Article

  1. Göktaş Bora, Erdoğan Tarakçı İnci, Oflaz Özkan,"Tüketici Tercih ve Davranışlarında İyi Tarım Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma: Karaman İli Örneği (A Study on Good Agricultural Practices in Consumer Preferences and Behaviors: the Case of Karaman Province)",Journal of Business Research - Turk,vol.15,no:1,pp:531 - 548, 2023
  2. Çopar Özlem, Erdoğan Tarakçı İnci, Göktaş Bora,"Bilecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi Yoğun Bakım Sağlık Personellerinde Tükenmişlik ve Mesleki Doyumun Ölçülmesi",Makale Sistemi/Geomes,vol.58,no:2,pp:1321 - 1341, 2023
  3. Göktaş Bora,"Yerli ve Milli Markalar Konusunda Tüketicilerin Etnosentrik Eğilimlerinin Marka Evangelizmi, Marka Sadakati ve Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkisi",Business and Economics Research Journal,vol.14,no:3,pp:409 - 432, 2023
  4. Göktaş Bora, Erdoğan Tarakçı İnci, Baş Mehmet,"Turkey's Brand Value and Country Image ın the Eyes of Azerbaıjan Before and After the Recent Azerbaıjan Armenıa War",İşletme Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi,vol.5,no:1,pp:46 - 59, 2022
  5. Göktaş Bora, Kalekahyası Serhat,"Coğrafi İşaret Almış Yöresel Ürünlerin Bilinirlik Düzeyi ve Tüketici Tutumlarına Etkisi: Bayburt İli Örneği",Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi,vol.6,no:3,pp:673 - 702, 2022
  6. Göktaş Bora, Çınar Döndü,"Memleket Markalarına Yönelik Tüketici Tutumlarının Marka Bağımlılığı Üzerindeki Etkisi: Kayseri İli Sucuk Markalarına Yönelik Bir Araştırma",International Journal of Entrepreneurship & Management Inquiries,vol.5,no:8,pp:180 - 202, 2021
  7. Göktaş Bora, Yılmazel Sefa Emre,"Online Alışverişte Müşterilerin Tekrar Satın Alma Niyetlerinin Öncülleri: Hizmet Kalitesi, İmaj, Algılanan Değer ve Müşteri Tatmininin, Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi",Third Sector Social Economic Review,vol.56,no:1,pp:39 - 56, 2021
  8. Göktaş Bora,Erdoğan Tarakçı İnci,"Marka Evangelizmin Satın Alma Bağımlılığı, Satın Alma Niyeti ve Tavsiyede Bulunma Üzerindeki Etkisi: Taraftar Ürünleri Örneği",İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ,vol.12,no:1,pp:126 - 145, 2020
  9. Erdoğan Tarakçı İnci,Göktaş Bora,"Dinamik Fiyatlandırma Yapan Tatil Rezervasyon Sitelerinin Tercih Edilmesindemarka Bilinirliği ve Marka Güveninin Rolü",Journal of Turkish TourismResearch,vol.4,no:1,pp:447 - 464, 2020
  10. Erdoğan Tarakçı İnci,Göktaş Bora,"Turizm İşletmelerinde Hizmet Hataları ve Hizmet Telafisi Yöntemlerinin Müşterimemnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Bir Uygulama",Türk Turizm Araştırmaları Dergisi,vol.4,no:1,pp:259 - 278, 2020
  11. Göktaş Bora,Gıdık Betül,"Consumptıon of Medıcınal and Aromatıc Plants Collected From Nature ın Bayburt",RESEARCH STUDIES ANATOLIA JOURNAL,vol.2,no:6,pp:303 - 311, 2019
  12. Göktaş Bora,"Dropshıppıng Faaliyetlerine Yönelik Tüketici Tutumları:Bayburt Üniversitesi’nde Bir Uygulama",EUROASIA JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES HUMANITIES,vol.9,pp:1 - 16, 2019
  13. Erdoğan Tarakçı İnci,Göktaş Bora,"The Impact of Work-Family Conflict on Hedonic Consumption: a Survey on Industrial Workers",Journal of Busines Research-Turk,vol.11,no:3,pp:2216 - 2230, 2019
  14. Erdoğan Tarakçı İnci,Göktaş Bora,"Pazarlamanın Yeni Rengi: Yeşil Aklama",Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi,vol.54,no:3,pp:1095 - 1113, 2019
  15. Göktaş Bora,"X, Y ve Z Kuşaklarının İnternetten Alışveriş Yapma Eğilimlerini Belirlemeye Yönelik Bir Uygulama",Turkish Studies - Information Technologies and Applied Sciences,vol.14,no:3,pp:403 - 429, 2019
  16. Göktaş Bora,"Tüketici Sinizmi Kavramı ve Ağızdan Ağıza Pazarlama Eylemlerinin Sinik Tüketici Davranışlarına Etkisi Konusunda Bir Uygulama",OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi,vol.13,no:19,pp:1650 - 1692, 2019
  17. Göktaş Bora,"Level of Awareness of E-Sports Concept and Its Effect on Image of Sports Clubs ın Turkey",International Journal of Social Sciences,vol.3,no:1,pp:68 - 85, 2019
  18. Göktaş Bora,Gıdık Betül,"Consumptıon of Medıcınal and Aromatıc Plants Collected From Nature ın Bayburt",RS - RESEARCH STUDIES ANATOLIA JOURNAL,vol.2,no:6,pp:303 - 311, 2019
  19. Göktaş Bora,"Tüketicilerin Kendi İllerine Ait Markalar Hakkında Görüşlerine Yönelik Tüketici Etnosentrizm Temelli Bir Araştırma: Tokat Markaları Örneği",Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi,vol.3,no:2,pp:257 - 275, 2019
  20. Akalan Gökhan,Göktaş Bora,Erdoğan Tarakçı İnci,"Markalaşma Çalışmaları: Türkiye’de Kahve Zinciri Olan Bir Kobi’nin İncelenmesi",İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ,vol.11,no:2,pp:787 - 805, 2019
  21. Çınar Döndü,Göktaş Bora,"Organik Tarım Ürünleri Konusunda Yapılmış Pazarlama Çalışmalarından Örnekler",Bayburt Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi,vol.2,no:1,pp:122 - 135, 2019
  22. Akalan Gökhan,Göktaş Bora,"Denizyolu Taşımacılığında Müşteri Memnuniyetini Sağlamak Amacıyla Gerçekleştirilen Bir Süreç Yönetimi Uygulaması",İşletme Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi,vol.2,no:1,pp:43 - 62, 2019
  23. Göktaş Bora,Erdoğan Tarakçı İnci,"Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Pazarlama Araçları İçerisindeki Önemi ve Satın Alma Davranışlarını Şekillendirmesine Yönelik Bir Uygulama",Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi,vol.53,no:3,pp:1019 - 1033, 2018
  24. Göktaş Bora,Erdoğan İnci,"Bir Tutundurma Aracı Olarak Reklamın Sosyal Medyada Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma: Instagram Örneği",Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi,vol.2,no:3,pp:50 - 67, 2018
  25. Göktaş Bora,"Sosyal Biliş Teorisi ve Pazarlama Disiplininde Kullanımına Dair Örnekler",Finans Ekonomi ve Sosyal Araştırmalar Dergisi,vol.3,no:1,pp:359 - 381, 2018
  26. Göktaş Bora,Kulga Celile Evil,"Tüketicilerin Etkinlik Pazarlaması Faaliyetlerine ve Düzenleyen Markalara Bakış Açısına Yönelik Bir Araştırma",Global Journal of Economics and Business Studies,vol.6,no:11,pp:85 - 97, 2017
  27. Göktaş Bora,Üner Tuğçe,"Marka İmajı Oluşturulmasında Amaca Yönelik Pazarlamanın Rolüne İlişkin Bir Araştırma: Domestos Örneği",INTERNATIONAL REFEREED JOURNAL OF MARKETING AND MARKET RESEARCHES,no:8,pp:1 - 24, 2016
  28. Göktaş Bora,Parıltı Nurettin,"Bütünleşik Pazarlama İletişiminin Marka İmajına Etkisi: Bir Uygulama",Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi,vol.18,no:3,pp:923 - 944, 2016
  29. Göktaş Bora,"Uluslararası Pazarlamada Ağ Bağlantıları Modeli: Kobi’lerin Uluslararasılaşması İçin Bir Yöntem",INTERNATIONAL REFEREED JOURNAL OF MARKETING AND MARKET RESEARCHES,no:9,pp:45 - 45, 2016