- Atilla GÜNEY, "Aspir Bitkisinin Bilinirliği ve Ve Tüketimine Yönelik Bir Araştırma:Bayburt İli Örneği", Bayburt Üniversitesi, 2024, Devam Ediyor
- Emre GÜLTEKİN, "Kayısının Pazarlama Yapısı ve Pazarlamaya Yönelik Sorunları: Malatya İli Örneği", Bayburt Üniversitesi, 2023, Tamamlandı
- Süreyya ÖNAL, "Organik Tarım Ürünlerine Yönelik Tüketici Davranışları: Erzurum İlinde Bir Uygulama", Bayburt Üniversitesi, 2023, Tamamlandı
- Özkan OFLAZ, "İyi Tarım Uygulamaları ile Yetiştirilen Ürünler Hakkında Tüketici Tutumlarına Yönelik Bir Araştırma: Karaman İli Örneği", Bayburt Üniversitesi, 2021, Tamamlandı
- Döndü ÇINAR, "Memleket Markalarına Yönelik Tüketici Tutumlarının Marka Bağımlılığı Üzerindeki Etkisi: Kayseri İli Sucuk Markalarına Yönelik Bir Araştırma", Bayburt Üniversitesi, 2021, Tamamlandı
- Serhat KALEKAHYASI, "Bayburt İlindeki Coğrafi İşaret Almış Yöresel Ürünlerin Bilinirlik Düzeyi ve Tüketici Tutumlarına Etkisi", Bayburt Üniversitesi, 2022, Tamamlandı