- Göktaş Bora, Erdoğan Tarakçı İnci, Oflaz Özkan,"Tüketici Tercih ve Davranışlarında İyi Tarım Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma: Karaman İli Örneği (A Study on Good Agricultural Practices in Consumer Preferences and Behaviors: the Case of Karaman Province)",Journal of Business Research - Turk,vol.15,no:1,pp:531 - 548, 2023
- Çopar Özlem, Erdoğan Tarakçı İnci, Göktaş Bora,"Bilecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi Yoğun Bakım Sağlık Personellerinde Tükenmişlik ve Mesleki Doyumun Ölçülmesi",Makale Sistemi/Geomes,vol.58,no:2,pp:1321 - 1341, 2023
- Göktaş Bora,"Yerli ve Milli Markalar Konusunda Tüketicilerin Etnosentrik Eğilimlerinin Marka Evangelizmi, Marka Sadakati ve Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkisi",Business and Economics Research Journal,vol.14,no:3,pp:409 - 432, 2023
- Göktaş Bora, Erdoğan Tarakçı İnci, Baş Mehmet,"Turkey's Brand Value and Country Image ın the Eyes of Azerbaıjan Before and After the Recent Azerbaıjan Armenıa War",İşletme Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi,vol.5,no:1,pp:46 - 59, 2022
- Göktaş Bora, Kalekahyası Serhat,"Coğrafi İşaret Almış Yöresel Ürünlerin Bilinirlik Düzeyi ve Tüketici Tutumlarına Etkisi: Bayburt İli Örneği",Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi,vol.6,no:3,pp:673 - 702, 2022
- Göktaş Bora, Çınar Döndü,"Memleket Markalarına Yönelik Tüketici Tutumlarının Marka Bağımlılığı Üzerindeki Etkisi: Kayseri İli Sucuk Markalarına Yönelik Bir Araştırma",International Journal of Entrepreneurship & Management Inquiries,vol.5,no:8,pp:180 - 202, 2021
- Göktaş Bora, Yılmazel Sefa Emre,"Online Alışverişte Müşterilerin Tekrar Satın Alma Niyetlerinin Öncülleri: Hizmet Kalitesi, İmaj, Algılanan Değer ve Müşteri Tatmininin, Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi",Third Sector Social Economic Review,vol.56,no:1,pp:39 - 56, 2021
- Göktaş Bora,Erdoğan Tarakçı İnci,"Marka Evangelizmin Satın Alma Bağımlılığı, Satın Alma Niyeti ve Tavsiyede Bulunma Üzerindeki Etkisi: Taraftar Ürünleri Örneği",İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ,vol.12,no:1,pp:126 - 145, 2020
- Erdoğan Tarakçı İnci,Göktaş Bora,"Dinamik Fiyatlandırma Yapan Tatil Rezervasyon Sitelerinin Tercih Edilmesindemarka Bilinirliği ve Marka Güveninin Rolü",Journal of Turkish TourismResearch,vol.4,no:1,pp:447 - 464, 2020
- Erdoğan Tarakçı İnci,Göktaş Bora,"Turizm İşletmelerinde Hizmet Hataları ve Hizmet Telafisi Yöntemlerinin Müşterimemnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Bir Uygulama",Türk Turizm Araştırmaları Dergisi,vol.4,no:1,pp:259 - 278, 2020
- Göktaş Bora,Gıdık Betül,"Consumptıon of Medıcınal and Aromatıc Plants Collected From Nature ın Bayburt",RESEARCH STUDIES ANATOLIA JOURNAL,vol.2,no:6,pp:303 - 311, 2019
- Göktaş Bora,"Dropshıppıng Faaliyetlerine Yönelik Tüketici Tutumları:Bayburt Üniversitesi’nde Bir Uygulama",EUROASIA JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES HUMANITIES,vol.9,pp:1 - 16, 2019
- Erdoğan Tarakçı İnci,Göktaş Bora,"The Impact of Work-Family Conflict on Hedonic Consumption: a Survey on Industrial Workers",Journal of Busines Research-Turk,vol.11,no:3,pp:2216 - 2230, 2019
- Erdoğan Tarakçı İnci,Göktaş Bora,"Pazarlamanın Yeni Rengi: Yeşil Aklama",Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi,vol.54,no:3,pp:1095 - 1113, 2019
- Göktaş Bora,"X, Y ve Z Kuşaklarının İnternetten Alışveriş Yapma Eğilimlerini Belirlemeye Yönelik Bir Uygulama",Turkish Studies - Information Technologies and Applied Sciences,vol.14,no:3,pp:403 - 429, 2019
- Göktaş Bora,"Tüketici Sinizmi Kavramı ve Ağızdan Ağıza Pazarlama Eylemlerinin Sinik Tüketici Davranışlarına Etkisi Konusunda Bir Uygulama",OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi,vol.13,no:19,pp:1650 - 1692, 2019
- Göktaş Bora,"Level of Awareness of E-Sports Concept and Its Effect on Image of Sports Clubs ın Turkey",International Journal of Social Sciences,vol.3,no:1,pp:68 - 85, 2019
- Göktaş Bora,Gıdık Betül,"Consumptıon of Medıcınal and Aromatıc Plants Collected From Nature ın Bayburt",RS - RESEARCH STUDIES ANATOLIA JOURNAL,vol.2,no:6,pp:303 - 311, 2019
- Göktaş Bora,"Tüketicilerin Kendi İllerine Ait Markalar Hakkında Görüşlerine Yönelik Tüketici Etnosentrizm Temelli Bir Araştırma: Tokat Markaları Örneği",Stratejik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi,vol.3,no:2,pp:257 - 275, 2019
- Akalan Gökhan,Göktaş Bora,Erdoğan Tarakçı İnci,"Markalaşma Çalışmaları: Türkiye’de Kahve Zinciri Olan Bir Kobi’nin İncelenmesi",İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ,vol.11,no:2,pp:787 - 805, 2019
- Çınar Döndü,Göktaş Bora,"Organik Tarım Ürünleri Konusunda Yapılmış Pazarlama Çalışmalarından Örnekler",Bayburt Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi,vol.2,no:1,pp:122 - 135, 2019
- Akalan Gökhan,Göktaş Bora,"Denizyolu Taşımacılığında Müşteri Memnuniyetini Sağlamak Amacıyla Gerçekleştirilen Bir Süreç Yönetimi Uygulaması",İşletme Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi,vol.2,no:1,pp:43 - 62, 2019
- Göktaş Bora,Erdoğan Tarakçı İnci,"Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Pazarlama Araçları İçerisindeki Önemi ve Satın Alma Davranışlarını Şekillendirmesine Yönelik Bir Uygulama",Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi,vol.53,no:3,pp:1019 - 1033, 2018
- Göktaş Bora,Erdoğan İnci,"Bir Tutundurma Aracı Olarak Reklamın Sosyal Medyada Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma: Instagram Örneği",Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi,vol.2,no:3,pp:50 - 67, 2018
- Göktaş Bora,"Sosyal Biliş Teorisi ve Pazarlama Disiplininde Kullanımına Dair Örnekler",Finans Ekonomi ve Sosyal Araştırmalar Dergisi,vol.3,no:1,pp:359 - 381, 2018
- Göktaş Bora,Kulga Celile Evil,"Tüketicilerin Etkinlik Pazarlaması Faaliyetlerine ve Düzenleyen Markalara Bakış Açısına Yönelik Bir Araştırma",Global Journal of Economics and Business Studies,vol.6,no:11,pp:85 - 97, 2017
- Göktaş Bora,Üner Tuğçe,"Marka İmajı Oluşturulmasında Amaca Yönelik Pazarlamanın Rolüne İlişkin Bir Araştırma: Domestos Örneği",INTERNATIONAL REFEREED JOURNAL OF MARKETING AND MARKET RESEARCHES,no:8,pp:1 - 24, 2016
- Göktaş Bora,Parıltı Nurettin,"Bütünleşik Pazarlama İletişiminin Marka İmajına Etkisi: Bir Uygulama",Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi,vol.18,no:3,pp:923 - 944, 2016
- Göktaş Bora,"Uluslararası Pazarlamada Ağ Bağlantıları Modeli: Kobi’lerin Uluslararasılaşması İçin Bir Yöntem",INTERNATIONAL REFEREED JOURNAL OF MARKETING AND MARKET RESEARCHES,no:9,pp:45 - 45, 2016