsallaştırması ve Öne Çıkan Temalar Üzerine Bibliyometrik Bir Analiz", presented at the 1.Bilsel Uluslararası Gordion Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 2023
  19. Filiz Tunahan (22.09.2023 - 24.09.2023), "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Tımss 2019 Sonuçlarına Göre Matematik Başarıları ve Duyuşsal Özellikleri Arasındaki İlişki", presented at the Ege 9. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 2023
  20. Filiz Tunahan (19.09.2023 - 20.09.2023), "İlkokul Matematik Dersinde Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımının Kullanılmasına Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi", presented at the 12. ULUSLARARASI BİLİMSEL ÇALIŞMALAR KONGRESİ, 2023
  21. Filiz Tunahan, Tozlu Necmettin (27.04.2018 - 30.04.2018), "Öğretmenlerin Mesleki Gelişimle İlgili Sorunlarına Yönelik Yapılan Çalışmalar İçin İçerik Analizi Çalışması: Milli Eğitim Dergisi Örneklemi", presented at the X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2018
  22. Güneş Gönül, Filiz Tunahan (28.10.2021 - 30.10.2021), "Başarı Testi Geliştirme Çalışması: İlkokul Düzeyi Doğal Sayılar ve Doğal Sayılarla İşlemler Başarı Testi (Simbat)", presented at the 5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, 2021
  23. Filiz Tunahan, Güneş Gönül (13.07.2021 - 18.07.2021), "Matematik Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Öğrenciler İçin Hazırlanmış Öğretimsel Müdahale Çalışmalarının İncelenmesi: Betimsel İçerik Analizi", presented at the II. Maarif Kongresi, 2021
  24. Filiz Tunahan, Tozlu Necmettin (27.04.2018 - 30.04.2018), "Öğretmenlerin Öğrenme-Öğretme Sürecine İlişkin Sorunlarına Yönelik Yapılan Çalışmalar İçin İçerik Analizi Çalışması: Milli Eğitim Dergisi Örneklemi", presented at the X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2018