- Göktaş Bora, Çınar Seyran (01.12.2023), "The Effect of the Freudian Subconscious on Purchasing Behavior Towards Materialistic Values", presented at the 8th International Scientific Conference “Telecommunications, Informatics, Energy and Management” – TIEM 2023,
- Göktaş Bora (01.12.2023 - 03.12.2023), "The Mediating Role of Trust in Social Media in the Effect of Influencers on Consumers' Purchasing Actions", presented at the 8th International Scientific Conference “Telecommunications, Informatics, Energy and Management” – TIEM 2023, 2023
- Göktaş Bora, Eroğlu Rezzan (17.08.2022), "Bir Dijital Pazarlama Stratejisi Olarak Influencer Pazarlama Üzerine Bir Araştırma", presented at the İzmir International Conference on Technology and Social Sciences,
- Göktaş Bora, Akdemir Muhammet Yakup (17.08.2022), "Metaverse’ de ki Pazarlama Faaliyetlerinin Tüketici Davranışlarına Etkisi", presented at the İzmir International Conference on Technology and Social Sciences,
- Erdoğan Tarakçı İnci, Göktaş Bora (09.12.2022), "Mermer Sektöründe Bölgesel Kümelenme: Bilecik İlinde Mermer İşletmeleri Üzerine Nitel Bir Araştırma", presented at the 5. International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress,
- Göktaş Bora, Aslan Bilal (13.05.2022), "Instagram’da Pazarlama İletişimi Faaliyetlerinin Güvenilirliği", presented at the Uluslararası Kültür, Sanat ve İletişim Sempozyumu,
- Göktaş Bora, Yeşil Yunus (13.05.2022), "Freudyen Bilinçaltı Reklamlar ve İçgüdüsel Satın Alma Davranışları İlişkisi", presented at the Uluslararası Kültür, Sanat ve İletişim Sempozyumu,
- Göktaş Bora (02.05.2019 - 05.05.2019), "Deneyimsel Pazarlama ve Uygulamalarından Örnekler", presented at the AL -FARABI4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, 2019
- Göktaş Bora (23.03.2019 - 25.03.2019), "Kar Amacı Gütmeyen Kuruluşlarda Pazarlama Faaliyetleri", presented at the 5. Uluslararası İnsan, Toplum ve Spor Bilimleri Sempozyumu, 2019
- Göktaş Bora (23.03.2019 - 25.03.2019), "Pazarlama İletişiminde Spor Etkinlikleri Uygulamaları", presented at the 5. Uluslararası İnsan, Toplum ve Spor Bilimleri Sempozyumu, 2019
- Göktaş Bora,Erdoğan İnci (07.12.2018 - 09.12.2018), "Markanın Tüketici Tarafından Farkedilmesinde Ambalajın İşlevi", presented at the UMTEB 4. Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, 2018
- Erdoğan İnci,Göktaş Bora (07.12.2018 - 09.12.2018), "Örgüt Kültürünün Satın Alma Davranışına Etkisi Üzerine Bir Uygulama", presented at the UMTEBIV. Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, 2018
- Gül Volkan,Göktaş Bora (05.07.2018 - 06.07.2018), "Türkiye’de Tüketicilerin Yağ Alışkanlıkları ve Satın Aldıkları Markalara Yönelik Düşünceler", presented at the 4th. INTERNATIONAL SYMPOSIUMON NEW TRENDS IN SOCIAL SCIENCES, 2018
- Erdoğan İnci,Göktaş Bora (05.07.2018 - 06.07.2018), "Yaşam Tarzlarının Satın Alma Kararları Üzerindeki Etkisi: Karşılaştırmalı Bir Alan Araştırması", presented at the 4th. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON NEW TRENDS IN SOCIAL SCIENCES, 2018
- Akalan Gökhan,Göktaş Bora (21.06.2018 - 22.06.2018), "Süreç Yönetimi ile Müşteri Memnuniyeti Sağlanması: Denizyolu Taşımacılığı İşletmesinde Bir Uygulama", presented at the 3.ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ, 2018
- Göktaş Bora,Gül Volkan,Gıdık Betül,Tuylu Özlem (05.07.2018 - 05.08.2018), "Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüklerinin Organik Tarım Ürünleri İçin Tutundurma Çalışmaları: Doğu Karadeniz Bölgesinde Bir Araştırma", presented at the 2. Uluslararası Bilimsel ve Mesleki Çalışmalar Kongresi, 2018
- Göktaş Bora (03.05.2018 - 05.05.2018), "Tokat İli Markalarına Yönelik Tüketici Etnosentrizmi Temelli Bir Araştırma", presented at the Uluslararası Uygulamalı İşletme, Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Sempozyumu, 2018
- Akalan Gökhan,Göktaş Bora (20.04.2018 - 22.04.2018), "Türkiye’ de Kobilerin Markalaşma Çalışmaları ve Bir İşletme Örneği", presented at the 2. Uluslararası Türk Coğrafyası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, 2018
- Göktaş Bora (09.02.2018 - 11.02.2018), "Sosyal Medyada Pazarlama Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma: Instagram Örneği", presented at the 2. Uluslararası El Ruha Sosyal Bilimler Kongresi, 2018