Book

  1. Bölüm Adı:Arı ve Arıcılık,Yıldız Tuğba,Yayın Yeri:İksad Yayınevi,Editör:Yaşar Erdoğan; Yahya Yasin Yılmaz,Basım Sayısı:1,Sayfa Sayısı:215,ISBN:978-625-6955-45-5,Bölüm Sayfaları:163 - 177
  2. Bölüm Adı:Dijitalleşme,Türk Bahar, Yıldız Tuğba,Yayın Yeri:Efe Akademi,Editör:Mehmet Baş, İnci Erdoğan Tarakçı, Ramazan Aslan,Basım Sayısı:1,Sayfa Sayısı:466,ISBN:978-625-6995-74-1,Bölüm Sayfaları:429 - 443
  3. Bölüm Adı:Muhasebe – Pazarlama Organizasyon: Teori ve Uygulama,Yıldız Tuğba, Türk Bahar,Yayın Yeri:Ekin Yayınevi,Editör:Şahin Karabulut,Basım Sayısı:1,Sayfa Sayısı:404,ISBN:978-625-8235-27-2,Bölüm Sayfaları:213 - 224
  4. Bölüm Adı:Pandemics and Consumer Behavior,Yıldız Tuğba, Başar Enes Emre,Yayın Yeri:Nova Science Publishers,Editör:Sanje Gresi, Başar Enes Emre,Basım Sayısı:1,Sayfa Sayısı:230,ISBN:ISBN: 979-8-88697-255-9,Bölüm Sayfaları:135 - 150
  5. Bölüm Adı:Sosyal Bilimlerde Multidisipliner Çalışmalar Teori, Uygulama ve Analizler,Türk Bahar, Yıldız Tuğba,Yayın Yeri:Efe Akademi,Editör:Mehmet Baş, İnci Erdoğan Tarakçı,Basım Sayısı:1,ISBN:978-625-8065-69-5,Bölüm Sayfaları:35 - 58
  6. Bölüm Adı:İşletmecilikte Dijital Dönüşüm,Yıldız Tuğba, Türk Bahar,Yayın Yeri:Efe Akademi,Editör:İnci Erdoğan Tarakçı, Bora Göktaş,Basım Sayısı:1,ISBN:978-625-8065-66-4,Bölüm Sayfaları:203 - 220
  7. Bölüm Adı:New Paradigms Within the Communication Sciences,Deveci Fatma Görgün, Yıldız Tuğba,Yayın Yeri:Cambridge Scholars Publishing,Editör:Başar Enes Emre, Bacaksız Pınar,Basım Sayısı:1,ISBN:ISBN (13): 978-1-5275-7226-3,Bölüm Sayfaları:95 - 115
  8. Bölüm Adı:Girişimcilik ve Yenilikçilikte Güncel Yaklaşımlar 2,Yıldız Tuğba,Yayın Yeri:Efe Akademi,Editör:Kürşat Demiryürek, Bahar Türk, Ali Kahramanoğlu,Basım Sayısı:1,ISBN:978-625-7601-62-7,Bölüm Sayfaları:69 - 85